ארבעים

328 42 8
                                    

השבוע חלף והארי חזר להולמס צאפל לחגוג את יום הולדתו ה23. לואי אמור להיות פה בכל רגע ביחד עם ליאם, נייל, אלינור ואליס. הארי לא כל כך נהנה בחברתו של ליאם אבל הוא כיבד את לואי שהחליט שרוצה להזמין אותו.

הוא התקרב לבית אמו והיה ממש שמח. הוא לא יצטרך להעמיד פנים כאן, הוא פשוט יכול להיות עצמו, זה גרם לו להתלהב.

הוא חנה בחניה וראה את אמו רצה החוצה לכיוונו, הוא יצא מהאוטו ישר לזרועותיה של אמו.

"התגעגעתי לתינוק שלי." היא ממלמלת והוא מחייך, מחבק אותה חזק.

"איך את אמא?" הוא ידע שהוא נשמע כמו ילד קטן אבל הוא הרגיש שעברו שנים מאז שפגש אותה בפעם האחרונה, הוא פשוט שמח להיות בין זרועותיה שוב.

"אני בסדר, תכנס זאין בדיוק הגיע." היא אומרת והארי מבחין במכונית האדומה בחניה. הוא מחייך ורץ במעלה המדרגות. הוא נכנס ישר לזרועותיה של אחותו הגדולה גמה ואז נכנס לבית בריצה לצעקות יום הולדת שמח מזאין.

הארי חייך וחיבק אותו, ועד מהרה כולם חיבקו אחד את השני. אביו החורג רובין קיבל את פניו ובסופו של דבר הם נדחסו על הספה בסלון, הארי חולק סיפורים על הטור.

הפעמון צלצל כחצי שעה לאחר מכן והארי קם לפתוח, כבר יודע מי זה.

לואי עמד בחוץ, סטר בידה של אלינור שתפסיק לגעת בשערו.

"תפסיקי עם זה!" לואי סינן ואלינור חייכה לפני שניסתה לסדר את שערו שוב. הם קפאו כשהדלת נפתחה והארי עמד שם עם גבה מורמת.

היה שקט לשנייה לפני שלואי פתח את זרועותיו לעבר הארי, כורך את זרועותיו סביב צווארו.

הארי מחייך ומחבק אותו בחזרה, ידיו מונחות על מותניו.

"התגעגעתי אליך."

הם מתרחקים במהירות כשאלינור חוטפת אותו לחיבוק מהיר. אליס נופפה בביישנות מאחוריה ונייל חיבק אותו במהירות.

ליאם העווה את פניו ולחץ את ידו בזהירות. הארי חייך וניסה לשמור על התנהגות רגועה אבל הילד הזה מקשה מאוד.

כולם בפנים וכשאמא של הארי רואה לראשונה את לואי היא צווחת ורצה אליו.

"לואי! היי רציתי לפגוש אותך! רובין תראה כמה הוא חמוד! ג'מה, בואי תגיד היי!" אן צועקת ולואי מסמיק, מביט למטה. הארי מבחין במתנה שבידו.

"לא היית צריך להביא לי כלום, אהוב." הארי לוחש ולואי מושך בכתפיו, מניח את המתנה על השולחן. ג'מה כבר שאלה שאלות, לא נתנה לו מספיק זמן אפילו לענות עליהן.

אן העבירה יד בשערו ואמרה שהוא רך ונוצה ורובין רק צחקק.

"בסדר, חבר'ה. אל תפחידו אותו, כן?" אומר הארי, נכנס ביניהם.

"אוי, בחייך, הארי אני רק רוצה לדעת מי הנסיכה שלך." ג'מה קורצת והארי מסמיק. לפעמים הוא לא אוהב את אחותו. אבל כך או כך, הוא בן 23 ששמח להיות בבית.

