Katherine

486 39 3
                                    

Ľudia, vy ste crazy!! Zapnem po hodine internet a... BUM! 48 notifikacii len z tohto príbehu!! Inak ich bolo 59... Ale... WOOOW!! I LOVE YOU!!! (Skúste do komentou napísať nejakú prezívku pre vás)

Šla som po schodoch hore do mojej izby. Otvorila som dvere a videla Setha ako s niekym volá. ,,... V našom teritóriu?... A ublížila niekomu z nás?... Dobre, hneď sme tam!" a zložil. Pokrčila som obočie a povedala: ,,Kto to bol? A prečo aj ja? A dole máš špageti. Najprv sa najedz aby si mal silu. Potom ma zober kamkoľvek chceš." prišla som k nemu a zozadu ho objala. Bradu som mu dala na rameno a ucho som mala na krku. ,,Dobre. Ale potom hneď pôjdeme." povedal a ja som prikívla. Pustila som ho aby sa mohol zadvihnúť z postele. On sa postavil, dal mi pusu a šiel sa najesť. Zatvorila som za ním dvere a šla si obliecť niečo iné. Vybrala som si kraťase a modrú blúzu. Pozrela som sa na hodiny. 14:10. Vlasy som si dala do copu a šla dole. Seth už dojedal a Tomáš pozeral telku. ,,Tomi, ideme von! Neviem kedy prídem! Čau!" povedala som a šli sa obuď. Dala som si teniski, otvorila dvere a šla von. Seth mi bol v pätách. Zatvoril a šli sme.

Boli sme pri chate a tam sa Seth premenil späť na človeka. Chitili sme sa za ruky a šli smerom do lesa. V asi polceste sme srýchlili. No, teda skôr ja. Serh len trochu a ja som musela za ním utekať. Potom si asi všimol a spomalil. Už som počula hlasy a... Syčanie? Kričanie? Neviem to opýsať. Ale už som videla lúku a na tej lúke chalanou len v šortkách. Iba Seth bol oblečený a jedno dievča. Ona tam... Syčala? No dosť natom, že tam bola pripútaná o stenu a zatvorená v... Klietke? Neviem. Asi v klietke. ,,Kto to je?" opýtala som sa čo najtichšie. ,,Upírka." zvolal jeden z nich. ,,Volá sa Katherine." povedal Seth. Takže upírka Katherine.

Tramtadá!! Tu je vysnená upírka A.K.A. Katherine pre Linnhe!! Je to asi len na prvú knihu. Na Katherine mám už vymyslenú knihu. Takže sa skončí kniha 1, pojde Katherine a potom kniha 2. Napíšte či sa ešte páči a nejaké nápady.

Vaša Alenka ;*

Btw: Som u babky a som na guláši... Chalani, bol úžasný!! Cmuuuk!! ;*

Ps: 390 slov... 

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now