לואי קפץ מהארי כאילו הוא נשרף. אליס נכנסה, שערה צבוע בחום כהה במקום האדום שראה אותה בפעם הקודמת. היא קפאה כשראתה את לואי. הארי היה עם ראש מורקן הרחק ממנה, רק ראשו נראה מעל הספה. הוא עמד להסתובב לראות מי זה כאשר לואי תפס את אחת הצמות שלו והרחיק אותו מול אליס.
"הו, לואי, היי." היא אומרת, מסמיקה קלות, "לא ידעתי שיש לך חבר."
"אה! כן, זה בטח חמק לי מהראש! אלינור בחדר שלה." הוא אומר, הארי נושך את שפתו במבוכה.
"בסדר, אה, אז היי, אני אליס." היא מרימה את גבה כשהארי לא מסתובב לברך אותה.
"הוא לא מדבר הרבה". אומר לואי בטירוף. היא מביטה בשני הבנים בסקרנות לפני שהיא מסתובבת על הספה. ליבו של לואי פועם בפראות בחזהו כשפניו של הארי נראות לעין. מבט של זיהוי מהבהב בעיניה של אליס.
"הולי שיט. אממ אני מתכוונת... היי? אני מתכוונת - לעזאזל אלוהים אדירים - שיט סליחה." היא מגמגמת. הארי מחייך בביישנות, מושך את לואי חזרה אל הזרועות שלו.
"אתה ולואי? מה? אתה לא עם טיילור סוויפט? לעזאזל, אני מבולבלת." היא מגמגמת, פניה מתחממות.
"זה סיפור ארוך. אממ, אכפת לך לא לספר על זה לאף אחד? אני יודע שזה הרבה לשאול אבל בבקשה?" שואל לואי, משחק עם אחת הצמות של הארי בהיסח הדעת. היא מהנהנת ללא מילים.
"או-כמובן! אממ, אני פשוט אשאיר אתכם לבד... ביי!" היא רצה לחדרה של אלינור בלי מילה נוספת. לואי נותר תוהה למה לעזאזל אלינור נתנה לה מפתח לדירה שלהם.
"אז יש לה מפתח?" הארי שואל מתי שהיא נעלמה.
"אני מניח."
"ולי אין כי...?" הארי שואל, מנענע את גבותיו. לואי מגלגל את עיניו, מבטיח לתת לו אחד מאוחר יותר.
***
"רוצה לצאת או משהו?" הארי שואל פתאום, כשהם שוכבים במיטתו של לואי.
"בחוץ? אנחנו לא באמת יכולים לצאת לשום מקום, הארי." לואי עונה.
"אנחנו יכולים. אני יכול להגיד שאתה חבר. אנחנו פשוט לא יכולים לאכול את הפנים אחד של השני בזמן שאנחנו שם בחוץ." אומר הארי ומחייך קלות. לואי נושף ומושך בכתפיו.
"בטח, אני מניח שאנחנו יכולים לצאת." לואי אומר, "לאן אתה לוקח אותי?"
"יש את בית הקפה הקטן הזה כמה קילומטרים מכאן, שנקרא אל פטיט ארדור." זה נשמע כמו זבל על לשונו של הארי. לואי ציחקק, דחף את פניו לתוך צווארו של הארי.
"אני חושב שאמרת את זה לא נכון." אומר לואי
"אוי סתום זה צרפתי. בוא נלך." אומר הארי ומושך את לואי.
"אני צריך להחליף בגדים ולהתקלח. אני לא יוצא ככה".
"אה, והצמות האלה יותר טובות." הארי מעיר ומגלגל את עיניו.
"אתה יכול להוריד אותם." לואי מציע, מחווה לו להתקרב. הארי מושך בכתפיו ומשעין את ראשו כלפי מטה. אצבעותיו של לואי מוצאות את דרכן לשיערו של הארי, מושכות את הצמות ומעסות את קרקפתו תוך כדי זמזום שיר אקראי.
