שלושים ואחת

528 51 17
                                    

"קליפורניה? ה-קליפורניה? באמריקה? ה-אמריקה?" לואי אמר בטון מבולבל ושמע את הארי מגחך.

"יש קליפורניה אחרת שאני לא מודע על קיומה?" הארי שאל, עדיין צוחק בשקט.

"זה רק- אני מעולם לא הייתי מחוץ לבריטניה. וזה יקר! אני ואל עדיין צריכים לשלם שכירות, אוכל וכאלו..."

"אני אשלם זה בסדר." הארי קטע אותו ולואי הזעיף את פניו.

"למה אתה תמיד מציע לשלם עלי? אתה יודע שאני לא אוהב את זה." לואי ממלמל, משלב את זרועותיו. אלינור קפצה על הספה, הצ'ק בידה, חיוך ניכר על פניה.

"למה אתה תמיד מתווכח איתי? אתה יודע שאני יעשה את זה בכל זאת." הארי התנקם, לואי כמעט יכל לראות את החיוך שלו מבצבץ דרך שפתיו. "חוץ מזה יש לי מטוס פרטי שיכול להטיס אותכם לפה ללא תשלום, אתם יכולים להשאר איתי במלון שלי, כמובן."

ההצעה כמעט טובה מידי כדי להיות אמיתית. לואי נאנח ומביט לעבר אלינור. היא בהחלט תרצה לטוס.

"תתן לי שניה. היי אל, מה את חושבת על לטוס לקליפורניה?" היה שקט לרגע, לואי צופה בהבעת פניה של אלינור שמתחלפת מבילבול להתרגשות.

"קליפורניה?" היא שאלה כדי לוודא, לואי הנהן. אלינור זינקה מהספה וגנבה את הטלפון של לואי.

"אתה פאקינג רציני איתי? מתי הטיסה?!" היא צרחה ולואי השתנק מבהלה היא לקחה את הטלפון ודיברה עם הארי על התוכנית לכמה דקות לפני שהארי היה צריך ללכת, לא מצליח להגיד ללואי כמה שהוא אוהב אותו ומתגעגע אליו.

"הוא אמר שאנחנו יכולים לטוס ביום שישי הזה ולהשאר עד שני. אנחנו יכולים לואי? בבקשה!!" היא התחננה, מצמידה את ידיה לפניה. לואי גילגל את עיניו לפני שמשך בכתפיו. הוא ניסה להשאר אדיש אבל הוא התרגש יותר מידי, הוא יפגוש את הארי בעוד כמה ימים. חיוך עלה על פניו לפני שהספיק לעצור את עצמו. אלינור קיפצה ובכנות, למה לואי עדיין חבר שלה?

***

לואי עמד במבוכה ליד דלת הכניסה שגבר לבוש בחולצה שחורה וסקיני ג'ינס שחור לקח את המזוודות שלו. הארי שלח אותו כדי להביא אותם לקליפורניה בריאים ושלמים. אלינור הסתובבה בדירה, מוודאת שלקחה כל מה שצריך, מדברת עם אליס בטלפון.

שאלינור ולואי סיימו את השיחה שלהם עם הארי היא התקשרה לאליס וסיפרה לה הכל. באופן מפתיע אליס הייתה בסדר עם זה. היא שיבחה את אלינור על היותה חברה מדהימה ואיחלה לה לכייף בקליפורניה.

"אני אתגעגע אלייך שאני יהיה בקליפורניה. שנחזור, אני אבקר אותך." אלינור אמרה לפני שנפרדה מאליס וניתקה. הגבר שלואי לא יכל לזכור את שמו, לקח את המזוודות של אלינור ושם אותם בבגאז' של רכב השטח השחור והמלוטש שלו. אלינור ולואי נכנסו למושב האחורי.

הטלפון של לואי צילצל ולואי ענה לפני שראה מי התקשר.

"היי לו." זה היה נייל.

"מה קורה ניי?" לואי השיב.

"לא הרבה. רק רוצה לאחל לך בהצלחה בקליפורניה." נייל השיב עם מבטא אמריקאי.

"תודה, ניי. מה עם ליאם? הוא לא דיבר איתי הרבה זמן." אמר לואי ונייל נאנח, לואי עיוות את פניו.

"הוא מתגעגע אלייך, לו"

"למה אתה מתכוון? הוא יכול לבלות איתי מתי שהוא רוצה." לואי ממלמל, מבולבל.

"אתה יודע, הוא מתגעגע אלייך... בתור... אתה יודע... בן זוג." נייל הסביר. הו, לואי שכח שהיה במערכת יחסים עם ליאם.

"נייל..."

"אני יודע, הוא צריך להתגבר עלייך. אבל הוא לא יודע איך!" הבלונדיני נאנח בתיסכול. לואי חושב לרגע, בדוק יש דרך לגרום לליאם לעבור הלאה. הוא בוהה בנוף מהחלון, הם התחילו לנסוע והוא לא שם לב. הוא צופה בעצים מתרחקים, פתאום עלה לו רעיון.

"מה אם הוא יפגוש מישהו?" לואי שאל, הוא יכל לשמוע את נייל צוחק.

"בהצלחה, הוא לא רואה אף אחד חוץ ממך, הוא ממש בלאגן." נייל הסביר.

"ואו, תודה על התמיכה ניי. באמת מעריך את זה."  לואי אמר בציניות.

"אתה יודע למה אני מתכוון. אני חייב ללכת לעבודה."

"אוקיי, ביי. אני התקשר אליך שננחת. מתחילים במבצע 'למצוא לליאם חבר לוהט וסקסי' באופן רשמי." צחוקו של נייל נקטע מהניתוק. אלינור בהתה בו כל השיחה.

"מה?" שואל לואי והיא מנידה בראשה.

"אתה יודע שזה לא הולך לעבוד, ליאם לא שם על אף אחד חוץ ממך." לואי נאנח ברוגז.

"למה אני צריך להיות מקולל במראה אלוהי?" הוא ממלמל ומכסה את פניו. אלינור רק גילגלה את עיניה שמה אוזניות ונכנסת לוואטצאפ, בטח מדברת עם אליס, לואי רק הסתכל על הנוף.

הבטן שלו משתגעת מהמחשבה שהוא יראה את הארי בעוד פחות מ24 שעות. אולי הם יוכלו ללכת לחוף ים, למרות שעדיין חורף. אולי הם ילכו לראות את הזריחה. אולי הם יוכלו ללכת להוליווד או שאולי הם ישארו בבית מלון והארי יזיין אותו חזק.

אה, בסדר. אולי הוא צריך להפסיק לחשוב.

הוא זז במושבו שהם התקרבו לשדה תעופה, זיעה ניכרת על מצחו, הוא מעולם לא טס לפני כן.

נראה שאלינור הבחינה בלחץ של לואי כי ישר חיבקה אותו. לואי לקח נשימה עמוקה שהם יצאו מהאוטו ונכנסו לשדה התעופה. ריצרד ביקש מהם להחזיק ידיים בזמן העלייה למטוס, למקרה שיהיו פאפרצי שיצלמו.

לואי נכנס לבניין ותוך דקות ספורות ראה את המטוס הפרטי של הארי. הוא לקח נשימה עמוקה, אחז בידה של אלינור כאילו הוא תלוי בה ונכנס לתוך המטוס, משתדל לחשוב על הארי.

fanboy || hebrew (larry stylinson)Where stories live. Discover now