Rýchlosť blesku

905 76 0
                                    

Ráno

Zobudila som sa okolo siedmej ráno. Wow. Pomyslela som si. Dnes som vstala podozrivo neskoro. Počula som, ako sa Tom umýva. Mamka bola dole v kuchyni a pripravovala raňajky. Zdvihla som sa z postele a šla umyť. Keď som bola aj oblečená zišla som po schodoch dole do kuchine.  ,,Dobré ránko! Dnes si spala dlho."  Povedala mamka ohromene.  ,,Nemala som nočné mory."  Odpovedala som. Bolo to asi kôli Sethovi. Pomyslela som si. Bola som mu vďačná. Konečne som sa dobre vispala. Budem mu musieť poďakovať! Sadla som si na stoličku pred stolom. Mamka mi na stôl položila praženicu.  ,,Dobrú chuť!"  Popriala mi.  ,,Ďakujem!"  Poďakovala som. Zobrala som si vidličku a začala hltať teplé vajíčka. Tomáš sa ku mne pridal. Po ňom aj mamka.  ,,Takže Emi,"  Povedal Tomáš. Emi je moja prezívka.  ,,choď si pobaliť oblečenie a nejaké, ehm, veci. Budeme tam aj spať."  Vihlásil Tom.  Vitrieštila som oči a s plními ustami som povedala:  ,,Daj mi mnutku"  Povedala som počas behu. Už som bola v mojej izbe. Spod postele som vihrabala tašku a napchala do nej všetky potrebné veci. Našla som aj čipkované tieločko. Bola to sexy košieľka na spanie. Možno sa mi bude hodiť. Pomyslela som si. Zobrala som ju a hodila na chodbu. Rýchlo som dojedla, a šla sa obuť.  ,,Tom! Už si hotoví?"  Zakričala som na poschodie.  ,,Minútku!"  Ozvalo sa z poschodia. Ja som si povzdychla a šla na ulicu. Otvorila som dvere, a tam stál Seth a aj jeho parta.  ,,Ahojte!"  Pozdravila som sa ich. V tej chvíli z dverí višiel Tomáš. Jeden chalan nám ukázal kde si máme sadnúť. Ja som sedela madzi Sethom a Tomom.

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now