Zobudila som sa v svojej mäkkej posteli. Vedľam mňa bol Seth. Mal na sebe tielko a kraťase. Potichu chrápkal. Usmiala som sa vstala. Mala sim na sebe pyžamo. Pozrela som sa na stolík. Mala som tam nejaké oblečenie (obrázok) a aj tenisky. Zobrala som oblečenie a prezliekla sa. Potom som sa obula. Potichu som chcela otvoriť dvere. Boli zatvorené. Prešla som k oknu. Chcela som ho otvoriť. Bolo zatvorené. ,,Dnes ostávaš doma. Nikam nepôjdeš! A budeš mi musieť visvetliť prečo si zdrhla!" povrdal rozospatý Seth pod perinou. ,,Ja ti nemám čo visvetlovať! Mal si ma tam nechať! Teraz budeš trpieť vďaka mne!" povedala som arogantne. Prišiel ku mne. Zodvihol ma, ľahol so mnou do postele a pritlačil k sebe. Vizula som sa a ostal ležať ako kôpka nešťastia. Pozerala som sa do stropu a rozmýšľala. Ako mu to visvetlím? Keď sa zobudí, bude chcieť vedieť pravdu! Ale ja mu ju nemôžem povedať! Či musím? Nechcem ho raniť. Ale bude chcieť vedieť pravdu. Musím zvážiť riziká. Ale čo sa to deje?! Vidím nejakého chalana. Nemôžem sa pohnúť. Ale kto to je?
Je to vlkolak! To som ja Katherine. Ani nevieš, ako som ťa potrebovala počuť! Nezdes sa, keď ťa bude niečo páliť. Len ti sprostí vlci ma mučia.
,,A čo ti robia?"
Hocičo. Ale najviac ma zaskočilo to chrupnutie zo včerajška. Čo sa stalo?!
,,Padla som zo stromu."
To bolelo! Dávaj si pozor!
,,Veď aj ty. Nemôže sa nám nič stať!"
Súhlas! Obidve musíme dávať pozor! Nemôžeš sem dnes prísť? Potrebujem sa porozprávať aj normálne. Skús to so Sethom nejako vybaviť.
,,Dobre, skúsim. A ty sa skús nenechať zabiť! Inak by to bolo obojstranné!"
Neboj sa. Ja sa nechcem nechať zabiť. Potom poobede. Ale čo naskôr!
,,Seth teraz spí. Potom poobede. Ahoj!"
Dávaj na seba bach! Pa!A naše prerušenie sa skončilo. Pozrela som sa na druhú stranu postele. Bola prázdna. Len dúfam že ma Seth nepozoroval. Dvere sú otvorené. Vstávam z postele a idem do kuchine. Tam s radosťou mlaská Tomi a Seth sa s ním rozpráva. Som už aj hladná. Smerom do chladničky viberiem musli a misku. Z chladničky viberám mlieko. Dám ho do misku a misko s mliekom do mikrovlnky na 1 minútu. Pozriem sa na chalanov. Pozerajú na mňa ako na teľa. ,,Čo? Som niekde špinavá? Alebo mám zle vlasy?" znelo to ako od blondýni (no hate me pls! Len poznám jednu čo ma vymletý mozog...). Tomi prišiel ku mne. ,,Nepotrebuješ hodiť na psychiatriu? Alebo do liečebne?" pozrel mi hlboko do očí. ,,Č-čo?! Ja mám ísť do liečebne?! Daj mi pokoj! Nikto tu nestojí o tvoje ,rady' pán veľký! Choď si tam sám!" rozkričala som sa na neho. ,,Emi! Tomi to chce len pre tvoje dobro! Nekrič na neho!" pridal sa Seth. ,,Ja. Na. Neho. NEKRIČÍM!" v mojom tele bolo zlo a žili som mala v plamenoch. Pola som fakt nasr*ná. ,,Jasné ža na mňa nekričíš! Len na mňa ziapeš!" rozkričali sme sa na celý dom. Ale na mňa nemali! ,,Choďte do riti! Dajte mi pokoj! A prečo mám vlastne ísť do tej psychiatrie?! Som zdravá!" obaja zdvihli jedno obočie. ,,Zdravá?! Rozprávala si sa sama zo sebou! 2 hodiny! JE TO ZDRAVÉ?!" tak toto ma prekvapilo. A ešte viete čo ma prekvapilo? Bolesť v bruchu a následný pád na zem. Bolelo to. ,,Čo ti to robia?!" prepojila som sa.
Oni... Ja... Bolí to! Je to neznesitelné! Príď sem čo najrýchlejšie! Alebo sa najedz! Alebo vipi krv! Len čo pomôže! Rýchlo!
Nechcela som počúvať ako to Latherine (a tým aj mňa) bolí. Už viem čo urobím...Pokračovanie nabudúce!
Jeeej!! Ďalšia časť! Prepáčte moje načasovanie. Chcela som ju vydať skôr, lenže... Mladšia sesterka a ja som jej musela robiť šaša! Fotka je ako som vizerala. Je tam aj to oblečenie Emily. A čo si myslíte? Čo napadlo Emily aby spravila pre seba a Katherine? Napíšte do komentu.
A taktiež sa ma viaceri pýtajú, kedy bude ďalšia časť.
Odpoveď:
Snažím sa aby bola každý deň. Ak sa nepodarý, tak treba čakať.Alenka :*
Ps: 667 slov...
YOU ARE READING
Vlčie dievča {DOKONČENÉ}
WerewolfPríbeh dievčiny, ktorej sa behom pár dní zmenil život na nepoznanie. Dúfam že sa vám bude čítaníčko páčiť ;*