חמישים וארבע

231 30 8
                                    

אצבעותיו של הארי עוברות על זרועו החשופה של לואי, עוקבות אחר נקודות חן וכתמי לידה קטנים הפזורים על עורו. הוא שמע את לואי נושם בשקט, נחירות קטנות בוקעות משפתיו. הוא לעולם לא יבין איך התמזל מזלו.

לואי זז בשנתו, נוחר בקול רם לפני שהוא ממצמץ. הוא מביט סביבו בחסר הבנה לפני שהוא מסמיק. הוא מחייך בביישנות אל הארי, מפהק בשקט.

"בוקר." הוא לוחש, מגרד את בטנו. עיניו של הארי מרפרפות על כל גופו של לואי ועוצרות במותניו המכוסות. הוא מחייך בחיבה לפני שהוא רוכן לנשק את לואי ברכות.

"בוקר."

"אתה נושם חזק." הילד הקטן יותר מתלונן והארי רק משחרר צחקוק, זז עד שהוא בעצם שוכב עליו. "אתה חצוף." הארי עונה ומנשק אותו שוב.

"תרד ממני, צפרדע ענקית. אתה מנתק את זרימת הדם לזין שלי." לואי מצחקק. הארי מתגלגל אבל מושך את לואי כך שהוא מעליו, ידיו על החזה שלו.

"למה אתה שונא אותי כל כך?" הארי שואל עם חיוך עדין. לואי רק מושך בכתפיו, רוכן לנשק אותו. הנשיקה הייתה רכה ורפה ולמרות שהם היו עירומים לגמרי, אין לזה שום קשר לתשוקות מיניות. זו הייתה רק נשיקה אינטימית.

לואי התרחק כשהארי טפח על ירכו. הוא הביט בילד המבוגר בעיניים עייפות ושיער מבולגן.

"אני הולך להכין ארוחת בוקר." אומר הארי ולואי מגחך, מתהפך שוב. הארי קם מהמיטה, לובש זוג בוקסר שחורים נקיים ויוצא מהחדר.

לואי מסתכל מסביב ושולף תחתונים מתיקו של הארי, לובש אותם. הם היו קצת צמודים, התחת שלו גדול מידי. הוא הולך לשירותים ומוצא מברשת שינים חדשה וקצת משחת שיניים. הוא מצחצח שיניים במהירות ויוצא מהשירותים, הולך למסדרון.

הוא מביט סביבו, מבולבל באיזו דרך ללכת. הוא הולך שמאלה, ממשיך במסדרון עד שהוא מגיע לדלת שמובילה אותו לחדר שינה נוסף. הוא מסתובב והולך בכיוון ההפוך. אוקיי, הבית הזה גדול מדי בשבילו.

הוא נכנס לחדר השינה שהוא ישן בו, מרים את הטלפון שלו מחייג למספר של הארי. הארי עונה במהירות.

"למה אתה מתקשר אליי אם אתה מטר ממני? זה סוג של שיחת סקס? זה די מחרמן." שואל הארי. לואי מגלגל את עיניו.

"זה מביך להגיד שנאבדתי בבית שלך? אני מרגיש שאם אני אקח את הפנייה הלא נכונה אגיע לקנדה". לואי מסביר. הוא יכול לשמוע את הארי צוחק על הקו השני.

"פשוט תפנה ימינה ואז שמאלה ותגיע למדרגות." הארי אומר. לואי רוטן תודה קטנה לפני שמנתק. הוא הולך בדרך שהארי אומר לו ומגיע למטבח בריא ושלם.

הארי עומד במטבח, מכין פאנקיק, לובש סינר שכתוב בו 'נשק את הטבח!'.

"אתה כזה טמבל." לואי מעיר, יושב על האי. הארי רק מגחך, מסיים לטגן את כל הפאנקיקים. הוא שם את האוכל על שתי צלחות, מגיש אחת ללואי. הם יושבים בדממה ואוכלים יחד.

fanboy || hebrew (larry stylinson)Where stories live. Discover now