Na obede
Caroline mi rozprávala o svojich zážitkoch zo strednej. Ja som povedala o záhadnej smrti môjho otca, a začala dúmať čo sa mu mohlo stať. ,,Možno niekto najal sériového vraha." ,,Nie. Nemal v sebe žiadnu kulku ani žiadne bodné rani." Začala rozprávať možnosti ako mohol zomrieť. Na koniec sme to uzavreli s tím, že to ostane záhadou. Dojedla som a išla odniesť tácku, a bolo to. Stál tam Seth. Ostala som stáť ako primrznutá. On sa obzrel ku mne a usmial sa. Skoro mi to virozilo dych. Bol tam so svojou partou. Ani som si ju nevšimla, pokým im niečo nepovedal. Otočil sa s úsmevom na perách a prišiel ku mne. ,,Ahoj! Ja som Seth. Seth Diskover. Ti si Emily. Že?" ,,Áno. Si tu nový? Alebo si sa v tomto meste narodil?" ,,Nie. Prisťahovali sme sa minulý rok. A ti?" ,,Ja my sme sa prisťahovali minulý mesiac. Kde vlastne bývaš?" ,,Za školou. Hneď prvý dom. A ty?" ,,Ja asi treťom dome od teba... Idem odniesť tácku. Keď tak zazvoň." ,,O.K. Tak zajtra!" ,,Tak zajtra. Čau! " ,,Ahoj!"
Na konci vyučovania
Išla som pred školu počkať na Tomiho. Zrazu sa tam objavil Tomáš a Seth. O niečom sa rozprávali. Pozreli sa na mňa. Tomáš s radosťou a Seth so zmetením výrazom. Tom si ho všimol a niečo mu povedal. On len prikývol a šli ďalej. Prišli ku mne. ,,Bóóóže! Ty sa máš! U nás v triede vriezkajú, a u vás je skoro počuť muchu!" Seth sa zasmial a ja s ním. ,,Môže ísť ku nám Seth na náštevu?" Spítal sa Tomáš. Ja som len prikývla a šli sme k domu. Doma nás čakala mamka. Pozrela sa na mňa, Toma a Setha. ,,Dobre že ste si našli kamaráta. Ako sa voláš?" Opítala sa mamka a pozrela na Setha. Seth odpovedal ,,Som Seth Discover. Bývam o tri domi vyššie." Povedal a Tom ho už ťahal do svojej izby.
Ďakujem za prečítanie! Napíšte čo mám vilepšiť.
YOU ARE READING
Vlčie dievča {DOKONČENÉ}
WerewolfPríbeh dievčiny, ktorej sa behom pár dní zmenil život na nepoznanie. Dúfam že sa vám bude čítaníčko páčiť ;*