Mood: angel by the weeknd
ברגע שהמילים יצאו מפיו של לואי, הארי נחנק, והידק את ידית ההגה שלו. הוא שמח שהם בדיוק עצרו לרמזור אדום.
"אתה רוצה שנעשה תאונה?" הארי שואל, אבל הוא לא הצליח להסתיר את הסומק בלחייו. לואי ציחקק, מביט מטה על ידיו. המזגן במכונית חימם אותם מהקור שבחוץ.
"לא ענית על השאלה שלי." אמר לואי לבסוף, מחייך ברשעו..
"אני-אני..." הארי לא ידע מה לומר. הוא הסתכל קדימה, מחכה שהאור הארור ישתנה.
"זה בסדר אם אתה לא רוצה לספר לי. אני כבר יודע את התשובה." לואי לוחש בקול מפתה. הארי שנא אותו. ביושר.
"לאן אתה לוקח אותי?"
"טוב... התכוונתי לעשות את כל עניין היין והסעודה, אבל ייתכן שדאדי סקפטי מדי אז...אני לוקח אותך למקום יותר...מבודד." זה כל מה שהוא אומר.
"אלוהים אדירים... אתה סוג של רוצח בתחפושת?" שואל לואי, מרים יד אל חזהו בצורה דרמטית.
"לא ברור שלא." לואי פולט צחוק.
הם נוסעים עוד כארבעים דקות עד שלואי השתעמם.
"כבר הגענו?" הוא שואל, בוהה החוצה.
"כמעט." הארי ממלמל, אפילו לא מעיף מבט אל הילד הקטן יותר. לואי נאנק לפני שהתכופף במושבו. המכונית התחממה מדי, אז הוא כיבה את תנור החימום, בוהה מהחלון. בחוץ היה חושך, העצים התקרבו בלי הרבה מה לראות. העיר התפוגגה לכפר; גבעות ויערות עד כמה שהעין יכולה לראות.
"לאן אנחנו הולכים?" שואל לואי בפעם השנייה.
"טוב, כשבאתי לבקר אותך לחג המולד הלכתי לאיבוד ועשיתי פנייה לא נכונה", הוא אומר, "והגעתי למקום האחד הזה. זה ממש יפה, רק חכה".
הם נוסעים כמה דקות לפני שהם עושים פנייה חדה שמאלה לדרך עפר. לואי נתקל במושבו כשהם נוסעים על הכביש הלא אחיד. לבסוף הם מגיעים לקרחת יער.
"אלוהים אדירים." העצים סביבם השתלבו עם פרחים כחולים וורודים מכוסים בשכבה קלה של שלג. מימין להם היה צוק. לואי יצא מהמכונית והציץ מעבר לצוק.
האורות של דונקסטר זהרו בבהירות, חבורה שלמה מהבהבת מאירה את העיר.
"וואו." לואי ממלמל. הוא מסתובב ומוצא שמיכה וסלסלת פיקניק על הרצפה. היו נרות דולקים מסביב לשמיכה. הארי נשען על הדלת וחייך חיוך רחב.
"אתה אוהב את זה?" הארי שואל . לואי מהנהן, לא מסוגל להכיל את התרגשותו. הארי תופס עוד שתי שמיכות מהמכונית שלו ועוטף אחת סביב כתפיו של לואי. הילד הקטן ממלמל בשקט תודה לפני שהוא הולך לשבת על השמיכה.
" אחד מהשומרים שלי הקים את כל העניין הזה, אז אל תחשוב שעשיתי את כל זה לבד. הוא פשוט הלך". הארי ממלמל, פותח את הסל.
YOU ARE READING
fanboy || hebrew (larry stylinson)
Fanfictionלואי מעריץ את הסלבריטאי העולמי הארי סטיילס. הסיפור מתורגם וכל הזכויות הולכות ל @larryafhbu