,,Hej!" zaburácel Daryl a silně mě od sebe odstrčil.
,,Pro-promiň," vysoukala jsem ze sebe trhaně.
Vůbec jsem nedokázala uvěřit tomu, že jsem ho vážně políbila. K mému překvapení to jediné na co jsem myslela, bylo to, jaká je škoda, že to bylo tak rychlé a já si tak dotyk Darylových rtů na svých nestihla ani vychutnat.
,,Asi bychom měli jet zpátky," navrhl po chvíli ticha Daryl a rozešel se ke své motorce.
Souhlasně jsem na něho kývla hlavou, sebrala ze země mou zbraň, kterou jsem si zastrčila za lem kalhot a pak se vydala za ním. Cesta lesem k naší chatrči probíhala bez mluvení. Škoda, že to pro nás dva nebyla žádná novinka, takže jsem nedokázala odhadnout, zda byl na mě Daryl naštvaný anebo byl v pohodě. Každopádně to k mé smůle nevypadalo, že by si naší chvilkovou blízkost užil.
Po příjezdu jsem se posadila před naše dočasné obydlí a nechala se unášet svými myšlenkami. Snažila jsem se nemyslet na to, co se mezi mnou a Darylem stalo, spíše jsem si v hlavě dokola opakovala, že jsem konečně zvládla zabít mrtváka.
,,Dnešek si zaslouží oslavu," pronesl Daryl a s hlasitým žuchnutím se posadil vedle mě.
Otočila jsem na něho pohled a spatřila dvě plné flašky něčeho tmavě hnědého v jeho rukou.
,,Budeme pít?" vykulila jsem na něho oči.
Ještě nikdy jsem ho opilého neviděla a ani já jsem si ani nepamatovala, kdy naposledy jsem rty svlažila v něčem silném.
,,Normálně nepiju, ale dnešek si to zaslouží," pokrčil Daryl rameny, ,,navíc, přeci to tu nenecháme."
Flašky postavil na zem před nás a pak z kapsy svých kalhot vytáhl krabičku cigaret, kterou našel před pár dny v jednom polorozbořeném obchůdku.
,,Hm?" zamumlal s cigaretou mezi rty a kývl krabičkou směrem ke mně.
,,Ne, díky," odmítla jsem, ,,cigarety mě nikdy nelákaly."
,,Nikdy si to nezkusila?" zeptal se mě Daryl, po tom co si pomocí zápalek zapálil.
,,Ne," hlesla jsem.
Na to si Daryl vyndal cigaretu z pusy a s uličnickým výrazem mi do obličeje vyfoukl smrdutý kouř, ,,tak to je nejvyšší čas to zkusit," pusmál se.
,,Nech toho!" okřikla jsem ho a zamávala si před obličejem dlaní. ,,To si raději dám tohle," vzala jsem do ruky jednu z lahví a otevřela jí.
Daryl uznale kývl hlavou a popadl druhou flašku, ,,tak na tvého prvního zastřeleného mrtváka," pronesl, když ji taktéž otevřel.
S úsměvem jsme si přiťukli a pořádně si každý ze své flašky lokli. Po celém těle se mi rozlila štiplavá tekutina, což mě donutilo se nehezky zašklebit.
,,Byl chlast vždycky tak hnusnej?" vypadlo z Daryla.
Zřejmě jsme na obsah ve flaškách měli stejný názor, protože ani mě chuť onoho pití nepřišla nijak lahodná. I tak jsme tam však jen tak seděli, popíjeli a povídali si o všem možném. Já mu vyprávěla o tom, jaké to bylo odstěhovat se od rodičů a žít na vlastní pěst a on se zase krátce rozmluvil o svém starším bratrovi. Překvapovalo mě, jak mu alkohol dokázal rozvázat jazyk, ale byla jsem za to ráda. Ten večer bych mohla považovat za to nejlepší, co jsem v době apokalypsy zatím zažila.
,,Prromiň...mi...za ten polibek," vysoukala jsem ze sebe značně opile, když nám po pár hodinách došly témata k hovoru.
,,Huh?" obrátil na mě Daryl tázavě pohled přičemž málem ztratil rovnováhu a svalil se na bok.
,,Neměla jsem t dělat, ale nemohla jsem si pomoct," zatvářila jsem se na něho jako neviňátko.
,,Chápu," kývl na mě hlavou, ,,taky bych si nemohl pomoct," dodal.
Po tom co domluvil a mě došlo, jak svá slova myslel, jsem propukla v hlasitý smích. Když jsem však na sobě ucítila jeho pohled, zmlkla jsem a také se na něho zadívala.
***
Někdo přes mé hýždě přehodil svou těžkou ruku, což mě probudilo. Raději bych však dál spala, neboť se ke mně ihned dostavila bodavá bolest hlavy. Horší už snad na tom byl jen můj žaludek hrozící, že se každou chvíli převrátí. Ztěžka jsem polkla a ucítila v puse chuť, jako kdybych snědla plný popelník cigaret.
,,Bože...," zaúpěla jsem potichu, ,,to jsme se museli tak zřídit?"
Pak mi však něco došlo. Ta ruka! Něčí ruka mi objímala boky! Opatrně jsem pootevřela oči a z hrůzou jsem zjistila, že jsem ležela v posteli přikrytá jednou dekou s Darylem a co hůř...po krátkém prohmatání mého těla pod přikrývkou jsem přišla na to, že mi na něm jaksi chybělo oblečení. Byla jsem nahá! A Daryl....Daryl také!
Z tichého vyšilování mě vyrušilo hlasité zaklepání na dveře chatrče.
,,Haló, je tam někdo?" ozval se zvenčí mužský hlas a mé oči se rozevřely úlekem.
Sebastiáne?
ČTEŠ
Uzavření | TWD
FanfictionJsou tomu necelé čtyři měsíce, co vypukla záhadná epidemie zombie viru. Tato epidemie začala lidi dělit na věčně hladové zombie a přeživší snažící se najít nový život. Do skupiny přeživších patří i mladá dívka Anya, která byla až do chvíle, kdy jí d...