Otázky

684 62 0
                                    

,,Fuj, Seth! Ti prasa!" Povedala som, utrela si slinu a pozrela na stuhnutú skupinku ľudí. ,,A vraj aká je sladká. Vám už načisto šibe!" Povedal ten najvyšší. Ostatný mu chceli odporovať. On sa na nich pozrel tak zimným pohľadom, že aj ľadovec by ešte viac zmrzol. V izbe bolo ohlušujúce ticho. ,,No," začal Seth. ,,keď už si konečne hore, môžu sa s tebou porozprávať." Všetci na mňa pozerali ako teľa na nové vráta. ,,Dobre. Takže, čo nového?" Chcela som vedieť. Za chvíľu sem príde sestrička skontrolovať situáciu. Mne bolo dobre. Okrem bolesti hlavy a brucha to bolo dobré. Pozrela som sa na skupinu predo mnou. Ani sa nepohli. ,,Vieš čo? Prídeme potom. Tak sa maj!" Povedal jeden, a už trelil von. Ostatní aspoň zakývali. Ja som sa usmiala. ,,Seth, choď sa domou normálne najesť. Dať si polievku." Povedala som mu. On si sadal ku mne. Zastal stáť so stoličkou vo vzduchu. Pozrel sa na mňa. Pokrivil obočie, doniesol si ku mne stoličku a ľahol si ku mne. ,,A tiež sa aj vyspi. Vyzeráš veľmi unavene." Pritisol sa ku mne. ,,Nie! Nikam nejdem!" Povedal do paplóna. ,,Nebuď ako dieťa! Choď do toho sprostého domu sa poriadne najesť a vyspať! Seth, urob to pre mňa. Prosím!" Pozrela som sa naňho. Pozrel sa na mňa. ,,Tak dobre." Povedal. ,,Ale, nechám ti tu môj mobil. Počúvaj na ňom hudbu. Tu je nabíjačka. A tu sú sluchátka." Dal mi všetko na stolček. ,,A dobre sa vyspi! Budem ti kontrolovať oči." Napomenula som ho. On sa na mňa pozrel ako keby hovoril: Ďakujem! Potom odišiel preč. Zobrala som si jeho mobil, sluchátka a zapla si hudbu. Pozerala som sa, akú tam má. Imagine Dragons - Demons, Radioactive a On Top Of The World. Ničo od Three Days Grace a nakoniec Slza. Slza má dve pesničky. Lhůta záruční a Celibát. Celibát je moja naj pesnička. Stlačila som tlačítko PLAY. Začala hrať gitara. Škoda že tu nemám notebook. Mohla som ísť na Facebook. Za niekoľko dní ma pustia domou. Bude sranda. Mame pekne poviem o tom adoptovaní. Je to vôbec pravda, alebo nie? Som adoptovaná, alebo nie? Prečo môžem dať ,,štít" len na Setha? Je aj Tomáš adoptovaní? Je medzi mnou a Sethom niečo viac? Na tieto otázky odpoviem potom.

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now