The Alien - 1 (FTC special episode)

1.5K 204 264
                                    


အခ်ိန္အားျဖင့္ မနက္ ၅နာရီခဲြခန္႔ မနက္ပိုင္းေလ့က်င့္ခန္းလာလုပ္သူမ်ား အနည္းငယ္ ရွိေနျပီျဖစ္တဲ့ ကန္ရဲ႔ပတ္လမ္းေပၚ ခပ္ျမန္ျမန္ လမ္းေလ်ွာက္ေနသူ နွစ္ဦး။ သူတို႔ရဲ႔ ေရွ႔ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာေတာ့ လူငယ္ေျခာက္ေယာက္နွင့္ ေခြးေလးတစ္ေကာင္ ရွိေနသည္။ ျငင္းခုန္အေျပးျပိဳင္ေနေသာ္လည္း ေျခလွမ္းတို႔ကား မသယ္နုိင္ေလာက္ေအာင္ အေမာစိုက္ေနၾကသည္။

"ငါ့အက်ီၤကို မဆဲြထားနဲ႔ေလ ေမာပါတယ္ဆိုမွ မင္းဆဲြထားေတာ့ နွစ္ေယာက္စာ ရုန္းေနရသလိုပဲ။"

"ငါ ေနေကာင္းလာတာနဲ႔ Miller တို႔မ်ား အေျပာင္းအလဲျမန္...."

Miller က သူ႕အက်ီၤစကို ဆဲြထားသည့္ Wayne လက္ကို ျဖဳတ္ခ်ကာ ခပ္ဆတ္ဆတ္ေအာ္သည္။ ထိုေလသံအတိုင္း ျပန္ေအာ္လိုက္သည့္ Wayne က Miller အနားမွာခြာကာ က်န္သူေတြထံ လွမ္းဆဲြမည္အျပဳမွာ တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး အခ်က္ေပးကာ ေျခကုန္သုတ္ေျပးၾကသည့္ လူငယ္တစ္သိုက္နွင့္ ေဟာင္ေျပး ေျပးသည့္ ေခြးတစ္ေကာင္ေၾကာင့္....

"ေဟ့ေကာင္ေတြ!!! လပ္ကီး!! ေအး မင္းတို႔မွတ္ထားေနာ္...။"

ရယ္သံမ်ိဳးစံုနွင့္ အေရွ႔ကို ေျပးထြက္သြားၾကသည့္ ရိေပၚ၊ ေဟာက္ရႊမ္း၊ ယီြပင္၊ Ray တို႔ေနာက္ ထပ္ၾကပ္မကြာ ေျပးလိုက္သြားသည့္ Miller ကိုၾကည့္ျပီး ကုန္းေအာ္ထည့္လိုက္သည့္ Wayne အသံၾကားေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နွင့္ Andy ပါ လိုက္ရယ္မိေတာ့သည္။ လွည့္ၾကည့္လိုက္သည့္ အေနာက္ဘက္ဆီမွာ ေခၽြးသီးေခၽြးေပါက္က်ေအာင္ ေျပးလုနီးပါး ေလွ်ာက္ေနသည့္ က်န္းခ်န္နွင့္ နံေဘးနား ကပ္လိုက္ကာ ရွိေနေပးသည့္ ဟိုက္ခြမ္းထံမွ အၾကည့္ခြာလိုက္စဥ္မွာပင္...

"ဆရာေရွာင္း...မနက္စာ ဘယ္မွာစားၾကမလဲ။ အိမ္မွာလား "

"ဘယ္ေနရာျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အဆင္ေျပပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အိမ္မွာဆို ခင္ဗ်ားစီစဥ္ေနရမွာေပါ့။ ပင္ပန္းပါတယ္ ဆိုင္မွာပဲ သြားစားရေအာင္။"

"ဒီကအစားအစာေတြကို သိပ္မၾကိဳက္လွဘူး မဟုတ္လား။ ဆိုင္ခ်က္ဆိုတာလဲ အိမ္မွာခ်က္တာနဲ႔မွာ အရသာ မတူတာ။ "

ေမာဟိုက္သံၾကီးနဲ႔အတူ ေရတငံုေမာ့ေသာက္ရင္း ေျပာလာသည့္ Andy စကားအေပၚေတာ့ မွတ္ခ်က္မေပးမိ။ တကယ္ပင္ ဒီကအစားအစာေတြအေပၚ သိပ္ၾကိဳက္လွျခင္း မ၇ွိေသာေၾကာင့္ပင္။ ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္း ခ်က္စားဖို႔ရာလဲ အရင္လို ကုိယ့္လူစုေတြပဲ မဟုတ္ေလေတာ့ အလုပ္မ်ားလာသည့္အျပင္ ဌာနခ်ဳပ္ကိုပါ အခ်ိန္မွီ အလုပ္၀င္ရသည္မို႔ အျပင္မွာ စားျဖစ္သည္သာ မ်ားသည္။

Follow The Command - S4Donde viven las historias. Descúbrelo ahora