Nikde jsme Hershela nemohli najít, až Maggie napadlo, zda neodjel do nedalekého baru. Rick a Glenn se tedy do baru ihned vydali. Já, Maggie a Patricie, která patřila k Hershelově skupině, jsme se zatím staraly o Beth. Ani jedna z nás moc nevěděla jak jí pomoct a tak jsme ji odnesly do postele v jejím pokoji, kde jsme na ni mluvily a doufaly, že se brzy probere.
Bohužel se tak nestalo a Rick s Glennem se ani na večer nevraceli. Téměř všichni jsme se sešli v hlavní budově. Carol pro nás uvařila večeři. Chyběl tam snad jenom Daryl, což jsem moc nechápala. Už jsem si stačila všimnout, že se od všech kromě Carol držel tak nějak dál. Ale proč? Jasně, byl to morous, ale člověk přeci v této době potřeboval lidskou společnost.
,,Carle, jen nevěš hlavu, tvůj táta je zatraceně-" snažil se malého Carla utěšit Shane. Patricie mu však rázně skočila do řeči.
,,Tady se nekleje!" okřikla ho.
Shane po ní střelil pohledem. Chvíli to vypadalo, že řekne něco nepěkného, ale pak se jen pobaveně uchechtl.
,,Pardon," řekl nakonec.
Carol vyšla z jídelny a postavila se před schody.
,,Lori, večeře!" zavolala.
,,Není tu," odpověděla jí na to Andrea.
Carol se na ní překvapeně otočila.
,,A kde je?"
Shane se také podíval na Andreu a pak na Carla.
,,Carle, kdy jsi mámu viděl naposledy?"
,,Odpoledne," odpověděl mu Carl. V jeho tváři byl jasně vidět narůstající panika.
,,Měla strach o Ricka, řekla mi, ať dohlídnu na Carla," prozradila všem Andrea.
,,Jela za nima?" zeptal se Dale.
Hned na to se ozval Carl, který polekaně vydechl.
,,To neříkala," pokrčila rameny Andrea.
Shane se v mžiku zvedl od stolu.
,,Žádnou paniku, bude někde tady," řekl a vydal se ven.
Takže jsem v tu chvíli, nehledali jenom Hershela, ale už i Lori. Čím dál tím víc se mi nastalá situace přestávala líbit. Venku se začalo stmívat a já se nechtěla někde ztratit, stejně jsem se ale vzdálila od farmy, až jsem narazila na něčí stan a věci.
,,Co tu chceš?" vyštěkl na mě Daryl.
Polekaně jsem na něho pohlédla. Žije tady? Daryl na mě upíral netrpělivý pohled a tak jsem si řekla, že by bylo dobré mu asi odpovědět.
,,Ehm...já vlastně nevím," vysoukala jsem ze sebe.
,,Tak to můžeš zase vypadnout," máchl rukou do vzduchu a pak se ke mně otočil zády.
Já však nikam jít nehodlala.
,,Proč tu jsi?" zajímalo mě.
,,Protože chci," odpověděl mi na to rázně.
Pochopila jsem, že s ním žádná řeč nebude, ostatně jako vždy a tak jsem se nakonec přeci jenom vydala zpátky k farmě. Po cestě jsem si všimla Carol, která mířila na místo, odkud jsem se zrovna vracela. Nevím, co mě to napadlo, ale řekla jsem si, že bych se mohla schovat za křovím a zjistit tak, co Darylovi chce. Možná bych tak pochopila, jaký vztah mezi sebou vlastně mají. Jak jsem se rozhodla tak jsem taky udělala.
,,Co děláš? To mě tu teď chodíte hlídat nebo co?" vyštěkl na Carol Daryl. Podle všeho nebyl nabroušený jenom na mě. To mě trochu potěšilo.
,,Bože," vydala ze sebe Carol a polekaně si přiložila dlaň na hruď ,,musím na tebe dávat pozor."
,,Jsem dojatý," odpověděl ji na to Daryl ironicky.
Carol se však jeho chováním nenechala odradit tak jako já a mluvila dál.
,,Nenechám tě odejít svoje postavení sis zasloužil."
Daryl se na ní prudce otočil celým tělem a probodl ji ostrým pohledem.
,,Kdyby ses půlku času, co strkáš nos do záležitostí jiných, starala o dceru, byla by ještě naživu!" vyhrkl ze sebe naštvaně.
Jasně jsem viděla jak se v Caroliných očích zaleskly slzy. Proč byl na ní Daryl tolik zlý? Nechápala jsem to a bojovala jsem se silným nutkáním opustit svůj úkryt, běžet k nim a nějak se Carol zastat. Ona se však zhluboka nadechla a promluvila.
,,Pokračuj,"
Daryl na ní chvilku nechápavě civěl.
,,Pokračuj a co?" vyštěkl.
,,Vypadni! Nechci tě tu!" máchl pak rukou do vzduchu a otočil se k ní zády. Skoro to vypadalo, že snad odejde sám, ale najednou se na ní opět prudce otočil. Carol se ani nehnula.
,,Ty se mi fakt jenom zdáš! Chceš mi tu vykládat o mým tátovi a další kraviny," uchechtl se, ,,víš kulový! Bojíš se, bojíš se, protože si úplně sama. Nemáš muže ani dceru. Nevíš co se sebou. Nejsi můj problém. Sophie taky nebyla. Mělas na ní dávat pozor!" chrlil ze sebe slova na jeden nádech.
Když domluvil, Carol se se slzami, které ji už volně stékaly po tvářích, konečně otočila a odešla pryč. Na nic jsem nečekala a vydala se za ní.
,,Carol?" oslovila jsem ji, když si mě nevšímala.
Ona v tom však pokračovala.
,,Děje se něco?" zkusila jsem to znovu.
,,Ne," vyhrkla ze sebe a pak přidala do kroku.
Frustrovaně jsem si povzdychla. Nechala jsem ji však být a konečně se vydala zpátky na farmu. Na nádvoří stálo auto a u něho pár lidí a Lori. Potichu jsem si oddychla. Byla jsem ráda, že se našla. To, kde byla, mě však zrovna moc nezajímalo, a tak jsem se vydala k Beth. Stále bezhnutí ležela na posteli. Oči měla dokořán otevřené a pohled zabodnutý někam do stropu.
S ustaraným povzdychem jsem se posadila na kraj její postele a nespouštěla z ní oči. Doufala jsem v to, že se konečně probere, promluví nebo se alespoň pohne, ale ono nic. Měla postel pro dva a mě napadlo, že bych si mohla lehnout na volné místo vedle ní. Stejně jsem od ní nehodlala odcházet. Lehla jsem si tedy na bok, čelem k Beth a dlaně si složila pod hlavu.
Ani nevím, jak dlouho jsem tam tak mojí blonďatou kamarádkou pozorovala. Jediné co vím je, že mi v jednu chvíli z ničeho nic klesla víčka a já se propadla do říše snů.
ČTEŠ
Uzavření | TWD
FanfictionJsou tomu necelé čtyři měsíce, co vypukla záhadná epidemie zombie viru. Tato epidemie začala lidi dělit na věčně hladové zombie a přeživší snažící se najít nový život. Do skupiny přeživších patří i mladá dívka Anya, která byla až do chvíle, kdy jí d...