ארבעים ושבע

279 40 21
                                    

הארי מחייך אל הקהל, הצרחות גודלות. הוא משתחווה, מנופף לקהל וחוזר על צמד המילים "אני אוהב אותכם" כמה פעמים. הוא מסתובב במהירות ובורח מהבמה, הזיעה נופלת על עורפו. הוא לקח מגבת מאחד מאנשי צוות הבמה, מודה לו בחיוך. הוא מוריד את אטמי האוזניים ומגיש למישהו את המיקרופון שלו לפני שהוא מובל לחדר ההלבשה של האצטדיון.

ברגע שהוא מגיע לחדר הוא נרגש. רק עוד כמה שעות עד שהוא יראה את לואי. הוא מקבל יומיים חופש לפני שהוא טס לאוסטרליה כדי להמשיך בטור. הוא הולך למזוודה שלו ושולף סוודר שחור וסוודר אפור. הוא אוסף את שיערו לגולגול ושולח הודעה ללואי.

נסיכה: נתראה בעוד כמה שעות!!!

הוא מכניס לכיס את הטלפון שלו ומושך את המזוודה שלו מחדר ההלבשה. כשהוא עוזב את האצטדיון, מתמקם באוטובוס של הטור, אורז במלון שלו את הציוד ועושה את דרכו למטוס הפרטי שלו, כל מה שהוא יכול לחשוב עליו זה עיניים כחולות וצחוק יפה.

*************
כשהוא נוחת באנגליה הוא לא יכול להפסיק לחייך. כל הנסיעה לדונקסטר מלאה במחשבותיו של הארי, על חיבוק מלואי, על שיחה עם לואי, על לואי.

הארי עולה במדרגות הבניין של לואי עד שהוא מגיע לקומה הרביעית ומקיש על הדלת בפראות.

שניות לאחר מכן הדלת נפתחת וחושפת את לואי. הארי לא הספיק לבהות בו הרבה לפני שהילד הקטן חיבק אותו בחוזקה.

הארי מחייך ומנשק אותו, נותן ללואי להתלות סביב מותניו. הוא לוקח אותו פנימה וסוגר את הדלת באמצעות הרגל שלו.

הארי הלך לסלון בו ישבו אלינור ואליס, מדברות על איזה שהוא סיפור דרמטי.

הן הסתכלו על לואי עטוף סביב מותניו של הארי.

"מתי קנית קואלה?" אלינור שאלה ולואי צחקק, מהדק את אחיזתו.

הארי מזיז את ידיו ככה שהן מתחת ליריכיו של לואי, אוחזות בחוזקה בתחת שלו.

אלינור מסתכלת על אליס בצורה דרמטית ונגעלת לפני שהיא מושכת אותה לחדר השינה.

הארי מנשק את פניו של לואי. ממלמל משהו חמוד לתוך אוזניו.

לואי צוחק ומנשק את הארי, ברגע של חוסר ריכוז הגבוה מזיז את ידיו מהתחת של לואי והשני מחליק מאחיזתו ונופל לאחור, שומר על אחיזתו בצוואר של הארי, מפיל את שניהם על הריצפה שהארי מעל לואי.

הארי רוכן מטה, מנשק את לואי ברכות, השפתיים שלהם נעות באיטיות. הוא משלב את ידיהם ביחד.

בדיוק אז נשמע קול של צילום. הארי צוחק ומחפש את אלינור עם מבטו, מוצא אותה בקצה המסדרון.

"אנחנו עדיין עושים את זה?" לואי שואל ואלינור מהנהנת, מדלגת בחזרה לחדרה.

***
הארי מחכה ללואי שייסים להחליף את בגדיו לסקיני גינס וחולצה אוברסייז.
הוא בוהה בו מהצד השני של החדר, נושך את שפתיו שלואי מתכופף להרים את נעליו.

fanboy || hebrew (larry stylinson)Where stories live. Discover now