שבע

654 68 94
                                    


מוד: new romantics by taylor swift

האורות הכבו, המסכים שמעל הבמה האירו את הארנה החשוכה.

לואי ואלינור צרחו, נאחזים זה בזה. זה הרגע לו הם חיכו.

אחרי שהם פגשו את הארי דייזי הובילה אותם החוצה, אומרת שהארי צריך לעשות בדיקת שמיעה.

הם יצאו החוצה, הלכו לבזבז כסף על מרצים ומים במחיר מופקע.

אבל עכשיו, האקורדים לעננים (clouds) התנגנו וזה אחד הרגעים הכי טובים בחיי אנשים.

לואי אחז בידה של אלינור, מנסה לפגוע בה. הם היו בחלק האחורי, אבל זה לא משנה, כל מה שהיה חשוב זה הארי שעלה לבמה עכשיו, שר את המילה הראשונה של השיר.

לואי ואלינור התחילו לקפוץ, צורחים את המילים ומחייכים.

"אהבה היא אף פעם לא פשוטה. יום אחד אתה תראה את הדברים שאני רואה.."

הארי היה פשוט שלמות מוחלטת. הוא לבש חולצה לבנה פשוטה, לואי יכל לראות את השרשרת של הצלב שלו על צווארו דרך המסך וסקיני גינס שחור. שיערו כבר התחיל להתנופף לכיוונים שונים, מחמיא לפניו בצורה יפה.

לואי אהב את ההרגשה הזאת. המוזיקה רצה בגוף שלו, לקפוץ ולחייך כלכך הרבה זה כואב. זה היה כלכך מדהים.

הוא לעולם לא רצה שזה הסתיים.

****
"אז, איך אתם הלילה אנשים מדהימים?" הארי שאל לתוך המקרופון שלו. הוא קיבל הרבה צעקות מכל כיוון.

"מקווה שאתם נהנים." הוא הפנה את תצומת ליבו לכמה שלטים. הוא צחק וקרא כמה בקול רם.

"שגיאות כתיב שם! הנה תן לי את זה!" הוא מבקש מהמאבטח שישר נותן לו את הפוסטר ומתקן את השגיאה.

"עכשיו זה יותר טוב!" הוא חותם עליו ומחזיר אותו. הוא שומע כמה צחקוקים ורואה כמה חיוכים. הוא אוהב לשמח אנשים.

הוא ידע שלואי נמצא כאן איפשהו. ככול הנראה מאחור, אז הוא מנסה להפוך את זה להופעה הכי טובה שלו.

זה לא כאילו הוא ניסה להרשים אותו או משהו...

הוא המשיך והציג את השיר הבא, דברים קטנים. הוא ישב בקצה הבמה וחיכה שהמוזיקה תתחיל.

הוא מקווה שלואי אוהב את זה. הוא הסתכל מסביב על כל האורות, הם זזים מימין לשמאל לפי הקצב. הוא שר את ליבו, סוגר את עיניו ומרגיש את המילים, המוזיקה עוברת בגופו.

הוא התנדנד קלות, ידו מונחת על יריכו בזמן ששר.

"אני מאוהב בלו, ובכל הדברים הקטנים שלו." הקהל הריע בקול, פרץ בהיסטריה.

fanboy || hebrew (larry stylinson)Where stories live. Discover now