חמש

683 76 88
                                    

הוא באמת אמר את זה? הארי משתעל מעט לפני שהוא מסיט את פניו במבוכה. לואי הפך לאדום סלק ואלינור עמדה שם, פיה פעור.

"אני... אה.."

"שתי שוקו חם להארי סטיילס." הוא מתקדם במהירות אל הדלפק, תופס את הספלים ומוסר אחד לאלינור בלי להגיד מילה.

"תודה לך" היא ממלמלת כשהם יוצאים החוצה. הארי הלך במהירות, נשאר מולם, כמעט מועד. לואי עדיין היה אדום, אבל הוא הצליח לגרום לעצמו לדבר.

"הארי?" הבחור הנמוך שאל ולגם מהשוקו החם שלו.

"אמ.." הארי לבסוף ענה.

"אתה בן אדם מדהים..." הוא פולט וניהיה יותר אדום ממקודם, הארי הסמיק גם.

"הו.. אה.. תודה לך. גם אתה נראה מגניב. " מגניב? האם הוא יכל להגיד משהו יותר טיפשי? האם זה בכלל מילה? הארי רצה לסטור לעצמו. אלינור צווחת, מפחידה את שני הבנים.

"מה לעזאזל" היא אומרת, לוקחת לגימה מהמקשה שלה. הארי מרים אליה גבה.

"מה זה?" הוא שאל, גורם ללואי לצחקק.

"זיווג אחד אמיתי." היא עונה והארי עדיין מבולבל, "לא משנה."

אלינור חייכה ודחפה את לואי שהארי לא ראה.

"מה?" הוא לוחש.

"אוקיי אל תגיד שטויות, אבל אני חושבת שהארי סטיילס מחבב אותך" לואי לועג וכמעט מפיל את הספל שהארי נתן לו. הם המשיכו ללכת עד שהטלפון של הארי צלצל. הוא שולף אותו ועונה בלי לבדוק מי מתקשר אפילו.

"הלו?" הוא נותן לבן אדם האחר לדבר.

"רק להסתובב.... כרגע?" לואי שומע מישהו צועק בצד השני.

"בסדר בסדר אהיה שם בקרוב.. ביי" הוא מנתק ומסתובב להביט בלואי ואלינור.

"אז אני צריך ללכת. זה היה מדהים לפגוש אותכם חברים. אתם נהדרים. כאילו באמת. לא התעלפתם או צרחתם שחיבקתם אותי אז זה אומר הרבה. אז יש לכם כרטיסים למופע מחר?" הוא שאל ואלינור הנהנה.

"איפה אתם יושבים?"

"מאחורה. הכי טוב שיכולתי להשיג." היא מצחקקת והארי מהנן.

"אוקיי אז .. אמ.. תתקשרו למספר הזה.." הוא תופס בספל של אלינור ולקח עט מאחד השומרים ורשם מספר טלפון.

"בשביל מה המספר?" שואלת אלינור. הארי מחייך ומביט בלואי.

"טוב.. אולי תרצו לקבל כמה כרטיסים למאחורי הקלעים?"

*****

לואי שכב עם פנים לכרית וצרח.

"הוא פאקינג מחבב אותך." אלינור חזרה על עצמה כאילו זו איזו מילה לועזית שניסתה להבין.

"אל בבקשה. ברור שהוא לא מחבב אותי. הוא הארי סטיילס. הוא יכול להיות עם כל אחד. וכמו שאמרת, הוא סטרייט."

fanboy || hebrew (larry stylinson)Where stories live. Discover now