לאחר שסיימו, לואי פנה לשירותים כדי להתקלח במהירות. הוא יצא תוך עשרים דקות, מגולח עם בגדים חדשים.
הארי חייך ללואי, חיוך מלא בחיבה והערצה מוחלטת לפני ששניהם יצאו מהדירה.
הארי נסע כמה קילומטרים לפני שעצר לבית קפה עם שלט לבן שמנת הקורא בכתב יד אל פטיט ארדור.
ברגע שהארי יצא מהמכונית, שתי בנות שנראו לא בנות יותר משמונה עשרה פקחו את עיניהן ושלפו את הטלפונים שלהן.
לואי יצא לצדו, שומר מרחק מהילד הגבוה יותר. הארי נופף לעבר הבנות לפני שנכנס לבית הקפה, לואי משתרך אחריו.
"תוך כמה דקות יהיו כאן מעריצים ופאפרצי". לואי ממלמל. הארי מרים גבה ומושך בכתפיו, מתיישב בעצמו על אחד מהשרפרפים הרבים. האנשים בפנים בהו בהארי, עיניהם מלאות זיהוי. לואי ישב מולו.
"אז מה אתה רוצה בייב?" שואל הארי, מניח את סנטרו על כף ידיו.
"אני לא יודע, אף פעם לא הייתי כאן קודם. תן לי ללכת לראות מה יש". הארי מהנהן ומתבונן בלואי קם ופונה אל הדלפק.
"אממ, האז, זה חרא יקר." אומר לואי. הארי מגלגל את עיניו.
"רק תקח מה שאתה רוצה. אני אשלם." הארי מרגיע אותו.
"אתה בטוח? אני לא רוצה שתקנה לי הכל." לואי ממלמל, בביישנות. הארי לועג ומהנהן לחיוב.
"בחר משהו. אנחנו יכולים לאכול אותו ביחד אם אתה רוצה." הארי מציע. אישה עם שיער שחור כהה חלק המגיע אל כתפיה עומדת מאחורי הדלפק, מביטה בהארי בעיניים פעורות.
"בסדר. אני רוצה תה יורקשייר ונוכל לחלוק פרוסה של עוגת קטיפה אדומה." אומר לואי ומשלב את זרועותיו. הארי מהנהן ומעביר את ההזמנה. הגברת מניפה את ראשה
במהירות, ממהרת להכין את שתי כוסות התה.לואי מתיישב על השרפרף ליד החלון. הוא מסתכל החוצה כדי למצוא עוד כמה בנות מסמטה, ליד בית הקפה.
לואי שולף את הטלפון שלו וגולל בטוויטר שלו. הוא עקב אחר כל כך הרבה חשבונות עדכונים של הארי שהיה בעצם בכל הפיד שלו.
תמונות שלו ושל הארי היו הדבר היחיד שהוא רואה.
הארי וחבר?
מעולם לא ראיתי את הילד הזה לפני כן.
הבחור הזה נראה כמו המעריץ שהוא פגש לפני כמה ימים. זה שהגיב ואהב את התמונה שלו.
איפה אני נרשם להיות במקום החבר הזה?
לואי מנענע בראשו ומניח את הטלפון שלו בדיוק כשהארי חוזר עם שתי כוסות תה וצלחת עם פרוסת עוגה.
"הנה אתה, נסיכה." הארי אומר. מושך בכתפיו. לואי נושף, מגלגל את עיניו.
כמה פפראצי התחילו להופיע. לואי יכול היה לראות כמה מעריצים בוכים כשהם הבחינו בהארי בבית הקפה. הם הבחינו בלואי והתחילו להצביע וללחוש זה לזה.
זה הולך להיות יום ארוך.
YOU ARE READING
fanboy || hebrew (larry stylinson)
फैनफिक्शनלואי מעריץ את הסלבריטאי העולמי הארי סטיילס. הסיפור מתורגם וכל הזכויות הולכות ל @larryafhbu