❤ O niekoľko týždňou neskôr ❤
Balím veci a idem domou z tejto nemocnice. Na sebe mám sovičkové tričko, čierne voľné rifle, nejaké náramky a čierne lodičky (obrázok). Zbalila som si posledné veci do tašky a sadla si na posteľ. Keď po mňa príjdu, príde sem doktor... A ako tak rozmýšľam, tak aj Seth. Začala som si v prstach otáčať môj zásnubní prsteň. Malé drahokami sa na ňom jagali ako kvapky vody a robili malilinkú dúhu. Usmiala som sa. Dala som si ho dole. Poobzerala som sa, či nieje poškodený. Bol celý hladký ako sklo či ľad. Dala som si ho priamo pred oči a začala ním otáčať. Zasmiala som sa a zala ho späť na prst. Postavila som sa a poprechádzala sa po izbe. Začala som si všímať všetko. Steny, podlaha, okno, kvety... Počkať! Kvety?! Ako sa sem dostali kvety? Prišla som bližšie a zobrala maličký lístoček. Ktovie, ako dlho tu sú.
❤ Pre moju lásku! ;* ❤
❤ Seth ❤To je milé! Zobrala som si kiticu do ruky. Boli v nej lesné kvety. Privoňala som si k nej. Tá sladká vôňa je božská! Dala som ju späť do vázy a šla k posteli. Nudila som sa. Otvorili sa dvere. Stál v nich doktor a Thomas. Ale kde je Seth? To je jedno! Aspoň že už tu nebudem trčať. Zobrala som si tašku aj kvety a šla von. Museli sme podpísať nejaké papiere a potom ísť domou. Domou sme šli sme taxíkom.
Pred domom čakal Seth a prišiel bližšie k taxíku. Vyšla som z auta, zobrala tašku a kvety. Seth prišiel ku mne, ukradol mi tašku a zobral moju ruku do jeho. Tomáš zaplatil a šiel za nami. Otvorila som dvere. Nikto nebol doma ako vždy. Mamka bola v práci a ocko bol na onom svete. Šla som do mojej izby. Seth šiel za mnou ako nejaký chvostík. Položil mi tašku na posteľ a zozadu ma objal. Zatvorila som oči, otočila sa a objala ho okolo krku. Položila som si hlavu na jeho hruď. Takto sme boli asi 5 minút. Potom som si šla vybaliť. Veci som si dala do skrine, topánky som dala do botníka dole a šla urobiť nejaké jedlo. Urobila som špagety. Asi najľahšie jedlo na zemi. Vybrala som 3 taniere. Na každý som dala hrsť a zaliala to omáčkou. Posipala som to syrom a dala na stôl. ,,Jedlo je hotové!" zakričala som do poschodia. Najprv prišiel Tomáš. Sadol si a začal jesť. Omáčka mu kvapkala z úst. ,,Ty si prasa!" povedala som mu. Začala som jesť. Až keď som dojedla som zistila, že Seth je ešte stále hore. ,,Idem sa pozrieť po Setha." povedala som Tomovi. On len prikývol a začal znova začal jesť ako najväčšie prasa na svete.Ďakujem za prečítanie, voľty a komentíky!! A tiež aj za 3,03K a 359 voľtov!! Je to naozaj povzbudivé a kráááááásne čísielko!
Vaša Alenka ;*
Btw: Za chvíľku Vlčie dievča 2!!
Ps: 478 slov...
YOU ARE READING
Vlčie dievča {DOKONČENÉ}
WerewolfPríbeh dievčiny, ktorej sa behom pár dní zmenil život na nepoznanie. Dúfam že sa vám bude čítaníčko páčiť ;*