19. Bölüm "Söz"

18.5K 1.1K 495
                                    

Merhaba

Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı parlatırsanız hiç fena olmaz.

Satır arası yorumlarınızın hepsini okuduğumu unutmayın.

Keyifli okumalar...

19. Bölüm "Söz"

 Bölüm "Söz"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***

Hayatım elimden alınmış gibi hissediyordum. Değer verdiğim vermediğim, değer aldığım almadığım, herkes hayatımdan çıktı.

Ölümle.

Kanla.

Annem bir kez bile beni sevmedi. Babam tek bir kez bile saçımı okşamadı. Bazı babalar sevgisini hissettiremez, en azından küçükken babamın beni sevmediğini anlattığım herkes böyle söyledi. Uyurken saçını okşar sana belli etmez seni sevdiğini dediler.

İnandım.

Annen seni dövüyor ama o hatayı tekrar yapmaman için dediler. Hatam olmasa bile, inandım.

Abin seni sevmiyor dediler. Güldüm

İnanmadım.

Bunu abim bana kendi diliyle söylese bile inanmazdım. Karşıma geçip seni sevmiyorum dese bile en fazla onu ısırır kaçardım. Abimin her sözüne inanırdım, söylediği her şeye güvenirdim.

Sözünü tutmayacağını bilsem bile inanırdım. O öldürüldükten sonra kimseye bu denli inanmadım, güvenmedim. Çünkü dedim kendi kendime abin bile sözünü tutmadıysa kimse tutmaz.

Ama sonra onla tanıştım.

Emir Kara'yla.

En başta buz gibi olan hislerim sıcaklığıyla eridi, onun sayesinde dedim yine kendi kendime onun sayesinde güven duygunu kazandın sen. Abim her şeyimi baştan aşağıya düzenlemişti, şuan benim yıkılmaz bir bina oluşum onun sayesindeydi çünkü giderken beni yıkmıştı. Abim o binanın temelini sağlam attı, bana terbiyeyi, saygıyı, sevgiyi anne-babam değil abim öğretti. Ama sonra o toprağa koyulduğu anda, gece yanımda uyumamaya başladığı anda, ben yatağımdan başka yatakta uyumaya başladığım anda, onun sesini unutmaya başladığım anda, yüzünü unutmaya başladığım anda yıkıldı her şey.

Kendim tekrar inşa etmeye çalıştım, gecemi gündüzüme kattım yaşıtlarım gezip eğlenirken ben verdiğim söz için uğraştım. Abimin tutamadığı ama benim tutmak zorunda olduğum söz için.

Söz verdi bana, gitmeyeceğim dedi.

Gitti.

Söz verdim ona, kimseye boyun eğmeyeceğim daima dik olacağım dedim.

TEK NEFES |ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin