,,Tomi pôjde s námi!" poviem keď zatvorím dvere na mojej izbe. Je v nej aj Seth. ,,Nie! Nepôjde!" povie Seth. ,,Ale áno! Pôjde! Už vie všetko!" sičíme na seba. A hádka je na svete! Tak to v živote hold chodý. ,,Tak ideme či čo?" povie Seth podráždene. Prejdem k dverám a otvorím ich. ,,Idem ja, nie ty!" prejdem cez dvere a zatvorím ich. Nato počujem búchanie na dvere a vrieskanie typu: ,,Otvor! Inak ich budem musieť vykopnúť!" povzdychnem si. ,,Keď ich vykopneš, ty ich budeš opravovať. Tak buď dobrý vlk a nerob nič zlé. Tomi?" šla som do Tomovej izby. Pozrel na mňa. Podala som mu kľúče. Pozrel do dlane a pritom na mňa. ,,A nepúšťaj ho, kým ti nezavolám!" prikývne a ide na posteľ hrať hry. Zišla som dole, zobrala kľúče, mobil, obula sa a šla von. Šla som pešo k lesu. A pred lesom si povzdychnem. ,,Čo ma nezabije, to ma posilný!" vojdem dnu. Preskakujem konáre, chitám sa vetví a idem hlbšie a hlbšie. Po chvíľke dojdem ku Katherine. Nikto pri nej nený. Prídem bližšie k nej a sadnem si na kameň. ,,Už si tu?" opýta sa. ,,Hej. Budeme to povedať. Už o tom vie aj Seth a môj brat. Ale predtým zavolám aby pustili Setha. Kto ma bude brániť keď budem hovoriť pravdu?" zasmejeme sa. Vitiahnem mobil a zavolám Tomimu.
Ja: Čau Tomi! Môžeš ho už pustiť. A povedz že pri Katherine. Ahoj!
T: Dobre! Čau!
Koniec rozhovoru. Vstala som a snažila natiahnuť látku na Katherine. Musíme byť zdravé keď chceme ešte prežiť. Nešlo mi to. Po chvíľke som to vzdala. Vyšla som zo cviku. Sadla som si znova na kameň. ,,Ale, ale, ale! Pozrite kto sem prišiel!" povedal jeden chalan a ukázal na mňa. Pozrela som sa tým smerom. Stáli tam nejaký vlci. ,,Dajte mi pokoj!" zasičala som. Ten jeden zdvihol obočie. ,,Ale! Kto sa nám to tu naštval." povedal ironicky. Bola som vitočená. Postavila som sa a prišla k nemu. Hodila som po ňom vražedný pohľad. ,,Pozri, neviem či ma chceš vitočiť. Neviem, či ma chceš nasrať! Ale ja sa nenechám a ak ešte raz povieš niečo o mne alebo Katherin či Sethovi, tak ťa vlastnoručne rozpáram a roztrhám ako hada! A z toho urobím jedlo a hodím psovi aby sa nažral! Takže mi daj pokoj!" povedala som s očami ako čiari a prstom na jeho ramene. Pozrel na mňa nechápavím pohľadom. Takúto ma ešte asi nikto nevidel. Prešla som ku Katherine a oprela sa o stenu na ktorej bola pripútaná. Jeden bieli vlk prišiel ku nám. Pozrel na mňa a Katherine. Premeral si nás pohľadom. Prišiel ku Katherine a chcel ju kúsnuť. Asi by to urobil, keby mu do cesti nevletel vlk. Bol to Seth. Vlk pred ním zastal a potom sa pozrel na nás. Zavrčal a vrhol sa cez Setha ku Katherine. Naštvala som sa. Pustila som štít. Objal Setha a prekvapivo aj Katherine. Ako sa tam vlk vrhol, tak ho to aj odhodilo. Trochu mi z toho zadunelo v hlave. ,,Neboj. To ťa chráni." ppvedala som Katherine. Ona o mojich schopnostiach nič nevie. Prikývla a pozrela pred seba. Pohladkala som Setha po hlave a poškrabala za uchom. Pozrrl na mňa a potom na chalanou pred sebou. ,,Prečo ju zrazu tak ochraňujete?!" povedal ten chalaniskom a prstom mi zodvihol tvár. Seth varovne zavrčal. Pozreli na seba. Strčila som ho od seba. ,,Preto sme tu! Chceme to visvetliť. Ja a Katherine... Ja..." nehovorilo sa to ľahko. Pozerala som sa po lese. Pustila som štít. ,,ČO je tak dôležité, že sa jej nemôžme ani dotknúť?! Prečo ju chránite?!" zakričal na mňa a drgol do môjho ramena. Neskutočne ma naštval. Aj Seth zavrčal a Katherine zasičala. Naša ,parta' sa spojila. Budeme silnejší. Až na Katherine. Chúďa je pripútaná o skalu