*היום שאחרי*
הארי חיבק את אלינור בחוזקה, יודע שהוא לא יראה אותה כמה שבועות, אולי חודשים. הוא יוצא לשלב האמריקאי של סיבוב ההופעות שלו ובכנות, הוא לא רצה ללכת. הוא שמח לטוס לאמריקה, זה היה בין המקומות האהובים עליו ביותר לביקור, אבל הוא לא רצה לעזוב את לואי.לואי נעמד מול הדלת, מנגב את עיניו.
"היי. אל תבכה, נסיכה." הארי אומר, מתרחק מאלינור ועוטף את לואי לחיבוק דוב.
"אני הולך להתגעגע אלייך." לואי ריחרח ולכל הרוחות, הוא בוכה הרבה לאחרונה.
"גם אני. אל תדאג. אני אחזור לפני שתשים לב." הארי ידע שהשבועות הבאים הולכים להיות קשים וכואבים.
הארי ולואי היו בדייט אתמול, הם יצאו לארוחת ערב והארי עצר לענות על כל השאלות של הפאפרצי. זה היה לילה ארוך למדי.
--
לואי שמר על מרחק מהארי כשעזבו את המסעדה הפוארת, פאפארצי הצטופף סביבם מיד.הארי הסתובב מיד אחורה ותפס את לואי בזרועו, מושך אותו לריינג' רובר שלו בדיוק שגבר עם מצלמה הופיע מלפניהם.
"הארי מי זה? הוא לא מעריץ?" הארי לא היסהס לפני שענה.
"הוא ידיד. יש לו בת זוג. אתה יכול בבקשה לסלוח לנו ולזוז מדרכינו?"
הוא נתן להם לעבור. והפאפארצי צילמו תמונות שלהם מכל הזוויות. הארי נאנח ונכנס לצד הנהג.
" כמו שאד שירן אמר פעם 'ידידים לא מתנשקים כמו שאנחנו עושים.'" לואי אמר, חיוך עולה על פניו. הארי ציחקק, מסיע אותם הביתה.
---
לואי התחפר לתוך המעיל של הארי, מנשק את כתפו הלבושה. הוא שמע את הארי נאנח והסתכל למעלה כדי לפגוש את עיניו הירוקות."אני אוהב אותך" הארי לחש, נישק את הצוואר של לואי ברכות. לואי מזמזם לפני שעולה על קצות אצבעותיו, מקלל את עצמו מנטלית על היותו נמוך, מחבר את שפתיהם ביחד לנשיקה רגועה. הוא ממלמל 'גם אני אוהב אותך' לשפתיו והוא יכל להרגיש את חיוכו של הארי, ידיהם משתלבות.
"תשיגו חדר" אלינור לועגת אבל לואי יכול לשמוע את הסרקזם בקולה. הוא מצחקק ומתרחק, יורד על רגליו. עם נשיקה אחרונה והבטחה להתקשר בפייסטים ולדבר בהודעות הארי עזב, משאיר את לואי לבהות בריינג' רובר השחורה מתרחקת.
***
הארי התמקם במטוס הפרטי שלו, התכונן לטיסה של 11 שעות לקליפורניה, הוא כבר התגעגע ללואי ואפילו לא עברו שעתיים.
הוא חייך שהוא קיבל הודעה ממנו, אבל הזעיף את מצחו שקרא את ההודעה.
לואי: אז, ריצרד התקשר כמה דקות אחרי שעזבת ואמר שהיום תיהיה ה'יציאה' הראשונה שלי.
הארי: אני מצטער, אם אנחנו לא היינו יוצאים כל זה לא היה קורה.
לואי: הארי, אל תדאג לי, בסדר? אני אוהב אותך ולא אכפת לי לצאת לכמה דייטים עם אלינור. שנינו יודעים שזה לא אומר כלום.
הארי נאנח מקריאת הטקסט. הוא הרגיש לגמרי נורא לגבי זה. שהוא יצא עם ברנדון כל זה לא קרה. בעיקר כי ברנדון לעולם לא רצה להיות באור הזרקורים. הוא תמיד המציא תירוצים למה הוא לא יכול לצאת איתו בפומבי.
