הארי הכניס את הטלפון שלו לכיס אחרי שכתב את ההודעה האחרונה. הוא התחרט על כך מיד. רכב השטח השחור שהוא היה בו נעצר כשהם התקרבו לשדה התעופה.
הוא יצא ממכוניתו, משפחתו נגררת אחריו. הלב והראש שלו כאבו וכל מה שהוא רצה זה לנמנם.
אן חייכה ודיברה בהתרגשות על דברים אקראיים. היא הודתה לו על שהביא אותם לניו יורק.
"אתה בסדר?" היא שואלת פתאום. עיניו של הארי מתרחבות.
"הממ? כן. פשוט... היה לי ריב קטן עם לואי." הוא אומר מושך בכתפיו.
"לגבי מה?" היא שואלת כשהם עולים למטוס.
"ראיתי תמונה שלו עם האקס שלו וקנאתי אני מניח". הוא ממש לא רצה לדבר על זה.
"למה שלא תדבר איתו על זה? אנחנו עושים עצירה בלונדון קודם."
"אני אחשוב על זה."
"אתה באמת רוצה לעבור את שאר הטור שלך כשאתה נסער?" היא שואלת. הארי מניד בראשו. הוא יבקר את לואי וידבר איתו.
***
לואי לא דיבר עם הארי כבר יומיים. יצאו תמונות של הארי מאושר עם משפחתו בהולמס צאפל. לואי התגעגע אליו.
הוא התגעגע לצחוק המדהים שלו ולבדיחות האיומות שלו ולאף המחודד שלו. הוא פשוט התגעגע אליו.
אולי הארי ראה בו רק זין טוב והחליט לעזוב אחר כך. אולי אפילו לא היה אכפת לו מלואי. מחשבותיו נענו במהרה כשחזר הביתה מהעבודה יומיים לאחר שהתווכח עם הארי ומצא ריינג' רובר שחור ומלוטש חונה מול דירותיו.
הוא עשה את דרכו במהירות במעלה המדרגות, חסר נשימה כשהגיע לדלת שלו.
ושם ישב הארי על שטיח קבלת הפנים של דלתו, ראשו בידיו. הוא הרים את מבטו כאשר לואי עשה את דרכו אל הדלת.
"היי." הארי מברך אותו.
"למה לא דפקת? אלינור בבית. קר כאן בחוץ."
"היא לא נתנה לי להיכנס. אמרה שאסור לי יותר להפגש איתך." הארי הסביר. לואי לא יכול היה להתאפק מהעוות קטן של חיוך שנחרט על פניו. לאלינור היה אכפת ממנו יותר מדי.
לואי גלגל את עיניו ופתח את הדלת, נעל עפה מיד לראשו. לואי צרח כשזה פגע בו .
"אל!" לואי התנשם.
"חשבתי שאתה הארי. סליחה." הארי נכנס אחרי לואי. אלינור נעצה בו מבט זועם וזרקה לעברו את הנעל השנייה שלה. זה פגע בו בחלק העליון של ראשו.
"אוי." הוא מלמל משפשף את ראשו.
"אל, לכי לחדר שלך. אני והארי רוצים לדבר." אומר לואי. אלינור מביטה בשני הבנים לפני שהיא ממלמלת ניבולי פה והולכת לחדרה.
YOU ARE READING
fanboy || hebrew (larry stylinson)
Fanfictionלואי מעריץ את הסלבריטאי העולמי הארי סטיילס. הסיפור מתורגם וכל הזכויות הולכות ל @larryafhbu