Hypnotizérka!

504 37 5
                                    

Takže Katherine! Upírka Katherina... To znie ako veľmi stará upírka. Margo mi to v nemocnici visvetľovala. Čím staršie meno, tým starší upír. A toto meno už som nepočula poriadne dlho. A je to tak krásne meno! Tak teda, Katherine bola pripútaná v klietke s raťazami o skalu. Nebol na ňu veľmi pekný pohľad. Oblečenie od krvi a roztrhané. Poznámka pre mňa: Doniesť Katherine nové oblečenie!
Katherine tam sebou šklbala ako... Had? Neviem to opýsať. Nazvime to neexistujúce, mikajúce sa zviera s bledšou pokožkou, čiernimi vlasmy pod prsia a vražedním pohľadom s červeními očami. To ju aspoň trochu vystihuje. Nemohla sebou len tak pohnúť. Ja a Seth sme prišli bližšie. Boli sme od nej asi meter a pol. Oči mala... Hypnotické? Pohľadom ma hypnotizovala. Ale naozaj hypnotizovala!
,,Poď bližšie ku mne a daj si krk k mojím perám. Len to trochu štípne." Počula som jej hlas v mojej hlave. Naozaj som bola zhypnotizovaná. Nevšímala som si okolie. Musela som vyzerať ako zdrogovaný zombie čo pozerá na svoje človečie jedlo. Čo je dosť irónia, keďže ona je upír a ide sa najesť zo mňa. Človeka. Nevedela som ako, ale šla som k nej. Stále sme sa pozerali do očí a nespúšťali. Teda, kým medzi nás nevletel Seth. Začal mnou triasť a niečo hovoril. Kým som sa nespätala, hľadela som na neho ako na ufo. No... Prišlo mi to divné. ,,Ignoruj ho a poď ku mne!" zasičala moja osobná Katherine v hlave. Alebo to povedala naozaj? Ja neviem! Dosť na to, že ma obalil príjemný pocit a... Štít? Seth na mňa vižaroval štít! A to mi teraz pomáha! Zatriasla som hlavou a cítila ako sa mi očný kontakt stráca a vidím len bielu farbu... A Setha! Neodpadla som, len mi pomáha! Seth sa nejak naučil robyť štít. Cítila som vôňu kvetov, cítila som žuvačku... Mentolovú žuvačku, cítila som príjemný vánok ktorý mi roztrapatil vlasy, vodu... Mala som nohy v potôčiku a teplo. Príjemné teplo. Bolo mi úžasne. Trvalo to síce len sekundu, ale mne to prišlo ako celý život v nekonečnom veselom mory. A potom... Nedialo sa nič vínimočné. Opýtal sa ma, čo to malo znamenať, zobral domou a zamkol v izbe s Tomim.

Nikde sme sa síce nepohli, ale aspoň niečo. A mám pre vás meno... Vlci! Bidem to použivať asi v každej knihe. Nie... Možno... Asi... Hej... Neviem! Skrátka: vlci / wolf

Vaša Alenka ;*

❤❤ Ps: 400 slov... My wolf!! ❤❤

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now