Mala som jediné víchodisko. Pritiahla som si Tomiho k ústam a zakúsla sa. Som človek, a teda mi krv ani nechutí. Ale pre Katherine urobím teraz všetko. Aj to najhoršie čo môže biť. Toto je to druhé najhoršie čo môžem urobiť. Cítim ako sa liečim. Bol to len zlomok sekundy. Hneď som ho pustila. Padol na zem. Ja som otvorila oči a nadýchla sa. Už to nebolelo a necítila som v bruchu nič. Tomi si sadol, oprel sa a pozrel na mňa. Tričko som mala celé od krvi. ,,To čo je?!" zvrieskol Tomi. Seth sa na mňa pozrel a vihrnul mi tričko. Teraz na ňom nebol ani škriabanec. Vidýchol siba šiel k Tomimu. Chitil ho a odniesol do jeho izby. Zatial som sa psychicky pripravovala na vísluch. Budeme Tomimu povedať tajomstvo. A ja budem musieť Sethovi povedať tajomstvo o mne a Katherine. Počula som kroky na schodoch. Som mrtvá. Pocítila som ruky na mojom páse a ako ma Seth zodvihol. Otočil ma k sebe a pobozkal ma. Dala som mu ruky okolo krku. Držal skoro celú moju váhu. Keď ma pustil, dal ma na stoličku. Posunul si druhú ku mne a sadol si. Zobral mi ruky do dlaní a pozrel sa mi hlboko, ale naozaj hlboko do očí. ,,Začni. Povedz mi, čo malo znamenať to pitie. Prečo si to spravila?" pozrela som sa do zeme. ,,Vieš, ono to má niečo spoločné s Katherine... Asi by som mala začať tím." pozrela som sa na naše ruky. ,,Nechávam ti priestor." nadýchla som sa a začala. ,,Stalo sa to, keď som spala. Bolo to potom ako si ma zobudil. Snívalo sa mi o lese. Bol tam oheň, namiesto oblohy boli spomienky... V tom ohni boli ľudia. Aj ty, Thomas a... Katherine. Oheň Katherine bol studený a tvrdý. Dotkla som sa ho a ruka mi prešla doň. Chcela som ju vislobodiť. Tak som šla ďalej a ďalej až som narazila na teplo. Jej srdce v obrovskej hĺbke. Dotkla som sa ho a stalo sa, že som sa spojila s Katherine. Cítila som to, čo ona. Bola smädná. Ráno som sa zobudila skôr ako ty. Bolo mi jasné, že musím zmiznúť. Nechcela som ti urobyť rihu na srdci. Tak som utiekla. Cestou som našla asi 4 zajace a zobrala ich pre Katherine. Keď ich skoro všetkích vipila, bolo mi lepšie. Potom nás našli vlci a ja som začala utekať. Potom som si našla jedlo, najedla sa a šla na strom spať. Mucha. Tá sprostá mucha. Nebiť nej nestalo by sa to, čo sa teraz stalo. Ďalej som si zlomila chrpticu. A potom si ma našiel a odniesol. Ráno som chcela znova isť preč. Akurát že si ma zamkol a nepustil potom z postele. A niesom blbá. Len som sa Katherine prepojila som nou. A teraz ju museli prepichnúť do brucha. Potrebovala som to na uzdravenie. A teraz sme tu. Som prepojená s Katherine. Všetko čo jej urobia cítim aj ja. Toť vše." dokončila som. Seth ma objal a ja som sa mu rozplakala na ramene. Pohladil ma po vlasoch a dal sebe na koleno. ,,Mala si právo ma chrániť. Ale viac by si ma zranila, keby si odyšla."
Ja viem. Nepohli sme sa veľmi ale aj to bude musieť stačiť.
Alenka ;*
Ps: 539 slov...
YOU ARE READING
Vlčie dievča {DOKONČENÉ}
WerewolfPríbeh dievčiny, ktorej sa behom pár dní zmenil život na nepoznanie. Dúfam že sa vám bude čítaníčko páčiť ;*