Od konce - Dva kohouti v jednom kurníku

112 10 0
                                    

Zbytek dne mezi mnou a Sebastiánem panovala velmi napjatá atmosféra. Překvapivě ani příchod Daryla tomu moc nepomohl. Vtrhl do chatky, a když si všiml, že je se mnou uvnitř i Seb nahlas se nadechl, jakoby chtěl něco říct, pak však pouze vrhl nicneříkající pohled na mě a zase zmizel venku.

,,Daryle?" zavolal na něho najednou Sebastián a vydal se také ven.

S hrůzou, co mu asi tak bude chtít, jsem se taktéž zvedla z postele, na které jsem celou dobu zadumaně seděla, a následovala ho.

,,Tak mě napadlo, že bych tu s vámi chvilku zůstal," oznámil Sebastián i když ho podle všeho Daryl vůbec neposlouchal. ,,Anya s tím souhlasila," dodal, čímž konečně upoutal Darylovu pozornost.

Zkoprněl v pohybu a znovu se na mě mlčky podíval. Absolutně jsem nechápala, co měly ty jeho pohledy znamenat. Chtěl být se mnou sám? Žárlil?

,,Samozřejmě ale záleží i na tobě," promluvil znovu Seb, ,,nemusíš se bát, že bych tu byl na obtíž, umím být užitečný."

Po jeho slovech mezi námi nastala chvilka ticha. Daryl stále civěl na mě, Seb zase tázavě na Daryla a já raději sklopila pohled k zemi, neboť mi nastalá situace přestala být příjemná.

,,My ale odjíždíme," přerušil najednou ticho Daryl a nadhodil si na zádech svou kuši, tak aby mu na nich lépe seděla.

,,Odjíždíte?" podivil se Seb, ,,kam?"

,,Pryč, tady už nic není," odpověděl mu na to Daryl.

Určitě doufal v to, že se tím Seba zbavil, to se však velice mýlil. ,,Fajn, pojedu tedy s vámi," oznámil mu totiž Seb s odhodlaným úsměvem.

Teď se zase divil Daryl, ,,pojedeš?"

,,Jo," kývl na něho Seb souhlasně hlavou a pak zašel za roh chatky, zpoza kterého za nedlouho vytáhl starý zrezivělý bicykl, ,,mám kolo."

,,Kolo?" uchechtl se Daryl s pohledem upřeným na ten pochybný jízdní prostředek.

,,Je na kole něco špatného?" zeptal se ho Seb, při čemž zkontroloval rukou tvrdost kol.

Daryl se znovu pobaveně uchechtl.

,,Čím se tedy budeš přepravovat ty, hm?" zajímalo Sebastiána.

Ajaj, tady pěkně narazil.

,,Určitě něčím lepším než na kole," zabrblal Daryl a pak ukázal na opodál stojící motorku.

Seb se na motorku také podíval a na chvilku mu podle všeho došla slova. Pak se však k mému údivu pousmál. ,,No, alespoň si nemusím dělat starosti s benzínem," prohodil vesele.

Za to Daryl veselý nebyl vůbec a pouze úsečně odsekl: ,,benzínu máme dost."

,,Prozatím" odpověděl mu na to pohotově Seb.

Já tam jen mlčky stála a pohledem přeskakovala odjednoho k druhému. Chovali se jako dva kohouti v jednom kurníku. Vlastně mi to celé najednou přišlo docela úsměvné a byla jsem více než zvědavá jak toto soužití bude fungovat dál.

Uzavření | TWDKde žijí příběhy. Začni objevovat