Útek

437 43 3
                                    

Už to mám! Je to smutné, ale čo už. Budem sa musieť rozlúčiť s mamou, Tomášom, Thomasom a Sethom. Pôjdem do lesa, a aj keď budú Katherine zabíjať, nebudú ma vidieť ako trpím. Nebudú musieť zachraňovať Katherine aby som ja žila. Buď teraz, alebo nikdy.

Zabúdzam sa. Seth je pri mne. Dávam mu pusu na líce. Mierne otočí hlavu. Nezobudila som ho... Našťastie. Zoberiem si pero, 2 papiere a píšem:

Láske ❤

Teraz ma nenájdeš nikde. Len ak v tvojich snoch. Musím odýsť, dať ti niečo čo by som inak nedokázala. Nedokázal by si potom zabiť... Nesmiem ti povedať koho, inak by si ju/ho strážil ako oko v hlave. Nehľadaj ma nikdy viac.

Tvoja Emi

A je to. Ešte rodičom. Som prezlečená v tom, v čom som odchádzala z nemocnice. Dole si už len dám tenisky a bundu do ruky. Potichu otváram dvere a idem do kuchyne. Zatvorim dvere, potichu po schodoch dole do kuchine a v kuchyni napísať lístok.

Milá moja rodina ❤

Musela som ísť von lebo to je niečo do školy. Skoro nikto o tom nevie. Ani Tomáš. Potrebujem niečo vybaviť s niekym... Nevie kedy prídem.

Emily

A mám to. Definitívne odchádzam preč. Lístoček som dala na stôl a šla s obuť. Ešte som sa pozrela na hodiny. 05:21. Ešte budú spať asi 2 hodiny. Obula som sa a zobrala do ruky bundu. Otváram dvere. Posledný pohľad na môj domou. Zatváram dvere a odchádzam preč.

K lesu som prišla rýchlo. Lenže tu je Katherine. Budem ju musieť ísť pozrieť a postarať sa o ňu. Vchádzam do lesa s plným nasadením. Po ceste som videla ísť zajace. Podarilo sa mi 4 chitiť. Dúfam že to bude Katherine aspoň trochu dobré. Už som skoro tam. Už vidým tú čistinku, alebo ako to mam nazvať. Nikoho tam nevidým. Iba moju drahú polovičku Katherine. Idem ku nej. ,,Katherine? Katherine! Mám niečo pre teba." hovorím potichu. Prídem k nej a ukážem jej zajace. ,,Aj toto je dobré ako nič. A prečo si na mňa taká milá?" dala som jej zajaca aby sa najedla. Začala ho piť. Pomáhalo to aj jej aj mne. Začala som tozprávať o tom sne a že sme sa nejako prepojili. A že keď zomrie ona, zomriem aj ja. A naopak. Keď už cucala 4 zajaca, pocítila som uspokojenie a silu. Lepšie som videla, počula a mala som silu v nohách a aj rukách. Počula som nejaké hlasi ako sa vracajú chalani. Zastavili na kopci asi 50 metrou odo mňa. Pozerali sme sa na seba. ,,Emily? Čo tu robíš?" zakričal na mňa jeden. To snáď nie! Pozerala som sa na nich asi ešte sekundu. Teda, kým ku mne nešiel jeden z vlkou. Začala som utekať do lesa. Nebola som dostatočne rýchla. Premenil sa na vlka a dohnal ma. Skrížil mi cestu. Premenil sa na človeka a šiel ku mne. Môj plán zlihal. Budú vydieť keždú jednu bolesť v mojej tvári a na mne vydieť všetko čo urobili Katerine. ,,Kam si chcela ísť? Vieš čo by Seth spravil keby si utiekla?!" zarkičal na mňa. Nahrnuli si mi slzi do očí. Nie z toho ako na mňa kričal, ale že ma štípala noha. Oprela som sa o strom a vytiahla si nohavice a prezrela si nohu. Bola popálená. ,,Pre toto. A teraz ma akože naháňaj a potom ti akože ujdem. Ja vyleziem na najvyšší strom a priveď tam potom svorku. A nech nerobia Katherine nič, inak bude Seth naštvaní ešte viac. A teraz choď!" prikázla som mu. Prikývol a šiel. Ja som našla veľmi vysoký strom a šla naň. Bola som asi 20 metov nad zemou a prišli vlci. Skoro všetci. Sadla som si na vetvu a prezerala nohu. ,,Emily! Nebuď ako malá a poď dole!" zakričal jeden. Pokrútila som hlavou. ,,Tak aspoň visvetli prečo si zdrhla!" povedal znova. ,,Ja... A.... Katherine... NIE! Nepoviem!" zakričala som a utrela si slzu ktorá mi padla na líce. Počula som zavitie vlka. Všetci sa pozreli tím smerom. Razom tam prišiel orieškový vlk A.K.A. Seth. No super! Už len to mi chíbalo! Pozrela som sa iným smerom. Oprela som si hlavu o strom, rukami sa zaprela o vetvu a začala plakať od bolesti.

Bože, zabi ma! Som unavená z písania a rozmýšľania! Ak sa páčilo dajte hviezdyčku a komentík. Zahreje ma to u srdiečka❤

Vaša Alenka ;*

Ps: 714 slov

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now