Napätá chvíľa

712 75 3
                                    

Tá látka sa znova natiahla ako guma. Po sekunde som už znova bola v tranze. Chcela som sa mu dostať do hlavy. Nešlo mi to. Podlamovali sa mi nohy, nechty som si vrývala do dlane. Nešlo to. Snažila som sa. Asi po desiatich minútach som to vzdala. ,,Nejde mi to." Povedala som. Potriasla som rukou a zaznel môj náramok. ,,Ti ho ešte máš?" Opýtal sa ma Seth. Prikývla som. ,,Skús to ešte." Povedal jeden. Znova som sa sústredila. A teraz už aj viac. Snažila som sa ako to len šlo. Nevydalo. Zdvihla som hlavu a pozrela do slnka, ktoré tam už nebolo. Zľakla som sa. ,,Ježiši! Koľko je hodín?!" Spýtala som sa rýchlo. ,,Je šesť večer. Prečo?" Opýtal sa. ,,Už som mala byť doma! Musím zavolať mame že mi nič nie je! Kde tu je telefón? A kde je môj?!" Začala som hľadať po vreckách. ,,Tvoj mobil je na nočnom stolíku hore. A tvojej mame som volal ja." Povedal Seth. Upokojila som sa. ,,Takže," začal ten starší. ,,ako si našla Setha v lese?" Opýtal sa. Hneď som odpovedala. ,,Hľadala som ho. Povedal, citujem: Idem si po niečo na pitie. Alebo niečo také. Čakala som, ale on neprišiel. Tak som ho začala hľadať. Bola som pri bare a v chate. Z chaty som začula divné zvuky, tak som šla za nimi. A videla som tam vlka. Bol to Seth. Ale ja som to nevedela pokým neprišiel ku mne." Vlka to zaujalo, a tak sa premenil na človeka. ,,Pozrel na mňa očami. Ja som ich spoznala. Ľahol si ku mne, hlavu si položil ku mne. Potom sa premenil na človeka. Ďalej sme už boli na chate." Ten starší pozrel na mňa a Setha. Seth stál pri mne. ,,Dobre. Seth za to nemôže." Vydýchol starší. ,,Ale čo urobíme s ňou?" Opýtal sa chalan s blond vlasmi. ,,Neviem."


Ďakujem za prečítanie! Ak sa páčilo, tak som rada. Skončila som to skôr ako som chcela, lebo máme ísť na náštevu. Ďalší part bude na chate a u Emily doma.

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now