הארי הולך לפני לואי, לופת את הזרוע שלו, מגן עליו.
המעריצים והפאפארצי השתגעו כשהם יצאו מהבית קפה. הארי נתן ללואי זוג משקפי שמש כדי לוודא שהוא לא היה מסונוור מהבזקי המצלמה.
שני הבנים חזרו במהירות למכונית של הארי, הילד הגבוה יותר צילם תמונות מהירות וחייך אל המעריצים. הפפראצי צילמו, צעקו שאלות.
"הארי, מה שלום טיילור?"
"הארי, זה חבר?"
"הארי, חייך אלינו!"
הוא התעלם מכולם, כמעט דחף את לואי לתוך המכונית, לפני שרץ מסביב לחזית וקפץ לצד הנהג. ברגע שסגר את הדלת מאחוריו, לואי פלט נשימה.
"זה היה מטורף." הוא אומר. הארי הנהן, נוסע באיטיות דרך המוני האנשים שעמדו ברחובות.
הם עשו לו שביל, מעריצים דופקים במכונית שלו, צורחים ובוכים.
"הו, אלוהים אדירים, אני שמח שאני לא כזה." לוחש לואי, שוקע במושבו.
"אל תדאג, נסיכה. אתה בדיוק ברמה הנכונה של משוגע." הארי עונה, לפני שהוא לוחץ על הגז, ומשאיר את המוני המעריצים מאחוריהם.
***
לואי והארי הגיעו לדירתו של לואי, צוחקים לעצמם. אלינור עמדה בפנים והשליכה את זרועותיה. היא פלטה נשימה נסערת כששני הבנים מעדו דרך הדלת.
"סוף סוף! הייתי מודאגת נורא! ראיתי את התמונות של שניכם בבית הקפה! הארי, אתה לא יודע כמה זה מסוכן?" שואלת אלינור, מנפנפת בזרועותיה. לואי מצחקק לפני שהוא ניגש אליה ומנשק את לחייה.
"אל תדאגי, אהובה. אנחנו לגמרי בסדר." לואי מצחקק. אלינור מתנשפת.
"בסדר. מה שתגיד." היא אומרת ומגלגלת את עיניה. היא עמדה לעזוב כשהטלפון של הארי צלצל.
הארי קימט את עיניו, שולף אותו החוצה, בודק מי זה. זה היה המנהל שלו.
"אממ, אני מיד חוזר." הארי ממלמל, נכנס לחדר השינה של לואי וסוגר את הדלת מאחוריו. לואי ואלינור החליפו מבט לפני שהם חיכו להארי שיצא.
הוא הגיח מחדש תוך כמה דקות, פניו חיוורות.
"מה לא בסדר? מה קרה?" שואל לואי, ניגש אל הבחור הגבוה. הוא הניח את ידיו על חזהו, כשהארי אמר בקול רם.
"אה... אממ- המנהל שלי - ריצ'רד רוצה לראות אותנו. אממ, גם אלינור. הוא נשמע מטורף." הוא אומר, "הוא אמר לפגוש אותנו בעוד שעתיים במשרד שלו בדונקסטר."
לואיס תהה איך המנהל של הארי ידע על אלינור. הוא לא רצה לחשוב על זה.
מבלי לבזבז שנייה, הארי גורר את לואי ואלינור מהדירה אל תוך הריינג' רובר שלו.
YOU ARE READING
fanboy || hebrew (larry stylinson)
Fanfictionלואי מעריץ את הסלבריטאי העולמי הארי סטיילס. הסיפור מתורגם וכל הזכויות הולכות ל @larryafhbu