****

עברו קצת יותר משלוש שעות והאווירה בחדר רגועה ומסופקת. נייל דיבר עם אלינור ואליס, עשה כמה המחשות מוזרות עם הידיים שלו בזמן שסיפר סיפור. ג'מה ואן אופים עוגה במטבח. רובין דיבר עם זאין וליאם.

לואי השעין את ראשו על חזהו של הארי, אצבעותיו עוברות בעדינות בתלתליו.

"הלוואי שזה יכול להיות ככה כל הזמן. זה כל כך... רגוע. אין דרמה וזה רק... אנחנו". לואי לוחש. הארי מהנהן ומנשק את החלק העליון של ראשו בעדינות.

הוא לא רוצה לחשוב על משהו שקורה מחוץ לבית הזה בכלל. הוא רק רצה ליהנות מהזמן שיש לו כאן.

"אני אוהב אותך. נעבור הכל." הארי ממלמל ולואי מחייך.

"גם אני אוהב אותך." הארי מגחך ואימא שלו נכנסת לחדר עם עוגה בידיה. על גביה יש שני נרות עם המספר עשרים ושלוש.

הוא מתיישב ולואי מגחך. הם שרים יום הולדת שמח בקול רם והארי מסמיק כל הזמן. האיש המבוגר רוכן לכבות את הנרות ולואי לוקח את זה כהזדמנות שלו לדחוף את ראשו של הארי למטה ולתחוב אותו לתוך העוגה.

הארי מתנשף כשהוא מוצא את עצמו עם פנים מלאות בעוגה.

לואי מצחקק והארי פונה אליו עם גבה מורמת.

"אז אתה חושב שאתה יכול להתחמק מזה?" הוא שואל וכל השאר צחקו בהיסטריה.

"אני חושב שכן." הארי חייך וניגב מעט קצף מפניו ומרח אותו על הלחי של לואי. הילד הקטן מזעיף את מצחו אבל הארי מתקדם ומנשק אותו בגסות, לשפתיו יש טעם של עוגת שוקולד וקפה.

לואי נאנח לתוך הנשיקה, ידיו מכורבלות לתוך החולצה של הארי. ג'מה מכחכחת בגרונה והם מתרחקים, מביטים למטה בביישנות.

"אה - סליחה." לואי ממלמל, מלקק את שפתיו כדי להוציא את העוגה מהפנים שלו. אן מחייכת ואומרת להם.

"לכו תתנקו. זה בסדר, אהובים". וג'מה מגחכת אל אחיה הצעיר. הארי מעיף אותה לפני שהוא מושך את לואי מהסלון ואל חדר האמבטיה במסדרון.

"תתנגב." לואי לוחש כשהוא מסתובב כדי להביא מטלית לשטוף. הוא מצחקק לנוכח הופעתו של הארי, מכוסה בשוקולד ושפתיים רטובות.

"כאילו אתה יותר טוב." הארי משיב ומנקה את פניו במהירות. לואי מצחקק ומנגב את פניו במהירות. כשהוא פונה אל הארי שוב, החיוך שלו נופל והוא קפוא רק בוהה בילד שמולו.

הוא כל כך מושלם מכל בחינה, מהאופן שבו עיניו הירוקות בוהקות כשהוא רואה את לואי או מהדרך שבה הוא מועד על רגליו לפעמים.

לואי רוצה לנשק אותו. בצורה גרועה. הוא רוצה לנשק אותו חזק מספיק כדי שהשפתיים שלו יהיו טבועות על שלו ואנשים ידעו של מי הלב שלו. הוא רוצה להראות אותו לעולם. הוא רוצה להראות לכולם את הארי סטיילס האמיתי. לא הוומניזר. הארי סטיילס האמיתי הוא אדם שמחייך מדברים מוזרים ויש לו לב בגודל של כדור הארץ.

הוא כל כך רוצה את כל הדברים האלה שזה כמעט כואב אבל הוא לא יכול. הוא לא יכול לקבל שום דבר מזה.

fanboy || hebrew (larry stylinson)Where stories live. Discover now