Kapitel 13

716 8 1
                                    

Efter aftensmaden sætter vi os alle sammen i fællesrummet til en briefing i forhold til afgang i morgen tidlig. "Bussen kører fra hotellet 3:45, og hvis man ikke er i bussen, så kører vi uden. Det gælder også Andersson". Jeg har observeret er par ting allerede. En af dem er at Andersson har vane for at komme for sent eller lidt til øllet. Så den lille stikpille til Andersson, var efter min mening, helt på sin plads. Jeg er opvokset med en millitær far, og han har altid lært mig at man stiller fem minutter før, og det må man sige at jeg har taget til mig. Andersson letter let på hånden for at forsikre Nikolaj om at han har hørt det. "Ellers er der intet nyt, hent noget film og musik ned til jeres telefoner, for det bliver en lang tur hvis jeg skal høre på jer". Vi griner alle sammen over Nikolajs kommentar. Heldigvis har jeg selv hentet musik og film, så på den front er jeg forberedt. Magnus sætter sig ved siden af mig, efter han har spillet Playstation. "Er du god i bordtennis?" Jeg smiler til Magnus. "Ja, mig? Jeg er faktisk jysk mester i bordtennis". Det er som om der kommer julelys i Magnus' øjne. Han smiler stort til mig. "Er det rigtigt?" Smilet på Magnus' læber bliver endnu større og jeg kan ikke lade være med at grine lidt af det. "Nej. Jeg har måske spillet bordtennis dengang man gik i klub, men jeg må indrømme at jeg ikke har holdt mine bordtennis evner ved lige".  Magnus kigger på mig som om han er meget skuffet. Jeg slår ud med armene, og smiler til ham. "Du får ikke et valg. Bordtennis kamp, nu, dig og mig mod Møllgaard og Mensah". Jeg sukker inden jeg rejser mig fra bordet. Magnus giver mig det ene af de to bats han har i hånden. Møllgaard server og jeg returnere også første bold. Så er det Magnus' tur til at returnere bolden, og da det så er min tur igen får bolden lige end tand for meget, og rammer ikke den anden side. Det kan jo smutte. Jeg kigger opgivende på Magnus, i håbet om at han vil lade mig slippe. Jeg kan se at han overvejer det et splitsekund, men så server  Mensah. Denne her gang rammer jeg slet ikke bolden. Magnus kigger forundret på mig. "Du gav det et forsøg". Jeg griner af Magnus. "Jeg sagde jo at jeg ikke havde holdt mine bordtennis evner ved lige". Magnus nikker kun af mine ord. Jeg smiler til Magnus og lægger mine læber på hans inden jeg lægger bordtennisbattet tilbage på bordet og sætter mig over i en sækkestol. Jeg sidder der dog ikke længe før jeg ser på klokken. "Tak for i dag drenge. Vi ses i morgen tidlig". Flere af drengene kigger op på mig og siger tak for i dag. Jeg lukker min værelses dør bag mig, og skifter til mit nattøj. Jeg når kun lige at trække dynen over mig i det det banker på døren. Jeg smider dynen af mig og rejser mig op for at åbne døren. Udenfor står Magnus, med sin hovedpude i favnen. Han smiler til op over begge ører. Jeg griner af ham, og åbner døren så han kan komme ind. Han vender sig hurtigt om og kigger på mig. "Jeg har hørt din seng er bedre end min". Jeg kigger afventende på ham, selvom jeg nok udemærket ved hvad pointen med historien er. "Og det er jo vigtigt med en god søvn". Jeg nikker på hovedet af Magnus. "Det kan jeg godt se, så jeg går bare ind i din seng". Jeg vender mig om for at tage min pude, men Magnus når at tage fat i min hånd. Han vender mig tilbage til ham. "Jeg synes du skal blive her, med mig". Han lægger sine læber på mine og placere hans arme omkring mine hofter. Selv placere jeg mine hænder i hans nakke, og nusser ham blidt i håret. Jeg trækker mig fra kysset og går over i min seng. Magnus følger efter, og jeg rykker lidt på mig, så han også kan være der. Magnus trækker mig ind til ham, og det føles helt trygt.

The A team Where stories live. Discover now