Ďalšia záhada

715 67 4
                                    

Otočil sa ku mne a povedal: ,,Takže už si hore. Je ti dobre?" Opýtal sa. ,,Áno, ďakujem. Koľko je hodín?" Spýtala som sa pre zmenu ja. ,,Je 15:02. Spala si asi hodinu. Teraz sa musíme porozprávať, mladá dáma. Ako to že o nás vieš?" ,,Nó... Videla som Setha v lese ako sa premenil. Bolo to na tom táboráku." Odpoveď ich prekvapila. ,,Seth, poď prosím ťa von." Seth ma pustil a šiel za hnedovlasým chalanom. Za nimi šli štyria chlapi. Chlapi pre to, že boli svalnatejší ako ostatný. Keď už boli von, tak mi chceli položiť ďalšiu otázku. ,,Ako to že..." Vetu nedopovedal lebo zvonka sa ozval buchot. Všetci sa otočili tím smerom. Cez okno sme videli hnedého vlka ako šiel za Sethom. ,,Peťo..." Začal ten starší a vybehol von. Za ním vybehli asi traja chalani. Ostatní sa pozerali von oknom. A s nimi aj ja. Dúfala som že sa Sethovi nič nestane. Dúfala som až tak, že zo mňa začala vychádzať priesvitná látka. Bola naťahovacia. Skoro ako gumená a mierila na Setha. Ani som si nevšimla čo sa okolo mňa udialo. Všetci sa pozerali na mňa a Setha. K Sethovi sa nemohol nikto dostať. Ja som bola asi v tranze. Nevnímala som okolie. Teraz som sa sústredila menej, tak som aj vnímala svet okolo seba. Znova som sa sústredila viac. Setha to chránilo a dávalo mu to silu. Takže mám teraz nejaké super schopnosti? Super! Budem chrániť Setha. Možno to účinkuje aj na iných vlkov. Niekto ma strčil. Odtrhla som oči od okna. Skoro som spadla. Otočila som hlavu. Stál tam ten starší. ,,Ako si to urobila?" Opýtal sa ma. Ostatný na mňa civeli a čakali na odpoveď. ,,Neviem." Odpovedala som. Ostatní sa pozerali okolo seba. ,,Skúsiš to urobiť aj na ostatných?" Prikývla som. Vyšli sme von. Nejaký chalan sa postavil predo mňa. Jeden sa premenil na vlka. Išiel naňho útočiť. Znova som sa sústredila. Tá látka sa znova natiahla ako guma. Po sekunde som už znova bola v tranze.


Táto kapitola bola nudnejšia ale nabudúce bude lepšia.

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now