a v klietke. Postavila som sa pred Setha odhodlaná tomu mladému niečo povedať. Postavila som sa k nemu a poriadne mu vrazila až padol na zem. ,,To. Ti. Chceme. Teraz. Povedať!" zakričím na neho. Vstane a narovná si sánku. Ten chalan je môj oficiálny nepriateľ. Narovnám sa a prejdem meter k vlkom. Seth sa už prrmenil na človeka a chotím ma za ruku. ,,Tak, a teraz nám to visvetlite. Prečo sa tak bojíte o Katherine?" opýta sa náčelník. ,,Na rovinu. Som prepojená s Katherine. Všetko čo ste jej urobili, som cítila aj ja. Preto som chcela zdrhnúť. Preto som jej doniesla krv. Keď zomrie ona, tak aj ja." poviem. ,,Neverím. Dokáž to!" povie jeden a podá mi nožík. Vezmem ho do rúk a idem ku Katherine. Na ramene mám Sethovú ruku. Všetci idú zamnou. Prídem ku Kate. ,,Kde to bolí najmenej?" opýtala som sa. Ukázala na ruku. Zobrala som nožík a porezala ju. Pozrela som sa na moju zakrvavenú ruku. Jej krv nešla. Je to upírka. Im krv nejde. Ukázala som vlkom ruku a utrela som si ju rukávom. Čiara bola identická. Náčelník nás dal k sebe. Žiadna podoba. Sme protiklady. Ona je rebel a ja som radšej niekde v kúte. Ale protiklady sa priťahujú. A nás to spojilo. Naše srdcia k nám prirástli. ,,Ani sa nepodobáte. Ale ako sa ti podarilo spojiť s Katherine?" opýtal sa náčelník a sadol si na kameň. Potľapkal na miesto vedľa seba. Sadla som si a začala (hádam to tu nemusím pýsať). Pozeral na mňa a prikivoval. Po mojom hovore som skončila pri Sethovi. Bolo smutné hovoriť aj o tom, ako som kúsla Tomiho. Potrebovala som podporu. Bolo mi to ľúto. Zapadalo slnko. Bolo to nádherné. A boli sme blízko veľkej chaty. ,,Ostante na noc tu. Nemáte to ďaleko, ale budeme Emily pozorovať ako jej bude. Musíme ju skúmať. Ešte nič také som nevidel. A to som už hádam videl skoro všetko." zasmial sa. Všetci šli do chaty. Len ja a Seth sme ostala vonku. Pôjdeme niečo chitiť a dáme to Katherine. Nechcú ju pustiť. Boja sa. A samozrejme, že Seth chití nejakú srnu. Podvádzal a premenil sa vo vlka. Môj malý a sladký blbček. A presne preto ho mám rada. Je taký ako som.vždy chcela mať manžela. Je zázrak že sme sa našli. Ale tra teraz späť ku Katherine. Doniesli sme jej srnu (teda skôr Seth). Bola nadšená. Keď to dopila, pozrela na nás. ,,Jasné! Ako som na to mohla zabudnúť?" povedala. Nedochádzalo nám to. Na čo zabudla? ,,Na čo si zabudla?" opýtala som sa. Pozrela na mňa a usmiala sa ako male dieťa na vianoce. ,,Poznám čarpdejku. Volá sa Sheila. Možno by nam mohla pomôcť!" to som sa usmievala aj ja a Seth. Ale bola som už fakt unavená a nechcelo sa mi rozprávať. ,,Kat? Preberieme to prosímťa zajtra? Som unavená." povedala som a pozrela na ňu. Prikývla. ,,Dobre. Zajtra. Dobrú!" povedala. Šla som k Sethovi a chitila ho za ruku. Usmiali sme sa na seba a šli do chaty. Cestou sme nevidali ani hláska. Len sme sa pozerali na hviezdy. A pod nohy. Ja som už skoro zletela. V chate boli všetci v kuchyni. Mali tam nejakú búrlivu debatu. Zahlásili sme, že idem spať a šli sme hore. Ani neviem že do ktorej izby sme vošli, ale bola tam kúpeľňa. Šla som do nej a šla si umyť zuby. Lenže ja tu nemám ani kefku, ani pastu. No skvelé! Takže sa umyjem čistou vodou. A to platí aj o sprche. Tam si ale dám spodné prádlo a Sethove tričko. Sú tu často, a tak tu majú aj oblečenie. Padnem do postele, to doslova, a hlavu strčila do vankúša. Seth sa zasmial a prikril ma. Ľahol si vedľa mňa a objal ma. Takto sa mi zaspáva ľahko. Sústredím sa na dych a srdce. O nedlhý čas zaspávam a padám do rýše snov.
