אפילוג

415 37 48
                                    

הזרקורים האירו על הארי, סנוורו אותו לרגע. ההרמוניה של הכפיים גרמה לו לחייך והוא עושה את דרכו אל הספה על הפודיום המוגבה. הוא בקושי הבחין במנחה תוכנית האירוח בזמן שקיבל את פניו, בקושי הבחין בשום דבר לצורך העניין, שמע רק את נשימתו המאומצת ומרגיש את הזיעה זולגת על עורפו.

זה היה זה.

כך או אחרת זה היה זה. הוא התחמק משאלות במשך מה שהרגיש כמו שנים, אבל היום הוא היה מוכן לצאת מהארון. הוא מתחמק משאלות כבר שנים. לא רק על לואי אלא על עצמו ועל זהותו. הוא שמר על חזית הרבה לפני שהוא אי פעם זכה לתהילה ועכשיו הוא יודע שהגיע הזמן לסיים את זה. לעזאזל עם הניהול ולעזאזל עם ההשלכות.

הוא המשיך לחייך ולנופף, לא ממש ראה שום דבר מולו, מפספס לגמרי את השאלה הראשונה של המראיין. נראה היה שהעולם חזר לפוקוס באותו רגע והוא מצמץ והביט לאחור אל גרהם נורטון.

"אני מצטער, מה זה היה?"

גרהם הרים גבה וציחקק לפני שאמר, "אוי, נראה שהאורח שלנו קצת עסוק היום!"

רעש של צחוקים הדהד בקהל.

הארי משך בקצה חולצתו בעצבנות, מחייך חיוך רגוע.

"סליחה, זה היה יום ארוך".

הארי כופה צחוק שנראה כאילו מרגיע את גרהם, לפחות כרגע. הם פותחים לנושאים שגרתיים כמו המוזיקה שלו ותאריכי סיבוב ההופעות שלו.

הארי שומר על חזית רגועה בזמן שסערה לא קלה מתחוללת בתוכו בכל פעם שגרהם עוצר כדי לשאול שאלה. הידיים שלו לחות והוא לא יכול להפסיק לחשוב. כל הפסקה מגראהם מרגישה כאילו האוויר נשאב היישר מהריאות שלו, ומשאיר אותו מתנשף אחר איזושהי דריסת רגל למציאות.

"אז בואו נגיע לנושא שאני יודע שנערות מתבגרות רבות ברחבי העולם מתות לשמוע עליו". הקהל מריע והחיוך של הארי ירד.

זהו זה.

כל רגע ורגע הוביל לכך. כל ריב עם ריצרד, כל התנצלות מלווה עם לואי, כל נשיקה מבוימת ומערכת יחסים, כולם הגיעו לשיאם בדיוק לרגע הזה.

"מה אתה רוצה לדעת גרהם?" אומר הארי, נשען לאחור על הספה, מקווה שאף אחד לא יכול לשמוע את הרעד הקל בקולו. הוא יודע שהידיים שלו רועדות אז הוא דוחף אותן בין ברכיו.

"טוב, קודם כל, למה שלא נדבר על השמועות, נכון?" גוש עולה בגרונו של הארי.

"שמועות?" סוף סוף הוא עונה.

"כן, איך אני מסביר את זה בקלות, שמועות שאתה הומו."

"הו, השמועות האלה." הארי מרגיש את הסומק עולה על לחייו והוא פתאום מודע לכל דבר סביבו. הקהל מתלחשש וגראהם נשען על כיסאו כאילו הוא פשוט לא יכול לחכות עוד רגע לתשובה.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 08 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

fanboy || hebrew (larry stylinson)Where stories live. Discover now