Braček

426 41 4
                                    

Bolo to smutné. ,,J-ja sa len idem prezliecť. A potom to budeme musieť povedať Tomimu. Toto už neututlá nikto z nás." pozrela som sa na Setha a šla hore. Do mojej izby som ani nevedela ako prešla. Klepali sa mi nohy. Zatvorila som dvere a šla ku skrini. Zobrala som si nejaké kraťase a ramienkové tričko na ktorom bola potlač nejakej mačky. Ľahla so si na posteľ. A čo nepríd? Prepojenie.

Kde si tak dlho? A čo si si dala že to tak rýchlo zabralo? Vlci sa čudovali, a preto by ste sem mali prísť čo najrýchlejšie!
,,Neboj. Bol to Tomi, môj prat. Teraz mu to budem musieť visvetliť. A hneď potom idem za tebou. Seth o tom už vie. Bude sa snažiť dohovoriť ostatním aby nám dali pokoj."
No dobre! Ale snaž sa! Inak svojho brata zraníš ešte viac! A pohni si! Čau!
,,Áno šéfka! Budem sa snažiť. Ahoj!"

A skončilo sa prepojenie. Sadla som si a šla do Tomiho izby v ktorej už bol Seth. Zaklopala som a vošla dnu. Tomi bol na posteli, Seth na zemi pri ňom a ja som si sadla k Tomimu na posteľ. Zľakol sa ma. Nedivím sa. Aj ja by som sa bála keby ma on pokúsal a potom si ku mne sadol ako nič. ,,Tomi, tajíme to už dlho. Snažili sme sa. A ja som to pokašľala. Môžem za to len ja. Keby že sa nestalo to, čo sa stalo. Seth, začni." pozrela som na Setha. Povzdychol si a spustil (hádam to nemusím pýsať. Každý tu story pozná)... Hovoril plinule a opakoval nejaké slová. A potom som šla ja. Hovorila som to od začiatku až doteraz. Čo je vo veci. Občas pritakal a usmial či zamračil. Po skončení aj môjho príbehu ma objal. ,,Mali ste mi to povedať skôr! Nevedel som ako si ma potrebovala. Mal som byť stále pri tebe. Ale nie. Bol som vždy vonku s kamarátmi. Aj keď si bola v nemocnici. Mal som si všímať tie ,znaky' čo sa diali pred mojimi očami. Som najhorší brat na svete!" povedal mi do ucha. Pohladila som po chrpte. ,,Nieje to tvoja vina. Môže za to láska." usmiala som sa na Setha. Aj on sa ismial na mňa. Silnejšie som objala môjho bračeka. Mám ho rada.

Je tu ďalšia časť! Darí sa mi ich vidávať každý deň! Zatiaľ... No, ďakujem za voľty, komenty a komentáre ktoré ma zahrejú u môjho beznádejného srdiečka!!

I ❤ U my wolfs ❤❤❤

Vaša Alenka ;*

Ps: 412 slov...

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now