עשרים ושמונה

647 58 7
                                    

למחרת לואי ישב על הספה שלו, אלינור והארי משני צידיו צופים כשהוא מרחף בעצב עם העכבר שלו מעל כפתור 'מחק את החשבון שלי' במחשב הנייד שלו.

הוא היה נסער יותר. לו ולאלינור היו יותר מ-30,000 עוקבים בחשבון והם יושבים כאן, מוכנים לזרוק הכל. לאלינור היו דמעות בעיניים והיא ריחרחה כשלואי לחץ על הכפתור.

תוך דקות נעלם החלק האחרון של חלק ענק מחייו. הוא אפילו לא נתן לעוקביו אזהרה. הם לא יידעו מה קרה.

לואי פלט יבבה, לפני שסגר את המחשב הנייד שלו והתכרבל לצדה של אלינור.

"אני עצוב." הוא ממלמל, מחבק את חברתו הטובה ביותר. היא מהנהנת ומחבקת אותו בחזרה. הארי יושב ליד לואי, משפשף את ירכו בצורה מרגיעה.

הם יושבים ככה כמה דקות, אף אחד מהם לא מדבר. לבסוף, לואי מדבר.

"אני - אה - חייב ללכת לעבודה בקרוב." לואי קם. הוא לא ממש הצליח להסביר מה הוא מרגיש. זה כאילו הוא איבד חלק מעצמו. יש לו את החשבון הזה כבר שנים ועכשיו הוא נעלם.

הוא עושה את דרכו לחדרו, תופס את בגדי העבודה שלו ופונה למקלחת.

כשהוא יצא מחדר האמבטיה , הארי התיישב על מיטתו. הוא בהה בלואי, חיוך עצוב על שפתיו.

"אני מצטער." הוא אומר ולואי רק מושך בכתפיו.

"אני חושב שהגיע הזמן למחוק את זה בכל מקרה." הוא יודע שזה שקר. אבל זה השקר היחיד שהוא יכול לחשוב עליו. הארי מניד בראשו ומסמן ללואי לבוא. הבחור הקטן נאנח אך פונה אל הארי. הילד הגבוה יותר אוחז בירכיו, אוחז בו בחוזקה.

"שלא תעז לשקר לי. אני רואה אותך, לו. זה בסדר לבכות. רק... תשחרר את זה בבקשה." הארי לוחש, מביט אליו מבעד לריסיו שנראו מסולסלים בצורה מושלמת. לואי נתן לדמעה לרדת והוא זז לנגב אותה אבל הארי עצר אותו.

"נסיכה, בבקשה, אני יודע שזה קשה לך. אני יכול לראות מה המשמעות של החשבונות האלה עבורך ועבור אל. זה בסדר להרגיש עצוב. אני לגמרי מבין." לואי איבד את השליטה הקטנה שהייתה לו. הוא התמוטט על הארי, בוכה חרישית, נאחז בו כאילו הוא חבל הצלה.

הוא שנא לבכות. זה הראה חולשה. לאחר שעזב את בית הוריו הוא נשבע לעולם לא לבכות שוב מול אף אחד מלבד אלינור. אבל, זה הרגיש טוב. הוא היה צריך את זה, אלוהים, הוא היה צריך את זה.

הארי ישב שם, נותן ללואי לספוג את החולצה שלו ולהחזיק בו.

לאחר כמה דקות, לואי התרחק, מרחרח בקול רם. הארי בהה בו. אפילו כשהוא בכה הוא היה יפה. עיניו הכחולות זרחו מהדמעות. לחייו היו אדומות ושפתיו סדוקות. הוא היה כל כך יפה. לא הגיע לו לבכות.

"תודה." לואי לוחש, כמעט בלתי נשמע. הארי מחייך אליו לפני שהוא מנשק אותו במהירות.

" אני אוהב אותך" הוא ממלמל על שפתיו.

"גם אני אוהב אותך." לואי ממלמל, מנשק אותו ומתרחק. הוא מסתובב ומנגב את פניו, מנסה להיפטר מדמעותיו. הוא לקח כמה נשימות עמוקות, לפני שלוחץ את ידו של הארי.

"היי...אני אסיע אותך לעבודה. אז אולי אחרי שתסיים נוכל ללכת לאכול משהו? זה היום האחרון שלי לפני שאני נוסע לאמריקה. נשמע טוב?" הארי שואל ולואי מהנהן, נושך את שפתו. הם קמים, לואי מביט בהשתקפותו במראה בפעם האחרונה לפני שהוא עושה את דרכו החוצה מהדירה. הוא נותן לאלינור חיבוק מוחץ עצמות ועוקב אחרי הארי החוצה.

הם נכנסים לריינג' רובר של הארי ופונים לעבודתו של לואי.

***

ברגע שהארי נעצר, פניו של לואי נפלו. הוא לא רצה לעזוב אותו. גם אם זה היה רק ​​לכמה שעות. הוא הכיר את חבריו לעבודה והם ידעו על הידידות שלו עם הארי ובאמת, היום הוא לא רצה תשומת לב.

הארי הושיט את ידו, לחץ את ידו של לואי וחייך בשקט.

"אני אבוא לאסוף אותך. רק תתקשר אליי."

לואי מהנהן ויוצא מהמכונית לפני שהוא ממלמל 'אני אוהב אותך'. הוא מתבונן בהארי נוסע, ובסופו של דבר עושה את דרכו דרך הדלתות לבית הקולנוע.

כולם מסתובבים להסתכל עליו. ג'יין מהדלפק הקדמי בוהה בו. דייויד מהחטיפים מביט בו בעיניים סקרניות. לפתע, לואי רוצה להיעלם. הוא רוצה להתכרבל לכדור ופשוט להעלם. הוא נאנח ועושה את דרכו כדי להיכנס. הבוס שלו בוהה בו. הוא מתרחק לפני שלואי יכול להגיד משהו.

אחד מעמיתיו לעבודה, ריאן, ניגש אליו.

"אז, השגת לעצמך בן זוג סלבריטאי עכשיו?" הוא אומר ומשלב את ידיו. הוא תמיד היה כל כך ישר.

"אה-- לא. הוא רק ידיד. אני אממ-- למעשה אני חושב על מישהי אחרת עכשיו. היא אה-- ממש-- כן-- נחמדה." לואי מגמגם. כולם כאן יודעים שהוא הומו - הוא היה גלוי לגבי ההעדפה שלו - אז כל עניין הבירד הזה הולך להיות הרבה יותר קשה ממה שזה נראה.

"חשבתי שאתה הומו?" שואל ריאן.

"אני-- אני לא יודע. פשוט הייתי מבולבל. יש לי בת זוג." הוא מגמגם. ריאן מרים לעברו גבה לפני שהוא מושך בכתפיו.

"זה נהדר, חבר. אבל ברצינות, ממתי התיידדת עם הארי סטיילס?" לראשונה, לואי אסיר תודה על כך שהוא לא מספר לכולם על האובססיה שלו אליו. הוא מושך בכתפיו בנונשלנטיות.

"אני--" הבוס שלהם בא ומנתק אותם.

"תתחיל לעבוד." הוא אומר לפני שהוא עושה את דרכו חזרה למשרדו. לואי מנצל את ההזדמנות לעזוב. הוא תופס מטאטא ויעה עושה את דרכו לאחד חדרי הקולנוע. בזמן שהוא הולך, הוא מבחין שריאן מספר לאחרים על החברה החדשה שלו.

בסדר, זה יכול להיות קל יותר ממה שהוא חשב.

fanboy || hebrew (larry stylinson)Where stories live. Discover now