בן זוג
הארי קרא ללואי הבן זוג שלו. לעיני אימו הוא קרא לו בן זוגו. זה לא נשמע כמו עניין כל כך גדול לאחרים אבל ללואי שאמור להיות סטרייט לעיני הציבור בגלל הקריירה של הארי ושהארי יגיד את זה לאמו ההומופובית של לואי?
הוא מתבונן בהתקהלות שנוצרה נעלמת ורק מקווה שהפאפארצי לא שמע את מה שהארי אמר. אם הם כן, ובכן, זה הולך להיות וויראלי די מהר.
הארי היה שקט, יושב לצידו. לואי לקח את ידו בעדינות, מצייר עיגולים דימיונים.
"תודה." הוא ממלמל בלחש. הארי מביט בו, מרים גבה.
"על מה?"
"מה שאמרת לג'והנה. אם מישהו מהפאפרצי שמע אז-"
"לא אכפת לי אם הם שמעו. לאמא שלך אין גבולות. זה לא יפתיע אותי אם היא תעקוב אחרינו הביתה. למען האמת, אולי כדאי שנבדוק אם עוקבים אחרינו." הארי אומר ומסתובב להביט לאחור.
"היא לא אמא שלי. זאת אומרת, היא ילדה אותי אבל אין לה זכות לקרוא לעצמה אמא שלי" לואי ענה והארי חייך אליו. הם חוזרים לשקט שהיה מקודם, הנשימות שלהם והרעש של הנהיגה הם הרעש היחיד.
"אתה מדהים. אני מקווה שאתה יודע את זה." הארי לוחש לאוזנו של לואי.
*****
הארי סטיילס הומו?לאחרונה עלה סרטון של הזמר והיוצר הארי סטיילס מתייחס לידידו לואי טומלינסון, הדוגמן חדש של אדידס בתור בן זוגו. השמועות האלו רק מוסיפות לכוכב הפופ מלא דרמה. הוא שיקר על זה שהכניס מישהי להריון, יצא עם עשרות נשים, נתפס מנשק גבר אחר ועכשיו זה!
האישה שעליה צעק בגסות בסרטון טוענת שהיא אימו של טומלינסון.
בין אם אחת מהשמועות הללו נכונות או לא, אף אחד לא דיבר על זה לפנינו. נמשיך לדכן על כך. תצפו בסרטון למטה וספרו לנו מה דעתכם על זה!
לואי בוהה בטלפון שלו בהלם. זה לא קורה לו עכשיו. הוא נאנח וסוגר את הטלפון שלו, משליך אותו על המיטה. הוא יכול לשמוע את אלינור ואליס צוחקות בחדר הסמוך, הוא תוהה איך זה מרגיש להיות כל כך חסר דאגות.
הוא לא באמת הצליח להנות מהחיים שלו כבר זמן מה.
בטח, להיות עם הארי זה מדהים לחלוטין, הוא מדהים לחלוטין אבל...
הוא הרס להארי את הקריירה. הוא העביר אותו את כל הלחץ והכאב הזה.
הוא חושב על חייו של הארי. האם כל זה היה שווה את זה? האם להיות איתו באמת שווה את זה? לאבד את הקריירה שלו, המעריצים שלו, הכל בשביל רומן קטן?
לואי נאנח, מעביר יד בשיערו. הארי התקלח, שוטף את כל הזכרונות מהלילה.
הוא שמע את המים נסגרים. כמה דקות לאחר מכן הארי נכנס לחדר במכנסי כדורסל וללא חולצה. שיערו היה רטוב, מטפטף על הרצפה.
הוא מתיישב לידו, שם את רגליו מתחת לתחת של לואי.
"אוי!" לואי צווח, בוהה בהארי.
"כפות הרגליים שלי קרות והתחת שלך חם." הארי אומר בפשטות, מחייך. לואי מגלגל את עיניו ולוקח את הטלפון שלו. הוא פותח אותו ומרגיש את הארי רוכן להביא. "מה זה?" הוא שואל מתי שהוא רואה את שמו.
"המאמר האחד הזה." הוא אומר, עומד לצאת ממנו אבל הארי לוקח את הטלפון מידו ומביט בו לכמה שניות, נאנח ובוהה בלואי בעיניים מודאגות.
"זה בסדר... אנחנו בסדר." הוא לוחש בשקא ולואי נאנח ומנענע בראשו.
" זה הכל ערימת שטויות אני פשוט כלכך--- אוף אלוהים." לואי לועג, לא מסוגל לחבר משפט מרוב כעס.
"לו, בייב תרגע." הארי ממלמל, מלטף את גבו בעדינות. לואי מתכופף ומכסה את פניו בידיו.
"זה באמת שווה את כל זה?" הוא שואל, קולו עצוב. הארי בוחן אותו.
"על מה אתה מדבר?" הוא שואל.
"האם זה שווה את זה? האם אנחנו שווים את זה? או שאנחנו סתם מסתבכים?" שואח לואי, מסתכל על הארי עם עיניים רטובות מבכי.
"כמובן שאנחנו שווים את זה. בייב למה אתה מפקפק בנו?"
"כי זה לא הוגן! זה לא הוגן שאנחנו צריכים להסתיר את הזוגיות שלנו! זה לא הוגן שאנחנו צריכים להעמיד פנים! אני שונא את זה!" לואי צועק, קולו נשבר. הארי מזעיף את פניו ומושך אותו אליו. מחבק אותו על ברכיו בחוזקה מנסה להרגיע אותו.
" אני יודע שזה לא הוגן, דארלינג. תאמין לי, אני יודע. אבל אל תוותר עלינו. אני כל כך אוהב אותך ואני מקווה שאתה מרגיש אותו דבר. אנחנו יכולים לעבור את זה." הארי לוחש, מנשק את מצחו של לואי.
"אני מצטער." הוא אומר בקול שבור, "אין לי זכות להתלונן. המצב שלך יותר גרוע. אתה עובר כל כך הרבה יותר ממני."
"היי, אל תגיד את זה. תתלונן כמה שאתה רוצה. אני כאן כדי להקשיב." הארי אומר, נשימתו של לואי רועדת, הוא מניח את ראשו על חזהו של הארי. "מתי זה ייגמר? מתי אתה יכול- אנחנו יכולים להיות חופשיים?" לואי שואל והארי משתתק לרגע.
"אני לא יודע דארלינג, אבל תחזיק מעמד בסדר?"
לואי מהנהן לו בקטנה. הארי מחייך ומנשק את ראשו, מהדק את אחיזתו סביב מותניו.
"יום אחד, האהבה שלנו תיכתב בסיפורי רומנטיקה של אוהבים צעירים שכולם יקראו. הם יקראו על ההתמודדיות שלנו וירגישו את הכאב שלנו. אבל בנתיים, זה רק אתה ואני. אנחנו נגד העולם. אנחנו נעבור את זה ביחד, לו."
YOU ARE READING
fanboy || hebrew (larry stylinson)
Fanfictionלואי מעריץ את הסלבריטאי העולמי הארי סטיילס. הסיפור מתורגם וכל הזכויות הולכות ל @larryafhbu