Rozhovor

484 38 8
                                    

Tešíte sa do školy? Ja úprimne nie :D

Nezaspali sme. Boli sme hore až do východu slnka. Z izby cez okno bolo vidno krásne slnko. Svietilo oranžovou, červenou a žltou farbou. Pozerala som s otvoreními ústami. Musela byť zábava sa na mňa pozerať. Ale nie všetko trvá večne. A tak po hodine pozerania sa divadlo skončilo. Vstala som a šla urobyť tannú hygienu. Obliekla som sa do včerajších vecí a šla k Sethovi. Sedel na posteli. Prešla som pred neho. ,,Tak čo pane zamilovaný? Čo budeme robyť?" opýtala som sa a zasmiala. Pozrel na mňa a usmial sa. Postavil sa a prišiel ku mne. ,,Ako to, že vždy sa tváriš tak šťastne aj keď niesi?" objíme ma. Nechápavka totálna. ,,Prečo by som mala byť smutná?" pozriem do jeho orieškovích očí. Zdvihne jedno obočie. Nahodý kuk a.k.a. Naozaj? Nevieš? Zasmejem sa. Je taký zlatý (nie doslova) keď sa takto pozerám. ,,Tak poď za Katherine. Chcela nám povedať niečo o tej čarodejníčke Sheili." poťahala som ho za ruku. Šiel za mnou ako dobrý psík. Prešli sme okolo kuchine. ,,Ideme za Katherine. Chcela nám niečo povedať." povedal Seth a šli sme von.

Keď sme dorazili ku Katherine, pozerala sa na les. Určite by chcela, aby ju už pustili. ,,Tak, môžme začať." povedala som a sadla si so Sethom na kúsok skali. Katherine sa nadýchla. ,,Poznám jednu čarodejku. Volá sa Sheila. Poznáme sa už asi 100 rokov a je mocná. Asi by vedela ako nás od seba odpútať. Len to je až niekde v prdeli. Asi v južnej Amerike. A tak by som/sme museli ísť dosť ďaleko. A ty si človek. Asi by som šla len ja. Alebo nejaký vlk. Trvalo by to dlho. Ale stojí to za pokus. Čo si o tom myslíte?" pozrela sa na nás. Pozrela som sa na Setha a znova na Katherine. ,,Je to riskantné. Ale stojí to aspoň za pokus. Ale Emi zostane tu." povedal Seth. Musela som mu venovať kislí výtaz. ,,Nebudem ryskovať tvoju stratu. Pôjde Katherine a niekto zo svorky. Nebude sama a ty budeš doma." no o.k. Je to presvedčivé. ,,Ale ešte to prejednáme so svorkou." povedala som a oni prikývli.

Po dľhom 3 hodinovom rozhovore kde padli aj nejaké nadávky sme sa dohodli. Ja zostanem tu a s Katherine pôjde Thomas. A myslím, že sa im ten návrh obom páčil.

Ľudia, please don't kill me!! Ja sa snažím. Ale...
A) mám totál spálený chrbát
B) nechcelo sa mi
C) prichádza škola

A to najhlavnejšie.

NEMALA SOM NÁPADY!!

Vaša ubolená Alenka ;*

Btw: Neľutujte ma!

Ps: 423 slov...

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now