"מה אתה עושה?" לואי שואל והארי סוגר את המחשב הנייד במהירות.
"מה כלום." הארי ממהר להתחמק מזה ולואי תופס את המחשב הנייד שלו, הילד המבוגר מנסה להרחיק אותו ממנו. הארי מרים את המחשב הנייד מעל ראשו ולואי פושט את מותניו, נע להגיע אליו. אחרי כמה שניות הוא מוותר וצנח על ברכיו של הארי.
"בסדר. אתה מנצח." אומר לואי. הארי מחייך ורוכן לנשק אותו ברכות. ההגנה שלו מושבתת ואז לואי מושיט יד ומושך ממנו את המחשב הנייד.
"בן זונה." הארי ממלמל כאשר לואי בורח לחדר ומדליק את המחשב. הדבר הראשון שהוא רואה הוא אתר אינטרנט שבו קרא פעמים רבות כשהיה אובססיבי להארי.
הוא קרא סמאט.
"מה לעזאזל, הארי?!" לואי צורח.
"אלינור הראתה לי את האתר שלה! עזוב אותי בשקט!" הארי זועק ולואי צוחק.
הוא חוזר לסלון והחזיר המחשב הנייד שלו בחזרה.
"למה לקרוא את זה כשיש לך את הדבר האמיתי מולך?" לואי שואל והארי מושך בכתפיו.
"רק רציתי לדעת מה זה." לואי מגלגל את עיניו ומתעישב לידו, מתמקם מתחת לזרועותיו. עד שסוף סוף התמקם הטלפון שלו מצלצל. הוא נאנק ועונה לזה במהירות.
"הלו?"
"לו, מותק היי!" לואי מתכווץ לשמע הקול.
"איך לעזאזל השגת את המספר שלי?" לואי שואל את ג'והנה.
"פשוט הלכתי לעבודה שלך וביקשתי אותו, האנשים שם מאוד נחמדים." עונה ג'והנה.
לואי עומד לנתק את השיחה כשהיא מתחיחה חדבר שוב.
"אני רוצה לפגוש אותך."
"זה נהדר. הבעיה היחידה היא שאני שונא אותך." הארי מרים גבה ומסמן עם השפתים שלו אמא ולואי מהנהן. הוא מקמץ את גבותיו יחד בבלבול.
"אם לא, יש לי תמונות. שלך שהיית צעיר יותר, עם בנים." היא אומרת את זה כאילו זה מחלה, "אני אשלח אותם לעיתונות! ויש לי גם תמונות של אלינור עם בנות! שניכם עלולים לאבד הכל."
"מזל טוב. הרגע זכית בפרק האמא הגרועה של השנה. את יכולה למצוא את הפרס שלך בתחת." אומר לואי והארי לא יכל שלא לחייך, הוא מאוהב באדיוט הזה.
"לואי טומלינסון! אני אמא שלך!"
"אני תוהה אם התחת שלך מקנא בכמה חרא יוצא לך מהפה."
הארי מצקצק ומטיח יד על פיו במהירות כדי לעצור את הצחקוקים שלו. לואי מטיח בשעשוע בזרועו לפני שמגלגל את עיניו.
"אם לא תפגוש אותי אני אשלח את התמונות האלו!" ג'והנה צועקת.
"יש לי רק שאלה אחת. למה לעזאזל את רוצה להפגש איתי?"
"אני רוצה לסדר את היחסים בנינו. עזבנו אחד את השני ביחסים רעים ואני..."
"לא."
"מה?"
"אמרתי לא. אני לא פוגש אותך. סיימתי איתך ועם השטויות שלך." אומר לואי ומנתק במהירות. הוא נאנח בקול, נופל על ברכיו של הארי וקובר את פניו ביריכיו.
"אני שונא אותה." הוא אומר, למרות שזה נשמע מרושע.
הארי מזמזם, מעביר את ידיו על גבו של לואי, מלטף אותו בעדינות.