הארי חשב שאולי הסיבה לכך הייתה שהוא בגד בו. הוא העיף את המחשבה מיד וכתב ללואי חזרה.
הארי: טוב, אתה יכול לפחות ללבוש את החליפה של אדידס שקניתי לך? אפילו אם לאנשים לא אכפת לפחות אני אדע שאתה שלי.
לואי: כבר תכננתי ללבוש אותה xx
עם זה הארי מכבה את הטלפון שלו, מקווה לישון כמה שעות טובות.
****
לואי עמד מחוץ לסטארבאקס עם אלינור, מחזיק את היד שלה. שניהם הזמינו שוקו חם אבל אף אחד מהם לא היה צמא.
ריצרד קרא לפאפרצי לקחת תמונות של הזוג, כדי להשתיק את השמועות שהארי גיי.
"זה מוזר." אלינור ממלמלת ללואי שהיא לגמה מהשוקו החם שלה בחוסר רצון.
"אני יודע, אבל אני לא יודע. מצד אחד זה מרגיש נורא נורמאלי. חוץ מהעובדה שיש שם פאקינג פאפרצי שמצלמים אותנו, ושאנחנו צריכים לפרסם את סטארבאקס, את יודעת שאני לא אוהב סטארבאקס." לואי צחק ואלינור הצטרפה אליו לצחוק.
"אני מרגישה כמו מפורסמת זה משוגע" היא נשענת על לואי, מעלה את ידיה לאורך זרועותיו. היא טובה בזה, לואי חשב.
הוא בקושי הצליח להחזיק את ידה: זה פשוט לא הרגיש נכון לגעת בה בכול סוג של דרך רומנטית. לואי רעד בחליפת האדידס שלו. מחליק את זרועותיו סביב מותניה של אלינור.
הוא זרק את השוקו החם שלו בלי לחשוב פעמיים. הוא שנא סטארבאקס. אלינור המשיכה לשתות את השוקו שלה בזמן שהם הלכו ברחובות דונקסטר ללא מטרה. הם היו צריכים להיות לפחות שעה בחוץ כדאי שהפאפרצי יוכלו לקחת כמה שיותר תמונות של הזוג.
לואי עיוות את פניו שהפאפרצי ביקשו מהזוג להתנשק, אלינור משכה בכתפיה, משכה את לואי לכיוונה ונתנה לו נשיקה צנועה על השפתיים.
"סיפרת לאליס על זה?" לואי שאל והיא הנידה בראשה לשלילה.
"אני לא יודעת מה להגיד לה. זה לא פשוט להגיד לה 'היי אני יוצאת עם החבר הכי טוב שלי כדי שהוא יוכל לצאת עם בן זוגו המפורסם בסתר בלי שאף אחד יחשוד ששניהם הומואים' כאילו ואו, זה נשמע נורא." אלינור רועדת שהם עושים את דרכם חזרה לביתם. ריצרד אמר שהוא ימסור להם את הצ'קים הראשונים שלהם באופן אישי שיחזרו לביתם.
הוא גם דיבר על כמה 'חדשות מרגשות' בלשונו. לואי ואלינור הלכו את המרחק הקצר חזרה לביתם, סוגרים את הדלת שנכנסו פנימה, משאירים את הפאפארצי מאחור.
לקחו כמה דקות עד שריצרד דפק על הדלת ולואי פתח לו, הוא נכנס פנימה. הוא מצא את עצמו בדירה קטנה, מקמט את מצחו לנוכח העיצוב המשעמם והריהוט המשומש. הוא שלף שני צ'קים והניח אותם על השלוחן בחיוך.
"הנה המשכורת הראשונה שלכם"
"כן, כן. על מה רצית לדבר איתנו?" שואל לואי, מגלגל את עיניו.
"ובכן, איך היית מגיב אם הייתי אומר לך לעזוב את העבודה שלך?"
YOU ARE READING
fanboy || hebrew (larry stylinson)
Fanficלואי מעריץ את הסלבריטאי העולמי הארי סטיילס. הסיפור מתורגם וכל הזכויות הולכות ל @larryafhbu