Rozlúštenie

805 72 0
                                    

Zliezla som dole. Seth sa postavil predo mňa v obrannej pozícii. Z lesa vyšli asi deviati vlci. Cez Setha na mňa asi nevideli. Niekto ma šťuchol do ruky. Prestala som asi na sekundu dýchať. Bola to sekunda, ale mne to prišlo ako jedna hodina. Keď som začala znova dýchať, všimla som si po mojej pravej ruke vlka. Bol bieli ako sneh. Pozeral na mňa prekvapene ale aj nahnevane a rozčúlení. Zľakla som sa. Znova. Vlci si ma asi všimli a prešli za Setha. Snažila som sa nevyzerať vystrašená. Nevydalo. Stála som tam ako prikovaná. Všetko svalstvo mi ochablo. Vlci okolo mňa krúžili. Seth začal viť. Zrazu som už nepočula ani nevidela nič. Bola to len hmla a nejasné zvuky.

Sen

Bola som v našej starej záhrade. Vedľa mňa stál Tomáš. Oproti nám stáli mama a otec. Tomáš mal asi tri mesiace. Vedľa mami stála jedná paní. Držala malé dieťa a podávala ho otcovi. Zobral ju a objal. Mala rovnaké vlasy ako ja. Aj oči mala ako ja. A celkovo vyzerala ako ja. Pochytil ma strach. SOM ADOPTOVANÁ?! Pomyslela som. Obraz sa mi začal znova rozmazávať. Začala som vnímať zvuky. ,,Dýcha, ale tá jej farba sa mi nezdá." Povedal niekto. ,,Mali by sme ju zobrať do tepla." Povedal ďalší. Začala som vnímať aj iné zvuky. Vtáky, voda, šušťanie stromov a vetrík. Vetrík bol príjemný. Nie silný ale ani slabý. Tak akurát. Niekto ma zobral na ruky. Znova som sa začala strácať až som zaspala.

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now