Konečne normálni deň

779 68 2
                                    

 Zobudila som sa na to, že Seth ma zo spánku objal a začal mi chrápať pri uchu. Bóže! pomyslela som si. Ešte to musím vidržať! Len do rána!

Ráno

Ráno som sa zasa zobudila na to, ako mnou Seth triasol.  ,,BOŽE, VSTÁVAJ! UŽ MUSÍME ÍSŤ!" Bol už kompletne hore. Bol aj umytí a prezlečení. Keď som sa spametala, vipleštila som oči. Došiel mi víznam slov. Zaspala som. Rýchlo som vbehla do kúpeľne. Za minútu som bola umytá aj učesaná. Bleskovo som vbehla naspäť do izby a zobrala oblečenie. Schmatla som prvú kôpku ktorú som našla. Keď som už bola hotová zobrala som si tašku a nastrkala do nej oblečenie zo včerajška a pyžamo.  ,,Už som."  Povedala som. Začal sa smiať. Ja som to hneď pochopila. Urobil si zo mňa dobrý deň. Vrhla som sa naňho. Dala som mu ruky okolo krku a vášnivo ho pobozkala. Vtom sa naša láska prejavila v plnej kráse. Stáli sme pripučení k sebe.

Doma

Prišli sme domou medzi posledními. Bývali sme najďalej od hory. Seth zostal na obede. Ukázala som mu moju izbu. Nejako ju zamkol a pýtal víkupné: ,,Otvorím nás KEĎ, mi sľúbiš že nikomu nepovieš vlkolačie tajomstvo." Prikývla som. Šibalsky sa usmial.  ,,A ešte niečo malé."  ,,A čo?"  Opýtala som sa nechápavo.  ,,Nó, mám na domácu si niekoho z triedy vibrať a natočiť s ním film. Berieš?" Opýtal sa. Ja som prikývla hlavou. Konečne nás otvoril.

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now