"היא רצתה להפגש איתך?" הארי שואל ולואי מהנהן, נרגע ממגע אצבעותיו של הארי שמלטפות את גבו.
"למה?" לואי מושך בכתפיו, ממלמל דברים.
"אבל היא איימה עליך?" לואי זז לדבר שהטלפון שלו צלצל. הארי לקח אותו לפני שלואי הספיק.
"זה הודעה."
"תפתח אותה." לואי עונה, קולו עמום. הארי פותח אותה כדי לראות תמונות ממספר לא מזוהה. התמונות היו של לואי מנשק את ליאם ועוד ילד אקראי ואלינור מנשקת בחורה שהוא לא הכיר. "זה תמונות." הארי עונה, לואי נאנח ומתיישב.
"אין בעיה!" הוא רוטן, לוקח את הטלפון שלו, "היא רוצה לפגוש אותי? בסדר! פעם אחת לא תזיק לאף אחד."
הוא מחייג למספר שהתקשר אליו לפני כמה דקות ומאזין לצלצול, נושך את שפתיו והארי מתבונן למספר שהתקשר אליו מעוניין במה שיקרה. ג'והנה עונה בצילצול השני.
"בובי אני כל כך..."
"את רוצה להפגש? בסדר. תפגוש אותי בפארק ליד ווילסון מחר בשלוש. ביי."
הוא מנתק בלי מילה נוספת.
*****
לואי ממלמל קללות כשהוא מחכה לג'והנה, משפשף את רקתו. כאב לו הראש והוא הרגיש כאילו הוא עומד להתפוצץ."בובר."
לואי מרים את מבטו ורואה את ג'והנה מחייכת אליו.
"בואי נגמור עם זה." הוא ממלמל לעצמו.
"שלום, אדם שהביא אותי לעולם ולא עשה שום דבר משמעותי אחר בחיי." הוא אומר, משיט את ידו.
"לו."
"תשמעי, רצית 'לתקן' את היחסים בנינו, טוב, זה לא יקרה. את סוחטת אותי. אמא לא עושה דברין כאלו לבן שלה."
"לא יכולתי לחשוב על דרך אחרת שבה תרצה להפגש איתי" היא אומרת ומשפילה מבט.
"את לא רוצה לפגוש אותי! את רוצה כסף! את רוצה תהילה! את רוצה את זה? אני אתן לך את זה! אני אדאג שכולם ידעו כמה את אמא רעה ואיך הזנחת אותי לגמרי ונתת לאבא להכות אותי! נטשת אותי רק כי אני אוהב בנים!" לואי צורח. קולו נסדק.
הוא מרגיש איך הדמעות נוצרות בעיניו ומנגב אותם בכעס. הוא לא יבכה, לא מולה.
"טוב אם היית סטרייט אז שום דבר מזה לא היה קורה!" ג'והנה אומרת. לואי מצחקק בעצבים מעביר יד בשיערו.
"את בדיחה מזויינת."
"שפה, בבקשה."
"לעזאזל, סליחה. השפה המזדיינת שלי מפריעה לך?" שואל לואי וגואנה מגלגלת את עיניה.
"אתה יותר גרוע מפעם. ההומוסקסואליות הזאת מרקיבה לך את המוח. אולי אנחנו יכולים-"
"ג'והנה! הו אלוהים, תסתמי את הפה. תקשיבי, נפגשנו. קיבלת את מה שרצית. אז את יכולה בבקשה לעזוב אותי בשקט עכשיו?"
לואי הולך בלי מילה נוספת, חושב על התמונות האלה בטלפון שלה ומתפלל לאיזשהו נס.
YOU ARE READING
fanboy || hebrew (larry stylinson)
Fanfictionלואי מעריץ את הסלבריטאי העולמי הארי סטיילס. הסיפור מתורגם וכל הזכויות הולכות ל @larryafhbu