Sen
Oceán. Voda. Modrá. Vlnki. Pláž. Thomas. Katherine. Seth. Veci čo vidým. Je to krásne. Nechcem prestať snívať. A to by nebol sen. Príde noc a všetko zničí. Ale ten mesiac... Krása. Ale som sama. Ja nechcem byť sama. Som na pláži, sama a v noci. Prečo sa mi to sníva? Je to tak živé. Sníva sa mi to naozaj?! Ja sa bojím. Počujem výkriky. A dupot. Chĺpki sa mi postavia aj tam, kde ich nemám. Príde ku mne dievča. Z hlavi jej tečie krv. Má ju na tričku, nohaviciach, premienok tečie po tvári... Preletí len okolo mňa. Nestihnem ju ani zastaviť. Len sa obšuchne okolo mňa. Pocítim jej dotik. To ona tu kričí. Ale cítila som jek dotik. Aj ja mám telo od krvi. Všetko by bolo dobré, keby som mala tričko a nohavice. Ja som mala plavky a bola som celá od krvi. To by bolo ešte dobre. Ale ja som v ruke mala nôž, a na ňom krv. Pustila som ho a dlane si zarila do vlasov. Padla som na kolená. Ja už nechcem tento sen! NIE! Dajte mi pokoj! Prečo ja?! JA?! Necítim piesok a vlnki. Betón a nočné mesto. Som na ceste. Zatial tade nejde žiadne auto. Ľahnem si a začnem sa upokojovať. Som v strede cesty natiahnutá ako užovka a snažím sa upokojiť. Vonku nieje ani jeden človek. Ani jedno auto. Som tu sama. Trúbenie a koniec. Zomrela som. Game over. Koniec hry. Som prejdená autom na ceste. Som nezaujímavá placka na ceste. Jepočujem ani sanitku. Nevnímam.
,,Emi, neboj. Je to len zlý sen. Som tu. Nič sa nestalo." utešoval a budil ma Seth. Bola som prilepená na stenu a oči som mala mokré. Konečne ma zobudil. Objala som ho. Cítila som pohľady ostatních. Nemám to veľmi v láske. Zaborila som mu tvár do hrude. Zatvorila som oči a snažila sa uvoľniť. Ale že teraz zaspím... To je asi 2% šanca. A tak som len-tak ležala v posteli pri Sethovi. Nerozprávali sme sa. Len sme sa držali za ruky a pozerali na seba.
Konečne tu je ďalší diel! Mal to byť špeciál s najmenej 2000 slovami. Ale chcela som to vidať už dnes (píšem to už 2 dni a 3x sa mi to zmazalo...) aby ste sa ma potom nepítali:
Kedy bude ďalší diel? Pýsala si, že bude najmenej každý druhý deň a už 2 dni nič!
Tak vam muselo postačiť aj toto :).
Vaša Alenka ;*
Ps: 1670 slov...
YOU ARE READING
Vlčie dievča {DOKONČENÉ}
WerewolfPríbeh dievčiny, ktorej sa behom pár dní zmenil život na nepoznanie. Dúfam že sa vám bude čítaníčko páčiť ;*