Mood: Flightless Bird, American Mouth by Iron and Wine
הארי: אתה עדיין עובד?
לואי: שאלת אותי את זה לפני עשר דקות וכן אני עדיין עובד.
הארי: כמה זמן עד שהמשמרת שלך תסתיים????
לואי: אני עובד רק שעתיים...
הארי: אז???
לואי: המשמרת שלי מסתיימת עוד חמש שעות.
הארי: חמש שעות?!
לואי: יש לי הפסקה של שלושים דקות בעוד כמה זמן בייב, הבוס שלי מתעצבן.
הארי: תמהר, אני בודד.
לואי החזיר את הטלפון שלו לכיס. הבוס שלו, מרטין, נעץ בו מבט זועם לפני שעשה את דרכו דרך דלת לעובדים בלבד. לואי החזיר למלאי את דליי הפופקורן לפני שנכנס לאחד מבתי הקולנוע עם יעה ומטאטא.
הוא הרחיק את שערו מעיניו והתחיל לנקות. הוא באמת שנא את העבודה שלו. מרטין היה גס רוח, האנשים היו נוראים; תמיד משאירים את האשפה שלהם על הרצפה, והמדים היו פשוט נוראים. חולצת הפולו האדומה והשחורה לא החמיאה לו בשום צורה, והעובדה שהוא נאלץ ללבוש אותה, החמירה את הכל.
לאחר שהקולנוע נוקה ומוכן להצגת הסרט הבאה, לואי עשה את דרכו חזרה לדלפק שבו מכרו חטיפים. הוא בדק את הטלפון שלו.
עשר דקות עד להפסקה.
הוא נאנח ובדק את החטיפים, עזר לזוג לקנות דלי פופקורן ורץ מהקולנוע ברגע שהשעון הראה שהשעה 12:30.
הייתה לו חצי שעה. הוא שלף את הטלפון שלו, מתקשר להארי מיד. קולו ענה לאחר הצלצול השני.
"היי--אמא--" הארי היה מנותק על ידי קולה של אישה.
"אתה לואי? אני אן. שמעתי עליך הרבה." היא אמרה. לואי הסמיק למרות שלא יכלו לראות.
"א-את אמא של הארי?""כן זאת אני. עכשיו תענה על השאלה שלי. אתה לואי?"
"אממ, כן." הוא לא האמין לזה. הוא דיבר עם אמא של הארי.
"טוב! כל זה פשוט חמוד! הוא שמר אותך בתור נסיכה, אתה יודע." הוא שמע את הארי מתנשם.
"אמא!" לואי מעד על רגליו שלו. נסיכה? הוא כחכח בגרונו לפני שהשיב.
"י-אתה צריך לדעת, אני יותר מנסיכה, אני מלכה." אן פלטה צחוק.
"הוא אביר." היא ציחקקה. הוא יכול לשמוע קצת הליכה, לפני שהארי נשם על הקו.
"אני כל כך מצטער על זה. המשפחה שלי קצת מתרגשת מזה שאני יוצא שוב. עבר זמן". לואי עשה את דרכו לסטארבקס מול בתי הקולנוע.
"יוצא?" לואי כמעט חיפש בגוגל את הצוק הקרוב ביותר לקפוץ ממנו.
"או-הו... אני--אמ--זה מוקדם מדי?" הארי גמגם. לואי לא ידע. הוא היה צריך לשבת. זה היה כל כך הרבה.
YOU ARE READING
fanboy || hebrew (larry stylinson)
Fanfictionלואי מעריץ את הסלבריטאי העולמי הארי סטיילס. הסיפור מתורגם וכל הזכויות הולכות ל @larryafhbu