Emily
Pocit samoti ma prenásledoval ešte dlho. Bola som sama na lúke so spomienkami na oblohe a doteraz nepovšimnutého horiaceho lesa. Oheň sa nešíril ďalej. Prechádzala som okolo stromou pozrieť sa na ten zdroj tepla. Na každej iskierke som spoznávala veľmi známich ľudý. Mamka, Tomi, Seth, Thomas, Margo... Ale aj neznámich. Ako jedno čiernovlasé dievča. To ma upútalo najviac. Mala na sebe obtiahnuté kožené oblečenie, topánky na vysokom podpetku, vlasy rozpusyené a lietajú kade chcú, krvavo červené pery a čierne oči s červeným nádychom. Chodila pôvabne a vznešene. Mohla mať asi tak 20 rokou. Naťahovala som sa po nej. Plameň zmizol aj so peknou slečnou. Niekto ma chitil za rameno. Otočila som sa, ale nikto tam nebol. Nebol to nikto z tochto sna. Bolo to zo skutočnosti. Všetko sa mi rozmazalo a ja som lietala v oblakoch smerom k hviezdám. Bolo to krásne. Ale ja som letela ďalej. Bola som na planétkach. Pristala som na bielej tráve a čiernej vode. Jedna noha na vode a jedna na trávniku. Strana svetla a tmi. Strana dobra a zla. Vidým, že ti to dochádza. Teraz si vyber. Buď biele nebo plné lásky, šťastia a s otcom v mieri... Alebo čiernej strany zeme plnej násilia, zla, upírou a čiar. Musíš si vybrať. Je to len tvoje rozhodnutie. Povedal ten hlas a ukázal na nebi fotky mňa ako ma oživujú. Čo si mám vibrať?
A je to tu! Vaša visnená ďalšia časť!! Napíšte do komentu, ako si myslíte že sa Emi rozhodne... Ďakujem za komentíky a hviezdyčky!!
Ptw: Obrazok len tak :3
Ps: 260 slov...
YOU ARE READING
Vlčie dievča {DOKONČENÉ}
WerewolfPríbeh dievčiny, ktorej sa behom pár dní zmenil život na nepoznanie. Dúfam že sa vám bude čítaníčko páčiť ;*