Viem že je dosť neskoro (23:08), ale ja jednoducho musím... Mám na vás otázočku. Chcete, aby sa Emily premenila pred svatbou alebo po? Naozaj to chcem vedieť. Má byť vlkom už na svatbe, alebo aby sa ešte niečo stalo (ak áno, napíšte čo asi. Pls) a museli ju premeniť.
Btw: Fakt to potrebujem vedieť.
Chcem aby vás to bavilo. Nie kôli voľtom ani kôli čítaniam, ale kôli zábave. Nechcem to mať suché ako hrianka. Chvem to mať omastené ako hrianka s maslom (#NajPrirovanie). Robila som to zo srandy. Ale teraz ma to baví a dúfam že aj vás. Viem že toľko čítaní mám kôli veľa kapitolám. Ale mne to je jedno. Chcem to písať. Človek / vlk / upír sa nezdáva.
Viem že som strelená, ale to som skrátka ja. Som taká aká som. A niektorí ľudia ma takú akceptujú a sú so mnou v tíme. Mám kamarátku. Je to moja U.B.F.F. (Kto čítal Expla tak vie koho myslím). Mám ju naozaj rada a dobre si rozumieme (#NoHomo). Sedíme spolu v lavici, čítame si knížky a to najhlavnejšie. Nehádame sa. Síce ju každý boží deň viprovokujem, ale potom sa tak maximálne nerozprávame pol dňa. A to je dôležité. Vieme sa akceptovať. A viem že niekomu to príde crazy / šialené, ale nikdy by som ju nechcela stratiť.To bude asi všetko. Ďakujem za prečítanie. Je mi naozaj ľúto ak som vás zobudila alebo vám rodičia zobrali niektorím mobil. Už som to potrebovala dať von. A ja skrátka viem, že sa nájde človek čo ma pochopí. A možno má tiež takého kamaráta. A tiež ho nechce stratiť. To je asi naozaj všetko. Padol mi obravský balvan zo srdca. Naozaj som ti musela dať zo seba von. Už niekoľko dní to v sebe dusím. A nemôžem to poveť len tak niekomu. Asi to nebude len otázočka. Asi to bude skôr ,,Virosprávanie". Znie to divne. Nechám to pri otázke.
Táááákže... Prajem peke prázdniny a dobrú noc. (Ak dnes ešte zaspím :D) Vaša odľahčená Alenka ;*Ps: Pesnička venovaná spomínanej osobe. Potom sa daj do komentu.
Ps2: 342 slov...
YOU ARE READING
Vlčie dievča {DOKONČENÉ}
WerewolfPríbeh dievčiny, ktorej sa behom pár dní zmenil život na nepoznanie. Dúfam že sa vám bude čítaníčko páčiť ;*