Prekvapenie

1.2K 93 6
                                    

Vibehla som po schodoch hore za Tomom a Sethom. Po ceste som hodyla tašku do mojej izby. Moja izba nebola ani veľká ani tá najmenšia. Bola celá biela, s vínimkou šatníka. Ten bol červení. Červená je moja naj farba. Z izby som kráčala ku izbe môjho brata. On ju mal veľkú asi ako je moja. Bola čierno-modrá. Modrú má najradšej. Bola plná hier, plagátov a pri stene bola konzola, telka a pri telke mal posteľ. Ešte ju vilepší. Sme tu len mesiac, a nemáme tu ešte všetky veci zo sarého domu. Tom ukazoval Sethovi nejaký obal. Zasmiali sa. Tom sa smial tak, že skoro spadol. Seth sa už váľal po zemi na ktorej boli položené hry. Zaklopala som. Potichu vošla do vnútra. Prišla som neisto. Seth si ma všimol, a podol na kolená. Poichu ako myš som si sadla vedľa Toma. Seth sa medzitým pozbieral. Tom nemohol vztať, tak som mu ja a Seth pomohli na posteľ. Tam sa posadil. ,,Nóó, to bol skvelí vtip!" Povedal Seth. ,,Aký vtip?" Opítala som sa. ,,Potom ti ho poviem." Povedal Tomáš. Tomáš sa postavil ,,Idem popítať mamku aby niečo spravila." ,,OK" Povedala som so Sethom. Začali sme sa smiať. Tom odyšiel. Ja som si sadla a ukľudnila. Seth pomedzi záchvat smichu povedal ,,Vieš o tom že ťa milujem?" Vivalila som oči. On ich tiež vivalil. Prestal sa smiať. Obaja sme sa na seba dívali. Seth potriasom hlavou. Ja som naho pozerala s láskou. Asi si to všimol, a bolo to. POBOZKAL MA! Ja som len sedela. On sa oddialil. Ja som mu bozk opätovala. Keď sme sa odtiahli, tak ma objal. Počuli sme Tomáša ako prichádza. Začali sme sa smiať. Prišiel do izby s pĺnimy rukamy. Držal tácku s 10 chlebíčkami pri ktorej mal Colu. Zobral aj 3 poháre. Neviem na čo. Cola bola v plechovkách. Tácku položil na zem a opýtal sa ,,Čomu sa smejete?" ,,Vtipu" Roztvorili sa mu oči. ,,Akému?" Opítal sa so strachom. ,,Potom ti ho poviem"

Ďakujem za prečítanie! Napíšte do komentu čo chcete aby som upravila.

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now