חודש לאחר מכן הארי ישב בחדר ההלבשה הקטן שלו בניו יורק, והתכונן להתראיין ב-Good Morning America. הוא נאנח בזמן שגולל בטוויטר שלו, בוהה בכל השנאה שעוברת.@beautifulhazza: הארי היה כל כך זהיר בכל דבר. עכשיו הוא הלך והכניס ילדה להריון. פאקינג אידיוט.
@daisystyles: פעם חיבבתי את הארי ולאחרונה הוא היה כל כך זונה שאני פשוט לא יכולה.
@elatedstyles: כל כך סיימתי עם הארי. הוא כל כך טיפש עכשיו. הוא צריך לסדר את החרא שלו.
הארי נעל את הטלפון שלו ורחרח בשקט, מנגב את עיניו.
למה אנשים כל כך אכזריים?
הוא אמור לבלות את הזמן בחייו, לטייל ולשיר, אבל הוא היה עצוב. הוא לא אהב להעמיד פנים ולבצע את פעלולי יחסי הציבור הנוראיים האלה.
אישה בשם בילי נכנסת ואומרת לו שהוא אמור להופיע בעוד עשר דקות. הארי מהנהן ומנגב את עיניו שוב. היא מחייכת אליו חיוך אוהד ויוצאת מהחדר.
הוא פותח שוב את הטלפון שלו וממשיך לגלול בטוויטר. היו תמונות של לואי והארי מבלים לפני כשבועיים כשהם יצאו לדייט אבל המעריצים ראו בזה שני בחורים שמסתובבים.
היו גם כמה של לואי ואלינור.
הם החזיקו ידיים והתנשקו ופעלו כמו שכל זוג אחר היה עושה. כשהוא רואה איך אנשים מדברים על כמה שהם חמודים הוא נועל את הטלפון שלו ומעביר ידיים על פניו.
ריצ'רד נכנס, מחייך אליו חיוך מרושע.
"מוכן?" הוא שואל והארי מגלגל את עיניו לפני שהוא מהנהן. היום היה היום, הוא מניח. הוא הולך לספר לעולם שהוא הולך להיות אבא. ולא בצורה טובה.
"כן, מה שלא יהיה. בוא נלך." הארי ממלמל וחולף על פניו. הוא יוצא מחדר ההלבשה והולך בדרך הקצרה אל הבמה. הוא עובר ליד מעריצים מאחורי מחסומים שצועקים כשהם רואים אותו. הוא עוצר לצלם כמה תמונות ולחתום על כמה דברים לפני שהוא מוכרח להמשיך ללכת.
הוא מאמץ חיוך כשהוא קופץ במעלה המדרגות ומנופף לעבר מאגר המעריצים הצורחים. הוא מתקבל בברכה על ידי גבר ואישה שהוא לא זוכר את שמותיהם והם מאחלים לו בהצלחה. הארי מודה להם, מחייך בקטנה.
דקות לאחר מכן הוא שר Drag Me Down, המעריצים שרים בקול רם. בינתיים הוא שמח. שמח שהוא יכול להביא כל כך הרבה שמחה לאנשים על ידי עמידה כאן על הבמה הזו, לשיר.
המעריצים צורחים כשהשיר מסתיים והוא מבצע שלוש שירים נוספים.
הוא מסתובב על הבמה, רוקד ומחייך. הוא סיים את השיר האחרון והשתחווה, והודה לקהל שוב ושוב.
מגיעה אישה עם מיקרופון ומברכת אותו על ההופעה והארי מודה לה. הוא חופשי לעזוב לכמה דקות עד לראיון המפחיד והוא נאנח כשהוא עושה את דרכו במהירות חזרה לחדר ההלבשה.
הטלפון שלו נמצע על הכיור שבו הוא השאיר אותו והוא בודק אותו כדי למצוא הודעות מלואי.
נסיכה: היי! היית מדהים :)
נסיכה: השיער שלך נראה מושלם דרך אגב!
