שלושים וחמש

409 41 7
                                    

לואי הסמיק כשכולם מחאו כפיים, משפיל את מבטו. מעולם לא קרה לו דבר כזה בעבר.  אלינור תמיד אמרה לו ללכת לאודישן באקס פקטור אבל הוא תמיד חשב שהוא לא טוב מספיק.

מחיאות הכפיים נרגעו והארי עדיין חייך כמו מטורף. הוא תופס את לואי ומנשק אותו חזק, לא אכפת לו שהאחרים צופים. לואי  מנשק בחזרה, תוהה  אם זה בסדר שהאנשים האחרים עמדו מסביב והתבוננו בהם.

הארי מתרחק, נושך את שפתו התחתונה. הוא נראה כל כך יפה עם לחיים ורודות ושפתיים אדומות. איך לואי זכה בו?

***

מאוחר יותר באותו לילה, לואי ואלינור מצאו את עצמם במושבים בשורה הראשונה להופעה של הארי.

בזמן שהוא שר את המילים של 'Where‏ ‏Do Broken Hearts Go' אלינור אחזה בידו של לואי וקפצה בפראות. אנשים בהו בשניים בעיניים סקרניות. הם כנראה ידעו מי הוא.

כשהשיר הסתיים, הארי חייך ועמד בקצה הבמה עם המיקרופון שלו.

"אז אם לא שמתם לב שאחד החברים הטובים שלי ובת זוגתו פה. הוא מאוד קטן, מאוד מאוד קטן." אומר הארי ומצביע על לואי שהסמיק לתוך צווארה של אלינור בזעם. הארי ציחקק.

האנשים הסובבים אותם הסתכלו על השניים בעיניים פעורות והם התחילו לשאול שאלות.

"איך אתה מכיר את הארי?"

"כמה זמן אתה מכיר אותו?"

"החברה שלך כל כך יפה!"

"לא ראיתי את שניכם איפשהו בעבר?"

לואי נרתע מכולם ואחז במותניה של אלינור בחוזקה. הארי הבחין במצוקתו והלך לצדם של הבמה.

הבנות התעלמו לחלוטין מלואי כשראו את הארי בא לכיוונם, מנסות להתקרב להארי. הם צרחו כשהוא נופף לעברם, כמה מהבנות הסתכלו עליו בעוצמה כזו, שזה גרם ללואי אי נוחות. הוא ידע שזה לא אומר כלום להארי אבל הדרך שבה הוא חייך אל הבנות כנראה גרמה להן להרגיש כאילו הן מאוהבות בו. הארי היה פשוט מקסים. מקסים מדי.

ההופעה נמשכה כשהארי היה האידיוט היפה שהוא ולואי אחז בידה של אלינור כל כך חזק, שהוא תוהה אם הוא גרם לה לשטפי דם. זה הלך טוב עד הסוף.

אחת הבנות מסביב ניגשה אליהן וחייכה.

"היי, אז שאלתי קודם אם ראיתי אותך איפשהו ואני נזכרתי עכשיו!" היא אומרת ועיניו של לואי מתרחבות.

"ראית?" הוא שואל ואלינור מביטה בילדה בעיניים סקרניות.

"כן! שניכם לא ניהלתם את חשבון המעריצים האחד הזה? זה שהארי עשה לו לייק והגיב לו?" היא שואלת כשהארי סיים את המילים האחרונות של השיר האחרון ברשימת השירים.

"אה--"

"ולא תמיד אמרת שאתה הומו? ולא היית לסבית?" היא שואלת ושיט, מה הם היו אמורים לעשות?

"טוב, החשבון היה ישן. לואי הוא בעצם בי ואני סטרייטית. אנחנו פשוט מתבדחים הרבה." אלינור ממהרת להגיד.

"באמת? למה מחקתם אותו?"

"נמאס לנו ממנו". אומרת אלינור ומשפילה מבט. הבחורה כמובן לא מאמינה לה.

"כמה זמן שניכם יוצאים?"

לואי ואלינור עונים שניהם, אחד אומר שנתיים והשני אומר שלוש. הילדה מרימה לעברם את גבותיה. אלינור פשוט צוחקת במבוכה וסוטרת על חזהו של לואי בשובבות.

"אוי מותק, תמיד שוכח את יום השנה שלנו. למה אני בכלל מחבבת אותך?" היא אומרת ולואי מחייך ומגלגל את עיניו. הילדה עדיין נראית סקפטית ולואי לא יודע מה לעשות.

הארי עדיין שר ולואי באמת רק רצה לראות אותו מסיים אבל הילדה לא שחררה. בסופו של דבר, אלינור הצילה את שתיהן.

"תודה שהבאת אותי להופעה הזאת. זו המתנה הכי טובה שמישהו נתן לי אי פעם". עם זה היא רוכנת ומנשקת את לואי ישר על השפתיים. הוא נלחם בדחף להתרחק ובמקום זאת, מושיט את ידו לחפון את לחיה, מנסה לא להיראות כל כך לא נוח.

זה בטח עובד כי כשהם משתיקים את הילדה. ברגע שהארי מסיים את השיר, הוא הודה שוב ושוב לאנשים שבאו לראות אותו שולח להם נשיקות באוויר וקורץ בסתר ללואי.

אלינור צווחת וברגע שהאורות נדלקים אנשים כבר יוצאים מהאצטדיון. אלינור קופצת על גבו של לואי, דורשת שק קמח אל מאחורי הקלעים ולואי מגלגל את עיניו, עושה זאת בכל זאת.

הוא עוטף את זרועותיו מתחת לרגליה כשהיא מסלסלת את רגליה סביב מותניו, זרועותיה סביב צווארו. הוא מתחיל ללכת לאחת הדלתות שמובילות לחלק האחורי והוא לא מתגעגע לכמה מהאוהדים שהיו פזורים באצטדיון ומצלמים אותם.

הוא מחייך אל אחד השומרים שעומד ליד הדלתות והוא מכניס אותם כשהוא רואה את מאחורי הקלעים . לואי נושא את אלינור עד שהם קרובים לחדר ההלבשה של הארי.

הוא מניח אותה על רגליה ופונה אל פניה. היא חייכה חיוך רחב. ללואי יש חיוך על שפתיו.

"אתה חייב להתחיל לעבוד על טכניקות הנשיקה שלך." אומרת אלינור כשהם עושים את דרכם לחדר ההלבשה של הארי.

"למה? אני כל כך גרוע?" שואל לואי בצחוק.

"לא אבל אתה נראה כל כך לא נינוח." אומרת אלינור ולואי מגלגל את עיניו.

"אני מצטער שלהיות הומו ולנשק את החברה הכי טובה הלסבית שלי גורם לי קצת לאי נוחות."

"בסדר, גם אני מרגישה אותו דבר."

"בפעם הבאה שאת מתכוונת לנשק אותי, תני לי סימן כדי שאוכל לשתות מנטה לנשימה."

"אתה אומר שיש לי ריח רע מהפה?" אלינור מתנשפת. לואי מצחקק ולא עונה. אלינור נושפת ודוחפת אותו בגסות. זה רק גורם ללואי לצחוק חזק יותר.

"אתה החבר המזויף הכי גרוע שהיה לי אי פעם." אומרת אלינור, משלבת את זרועותיה ומשתוללת כמו ילדה.

לואי צוחק עוד יותר.

fanboy || hebrew (larry stylinson)Where stories live. Discover now