לואי צפה בהארי מדבר בתוכנית של אלן בפרצוף מאוהב.
"אז.... כולם מדברים על כל העניין של יחצי הציבור. העניין הוא, אנחנו פשוט לא מבינים את זה. אתה יכול בבקשה להסביר את זה בשבילנו?"
הארי נאנח, זז במושבו על הספה הלבנה. הוא מנגב את ידיו המזיעות בגינס, מביט מטה אל השולחן.
"טוב אה, אני לא יודע. נמאס לי לשקר." הוא אומר ומעביר יד בשערו. לואי רצה להכנס למסך הטלוויזיה ולנחם אותו. הוא הזעיף את מצחו כשאלן המשיכה ללחוץ עליו בשאלות.
עברו יותר משבועיים וכל העניין הזה עדיין לא נרגע. אנשים הוסיפו שמן למדורה וזה הוציא את לואי מדעתו.
"זה כל מה שאתה משקר לגביו? או שיש לך עוד כמה סודות שאנחנו לא יודעים עליהם?" היא שואלת. הארי זז שוב. הוא נושך את שפתו, נראה כאילו הוא שוקל משהו. לבסוף הוא רק מניד בראשו.
"אני ספר פתוח." הוא עונה ואלן צוחקת, מנידה בראשה.
"מה שתגיד..." היא אומרת לפני שהיא ממשיכה לשאול שאלות נוספות כמו האלבום הבא שלו והמקומות האהובים עליו לבקר בהם. הם משחקים במשחק שנקרא 'Never Have I Ever' ולואי מצחקק למשמע השאלות המטומטמות.
"מעולם לא שכבתי עם מעריצה." אלן אומרת והארי מחייך חיוך ערמומי לפני שהוא מפנה את השלט שלו ל 'עשיתי'. הקהל צורח ועיניה של אלן נפערות בהלם.
"וואו בסדר." היא ממלמלת בצחוק קצר. לואי כמעט מתעלף, צופה איך הארי מסמיק ומחייך.
*****
הארי נאנח, בוהה בתמונה המטושטשת של לואי על מסך המחשב הנייד שלו. השעה הייתה אחרי חצות בלונדון אבל השעה הייתה רק ארבע אחר הצהריים כאן בלוס אנג'לס.
"אז הראיון עם אלן. שכבת עם מעריץ, אה? אני תוהה מי בן המזל." לואי מצחקק, מביא את השמיכה שלו כדי לכסות מעט על שפתיו.
הארי מחייך אליו, עיניו בורקות בזמן שהוא
בוהה בלואי."כן טוב אני מרגיש כמו בן המזל." הארי עונה, נושך את שפתו.
"הארי." לואי ממלמל והארי מגחך, מעביר יד בשערו, לפני שהוא מחליט לאסוף אותו לגולגול מרושל. הוא מקשיב ללואי מתלונן על עד כמה מאוהבת אלינור באליס באופן מבחיל.
הם מדברים שעות, לואי מתלונן על דברים שונים והארי צוחק יחד איתו. השעה הייתה קרובה לשתיים בלילה כאשר לואי משתתק.
"האם אתה עייף? אני יכול לעזוב אותך--"
"לא זה לא זה. פשוט ראיתי את ג'והנה, אה... אמא שלי." לואי אומר, "ראיתי אותה בשבוע שעבר."
"למה לא סיפרת לי? מה קרה?" שואל הארי בדאגה. ההבעה על פניו של לואי לא מראה שום דבר טוב.
"לא רציתי שתדאג. היא אה...היא חיפשה אותי." אומר לואי נושך את שפתו בהיסח הדעת.
"זה טוב, לא?" שואל הארי, מבולבל.
"זה היה אם היא לא הייתה מתחילה להגיד שטויות על זה שאני סטרייט. היא מאמינה שאני באמת יוצאת עם אל." לואי ממלמל. הארי מזעיף את מצחו, מנסה לחשוב על משהו להגיד. הוא לא אהב לראות את לואי עצוב.
"היי, אתה לא צריך אותה. אל תיתן למילים שלה להעציב אותך." הארי מהרהר, מחייך אליו חיוך רך.
"היא אמרה לי שההורות שלה נהדרת. היא נראתה כל כך מאושרת כי היא חשבה שאני סטרייט..." לוחש לואי, קולו נשמע מבעד לרמקולים של המחשב הנייד.
"אל תקשיב לה." הארי עונה במהירות. הוא רוצה לחבק אותו, לנשק אותו, להגיד לו שזה הולך להיות בסדר. הוא רוצה כל כך הרבה דברים אבל הוא לא יכול לעשות כלום. הוא יכול רק להגיד לו מילים מעודדות וחיוכים.
"הארי." הוא כמעט לא שומע אותו, הוא כל כך ביישן ושקט, זה שובר לו את הלב.
"כן, לו?"
"האם להיות הומו זה באמת כל כך גרוע?" הוא שואל, לא מסתכל על המסך. הוא הסתכל למטה, התעסק בשמיכה שלו.
"לא! ברור שזה לא! תקשיב לי, בייב. ג'והנה לא מבינה. אהבה היא אהבה." הארי עונה. לואי מושך באפו.
"בייב? אתה בוכה? בבקשה אל תבכה." הארי מתחנן, מתעצבן יותר ויותר מהעובדה שהוא מעבר לאוקיינוס והוא לא יכול היה לעשות שום דבר כדי לנחם אותו. לואי מנגב את עיניו ומחייך להארי חיוך מאולץ.
"אני מצטער. אני פשוט--זה מטורף לחשוב ש... אמא שלי לא יכלה לקבל אותי. אני פשוט-"
"לו. מה שהיא אומרת לא משנה. אתה חשוב. אתה מושלם כמו שאתה. מי שאתה אוהב לא ישנה את זה." אומר הארי ולואי מחייך שוב, הפעם לא כל כך מאולץ. הוא מודה לו והשיחה ניהיתה שקטה לכמה דקות בעוד לואי נרגע. הוא מנגב את עיניו כדי לנקות אותן ונושם כמה נשימות עמוקות.
הארי אומר כמה בדיחות איומות שלואי צוחק מהם באופן מפתיע.
"כדאי לך לישון קצת." אומר הארי. לואי משפשף את עיניו באגרופיו בעודו מפהק. הוא מהנהן ומחייך להארי חיוך נוסף.
"אני מאוהב בך." הוא אומר, קולו רך ומלא להט. הארי לא יכול שלא לחייך, מסמיק.
"זוכר שהתקשרתי אליך פעם אחת ואמרתי לך שאני רוצה להתאהב בך?" הארי שואל לאט. לואי מהנהן ולחייו הופכות לצבע ורוד למדי כשהוא חושב על הזיכרון.
"אני תמיד אומר לך שאני אוהב אותך. אני אוהב אותך. אבל אני לא חושב שזה מספיק. הלוואי והייתה מילה גדולה יותר לאופן שבו אני מרגיש כלפיך. בכל פעם שאני מסתכל עליך, אני צריך להזכיר לעצמי איך לנשום כי אתה כל כך יפה. בכל פעם שאתה אומר משהו אני כל כך מרוכז רק בך, אני אפילו לא שם לב לעולם שסביבי." הארי אומר נושם עמוק, "אני מאוהב בך."
YOU ARE READING
fanboy || hebrew (larry stylinson)
Fanfictionלואי מעריץ את הסלבריטאי העולמי הארי סטיילס. הסיפור מתורגם וכל הזכויות הולכות ל @larryafhbu