נסיכה: וכך גם הרגליים שלך. אלינור צחקה עלי כי רציתי ללקק את הטלוויזיה. זה לא מוזר, נכון?
הארי מצחקק ומקליד בחזרה.
הארי: בהחלט לא מוזר. ותודה. אני תמיד נכנס לאווירה בזמן שירה.
נסיכה: בסדר, טוב. אתה נראה כל כך חמוד בזמן שאצה שר ורוקד.
הארי קורן ועמד להקליד בחזרה כשריצ'רד נכנס.
"קדימה. הגיע הזמן לראיון." הוא אומר. הארי נאנח וקם. הוא שולח הודעות ללואי במהירות לפני שהוא הכניס את הטלפון לכיס ויצא עם ריצ'רד.
הארי: תודה, נסיכה :) אני חייב ללכת. הראיון המטופש הזה הוא בעוד כמה דקות. אוהב אותך. תאחל לי בהצלחה.
הארי יוצא בעקבות ריצ'רד והאיש עוצר ופונה אל הארי. הבחור הצעיר היה קטן ממנו בהרבה סנטימטרים. זה גרם להארי להרגיש כאילו יש לו את הכוח עליו.
"אל תדפוק את זה." הוא אומר והארי מחייך אליו חיוך חזק לפני שהוא חולף על פניו ועולה שוב במדרגות הבמה.
היו שלושה כיסאות, אחד משמאל והשני מימין. שניים כבר היו תפוסים על ידי שני אנשים עם מיקרופונים. הוא עצמו מקבל אחד כשהוא מתיישב.
הארי מנופף שוב לעבר המעריצים ומברך את שני המראיינים. הוא בקושי מוציא שתי מילים לפני האישה שהוא זוכר קלוש כאמה מתחילה לזרוק שאלות.
"איך הולך הטור עד כה?" היא שואלת.
"נהדר. אוהב את האנרגיה שהמעריצים מביאים לכל הופעה". הארי עונה בכנות.
"מה הייתה ההופעה האהובה עליך עד כה?"
"אני לא יודע. כל מקום הוא מיוחד בדרך הקטנה שלו. אבל אני חושב שקליפורניה תמיד תהיה הבחירה בשבילי".
האיש שהארי זוכר כמייק לא אמר כלום.
"השיער שלך נראה נהדר. הוא כל כך ארוך." אמה מחמיאה. הארי מחייך ומודה לה מכל הלב.
"תודה." הארי ממלמל לתוך המיקרופון. היא שואלת אם היא יכולה לגעת בו והוא נותן לה, משעין את ראשו כשהיא מעבירה את ידה בשערו.
הוא מרגיש קצת מובך וכשהוא מתרחק הוא מחייך אליה חיוך חזק. מייק סוף סוף מדבר.
"אז דיברנו מאחורי הקלעים ואמרת לי משהו די מרגש, נכון?" הוא אומר והארי נמתח, זז במושבו. זהו זה.
הוא הולך לשקר. שוב. בטלוויזיה הלאומית.
"אה..." הארי לא יודע מה לומר.
"אז, אמרת לי שאתה מביא ילד עם מישהי. אתה מתרגש? אלו חדשות מאוד מרגשות." הארי נושם עמוק. הוא יכול לעשות את זה.
"אממ... כן - רגע." הוא מקמט את גבותיו לפני שהוא בולע את רוקו. הוא לא יכול לשמור על החרא הזה. הוא לא יכול להמשיך לשקר.
"אה לא. זה לא הילד שלי. הכל היה תעלול יחסי ציבור."
הארי מסתובב להסתכל על המעריצים שכולם השתתקו. הוא מסתכל על כל פרצוף לפני שהוא מסתכל על קצה הבמה. ריצ'רד בוהה בו, פניו הופכות לאדומות.
שיט.
YOU ARE READING
fanboy || hebrew (larry stylinson)
Fanfictionלואי מעריץ את הסלבריטאי העולמי הארי סטיילס. הסיפור מתורגם וכל הזכויות הולכות ל @larryafhbu