Nočná mora

667 65 0
                                    

V ten deň večer

Mama už odišla, a Tomáš s ňou. Sethovi rodičia dovolili ostať na noc v nemocnici. Postele na mojej izbe boli prázdne, takže Seth mohol v pohode spať. Ja som zaspala asi o sekundu na to, čo si šiel Seth pospať. 

Sen

Som so Sethom pri oltári. Pri svadobnom oltári. Bola som v bielom. Mama a Tomáš sedeli v lavici. Bola som šťastná. Nevedela som sa prestať smiať. Bol to ten najlepší deň v mojom živote. Lenže, niečo tam nesedelo. Vedľa mami sedel môj nebohý otec. Objímal moju mamu a Toma. Zalial ma ešte väčší pocit radosti. Vtom sa všetko zvrtlo. Otec tam zvrieskol. Každý sa pozeral naňho. Vtom začala ziapať Sethova mama. Začala som sa báť. Otočila som sa. Videla som tam krásneho chalana. Bol bledý. Oči mal hnedé až čierne. Začala som sa ho báť. Seth začal padať k zemi. Na jeho mieste stál vlk. Boli tam aj jeho kamaráti. Aj tí sa premenili. Ostatný na nich pozerali ako na zjavenie. ,,Utečte!" Začal kričať jeden chlapec. Všetci okrem mňa sa rozbehli preč. Ja som tam stála. Stála ako stĺp. Pozerala som sa na toho chalana. Na toho iného chalana. Na toho upíra. Stála som pred vlkmi. Upír sa na mňa pozeral ako na jedlo. Bolo to ako v horore. V strašnom horore. Zrazu na mňa upír skočil. Začal mi cicať krv. Potom som už počula len vlkov.


Ďakujem za pozornosť! Tento diel je krátky, Lebo moja mamka prišla z nemocnice. Vaša Alenka ;*

Vlčie dievča {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now