שלוש

724 76 162
                                    

"אתה מרגיש יותר טוב?" אלינור שאלה ולואי נאנח.

"מה קרה?"

"הפתעתי אותך עם כרטיסים להארי סטיילס ואתה -"

"את עשית מה ?"

"כרטיסים... ללכת לראות את הארי-"

"אני אוהב אותך אלוהים אדירים אני אוהב אותך" לואי זעק וגרם לאלינור לקפוץ אחורה הוא ישב זקוף על הספה וחייך.

"כמה זמן הייתי מעולף?"

"כמה דקות. חשבתי שאתה מת." היא מלמלה בלונשלנטיות.

"איך הובלת אותי לספה?"

" אתה כזה קטן. גררתי אותך" היא אמרה.

"אני לא כזה קטן" הוא אמר ואל הרימה את גבותיה.

"אם אני יכולה לשאת אותך אז אתה דיי קטן" היא אומרת מבלגנת את שיערו.

" אוקי אוקי מחליפים נושא. איפה לעזאזל השגת לי כרטיסים?"

"אוקי אז אתה זוכר את היום הזה לפני שבוע שנכנסת לחדרי והייתי בלפטופ ושבאת סגרתי אותו וחשבת שצפיתי בפורנו לסביות?"  אלינור שאלה ולואי הנהן לחיוב בראשו.

"ובכן אני למעשה קניתי כרטיסים כדי להפתיע אותך. אנחנו הולכים לאצטדיון וומבלי מחר, זה שעתיים נסיעה ההופעה היא יום למחרת." אלינור אמרה, היא חייבת להודות שהיא התרגשה. היא ולואי עושים וולוגים על הארי מ2011 שהיא הייתה סתם מעריצה.

"אני אוהב אותך כלכך עכשיו. אני ממש יכול לנשק אותך."

"איכס" היא אומרת. "המחשבה לנשק מישהו *בן* נשמעת נוראית"

"המחשבה לנשק בחורה היא גסה" לואי ממלמל עם חיוך שלא יורד משפתיו.

"אדיוט"

"אני אוהב אותך גם"

"כן,כן"

****
למחרת אלינור ולואי קמו מוקדם. קורנים מאושר כדי לבחור את התלבושות לימים הבאים.

לואי לבש שני סוודרים אפורים וסוודר אחד כחול נאיבי עם הוואנס המרופט שלו. אלינור נראתה כמעט אותו דבר אבל עם סוודר חום ושיער אסוף לגולגול. אלו היו בגדי הנסיעה שלהם. לואי תחב את מיטב בגדיו לתיק ואלינור עשתה אותו דבר. הם חסכו כל מזומן נגיש שהיה להם כדאי לשלם למלון המחורבן בו הם שוהים ועבור קנית מרצים בהופעה.

הם יצאו מהדלת, האוויר היה קר. למרות שזה היה כמעט סוף חודש דצמבר לא ירד שלג.

לואי הניח את שני התיקים שלהם בבגאז של האוטו הישן שלהם. זה לא היה האוטו הכי טוב בעולם, היה לו צבע בז' מכוער כמו של קיא אבל המכונית הזאת תביא אותם להופעה.

לואי דיבר בטלפון עם נייל, פטפט על התוכניות שלהם בזמן שאלינור ישבה בסבלנות בצד הנוסע של המכונית.

"אוקיי, אני צריך ללכת! אני אראה אותך! אוהב אותך!" הוא אמר ועשה קול של נשיקה לפני שניתק.

אלינור פרסמה סלפי בחשבון מעריצים שלהם, העניים שלה נצצו והיה לה חיוך ענק על הפרצוף שהודיעה שהם הולכים להופעה של הארי מחר.

לואי נכנס לצד הנהג וחגר.

"מוכנה?" הוא שאל והסתובב להסתכל על חברתו הטובה ביותר. היא צווחת ומהננת בטירוף.

"בואי נלך לראות את הארי פריקינג סטיילס!" צעק לואי שהדליק את המכונית ונסע.

***

הם עצרו מחוץ למלון בסט ווסטרן והחנו את רכבם לפני שיצאו. לואי נכנס פנימה ונפגש עם בחור חמוד למדיו מאחורי הדלפק היה לו שיער בלונדיני ועיניו היו הייזל מושלם. הוא לא יכול להיות בן יותר מ24.

היו לו תג שם,ברנדון. חמוד.

"היי. ברוכים הבאים לווסט ווסטרן." הוא אמר עם קול שנשמע משועמם.

"אמ הי... חדר אחד עם שתי מיטות?" ברנדון הנהן , נושך את שפתיו.

"מה בחור חמוד כמוך עושה פה לבדך?" ברנדון שאל מסתכל לעיניו של לואי שמסמיק.

"הוא לא לבד. החברה הכי טובה שלו פה איתו." אלינור אמרה שנכנסה בדלת המלון.

"אה" ברנדון מלמל ומקליד במחשב, "הוא היה רוצה להקדיש כמה דקות לסיור במלון במלון נכון? אני יכול להראות לו תחדרים."

"לא מעוניין." אומר לואי. הבחור היה חמוד רק לא הטיפוס שלו.

"אתה בטוח,מתוק?" הוא שאל ולואי הנהן במבוכה.

"אנחנו רוצים את החדר שלנו עכשיו בבקשה" אומרת אלינור וברנדון נאנח לפני שחוטף מפתח.

"חדר 21. 72 פאונד בבקשה" הוא אמר ואלינור הושיטה לו את הכסף.

היא אוחזת במפתח בחוזקה ומביטה בילד עם העיינים הכחולות. הם הולכים לחדרם בלי מילה, התיקים בידיהם.

"הבחור הזה היה אדיוט" לבסוף אל אומרת.

"ספרי לי על זה" לואי לחש בידיעה שאיש לא יכל לשמוע אותם. אלינור מצחקקת ופותחת את הדלת. לואי מניח את התיקים על אחת המיטות ומחייך.

"מחר אנחנו הולכים לראות אחד מהאנשים הכי טובים על העולם הזה אבל היום אנחנו צריכים ללכת לשופינג!" אלינור אומרת ולואי מגלגל את עיניו. זה היה אחד מההרגלים של אלינור, קניות. והוא שנא את זה. הוא לא רצה לראות דברים שהוא רוצה אבל לא יכול להרשות לעצמו.

"מה דעתך על פעם אחרת אל? אני עייף לגמרי" לואי אומר בדרמטיות. "אנחנו רק בני 20 כל החיים לפנינו"

"בסדר גמור" היא נושקת לפני שהיא לוקחת את הטלפון שלה ובודקת את הטוויטר. לואי נפל למיטה והחדר שקט לכמה רגעים. אלינור גללה בחשבונות אקראים עד שעידכון אחד משך את תשומת ליבה.

הארי נמצא בחנות תקליטים בלונדון, אנגליה.

לעזאזל לואי תלבש את הבגדים הטובים שלך.

"למה?" לואי שאל הוא באמת רק רצה לישון. הוא לא היה במצב רוח, וגם לא יהיה מעולם.

"הארי מסתובב בלונדון. אנחנו הולכים למצוא אותו"

fanboy || hebrew (larry stylinson)Where stories live. Discover now