Nášteva

692 64 2
                                    

Prepáčte že som dlho nič nepísala. Mám zákaz na notebook. Túto časť píšem v škole. Ďakujem za pochopenie.


V tej chvíli som sa zobudila. Bola som celá mokrá. Bolo mi hrozne zle. Už nikdy! Nikdy viac nechcem takýto sen! Znova som zatvorila oči. Chcela som zaspať. Po chvíli som bola znova tuhá.


Ráno

,,Dobré ráno!" Pozdravil ma Seth. ,,Dobré!" Pozdravila som ho ja. Moje ulepené oči nespozorovali nič. Bude to v poriadku. Hovorila som si v duchu. Neboj sa! Bol to len sen! Bol to len zlý sen. Zodvihla som sa z postele. Iba hlavu a krk. Nadýchla som sa čerstvého ranného vzduchu. Príjemní pocit. Letní vzduch v krku. Krk som si necítila. Unavene som uvoľnila krk. Hlava mi padla na vankúš. Bola som ešte unavená. ,,Ja si asi ešte pospím. Keby ma niekto hľadal, tak ma zobuď." Ľahla som si. Rukami som si zobrala vankúš. Skoro som dostala infarkt. Začala som hýbať rukami. Nič neštrngotalo. ,,Kde mám náramok?!" Opýtala som sa so strachom. ,,Neboj sa. Máš ho u mňa." Povedal a prišiel ku mne. Pritiahol si stoličku. Jemne zavŕzgala. Dal si ju vedľa mňa. ,,Neboj sa. Skús ešte zaspať. Vyzeráš, ako keby si preflámovala celú noc. Zavri oči." Nemusel mi to hovoriť dva krát. Oči som už mala zatvorené. Nespala som však. Len som ich mala zatvorené. Na pery mi niekto niečo pritlačil. Nemusela som rozmýšľať kto to bol. Taký sladký bozk mali iba dve osoby. Moja mama a Seth. A keďže mama tu nebola, musel to byť Seth. Bozk som mu opätovala. Hlavu si dal na vankúš vedľa mňa. Ani neviem ako a už som spala.


Zobudila som sa do malého hluku. Započúvala som sa do hlasov. Boli mi povedomé. Jeden starší a ostatné mladšie. Už viem kde som ich počula! Keď sme zistili že mám tú schopnosť. Sú to Sethovi kamaráti. ,,....ale prečo?" ,,Neviem." Rozprávali sa. Niečo mi na krku vadilo. Niečo bolo zle. Niečo bolo veľmi, veľmi zle. Otvorila som oči. Po krku mi niečo stekalo na vankúš. Seth vedľa mňa nebol. Na mieste kde bol, niečo tieklo. Kde mal ústa, niečo tieklo. Dotkla som sa toho miesta rukou. Bola to slina. ,,Fuj, Seth! Ti si také prasa!"

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now