Celkom nenormálna noc

836 69 1
                                    

Mynulí diel bol určený pre moju kamarátku Linnhe Osheu. Ja som, samozrejme, zabudla. Tak to píšem teraz.

Malý vlk sa mi zdal malý. Ale bol veľký asi ako medveď. Ľahol si predo mňa, a zložil hlavu do môjho lona. Začala som ho opatrne škrabkať za ušami. Začal díchať pomalšie. Zrazu sa mi pod rukami premenil na Setha v podobe človeka. Oblečení bol v tom istom, ako pri ohnisku.  ,,Bol si... A teraz si... Ti si bol..."  Nevedela som čo povedať. Mala som strach. Strach z neznámeho. Neznáme a pritom tak známe. Pozrel sa na mňa. Vizeral smutne a zmetene.  ,,Ako to že si neodpadla?"  Vizvedal. Nemohla som hovoriť. Pozerala som naňho, a on na mňa. Naša skritá vášneň sa zmenila na nutkanie.  ,,Mali by sme ísť. Už sa budú strachovať kde sme."  Povedala som. Seth prikývol. Šli sme lesom, boli sme asi v strede. Vedela som to podľa toho, že ma boleli nohy. Pred chatov sme povedali, že sme boli na prechádzke. Šli sme do svojej izby. Dve postele. Pomyslela som si. Moje druhé, ehm, pižamo som dala na samí spodok tašky. Vitiahla som si pyžamo číslo jeden. Krátke nohovyce a tielkové tričko. Bol to čierny komplet s červeným lemom na nohaviciach a tielku. Vlasy som si dala do copu, a šla spať.

Sen

Snývalo sa mi o premene normálneho Setha na vlčieho Setha. Prutko sam sa posadila na posteli. Seth asi nemohol zaspať, lebo som sa zobudila a bol pri mne. Hneď si ľahol ku mne a začal ma stískať a utešovať. Neviem ako, ale zrazu som bola tvrdá.

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now