מוד: kids in love by mayday parade
"שנתקשר?" אלינור שאלה ולואי משך בכתפיו.
"אני לא רואה סיבה שלא." ליבו הלם בחוזקה בחזהו. אלינור חייגה למספר ושמה אותו על רמקול. זה צלצל שלוש פעמים לפני שמישהו ענה.
"הלו?" זה היה קול של בחורה.
"היי... אמ... אני... הארי אמר לי להתקשר אלייך. אמ.... פגשנו אותו היום והוא נתן לנו את המספר הזה." לואי גמגם.
"הו כן הוא אמר לי שמישהו הולך להתקשר. השם שלי הוא דיזי. אני חלק מצוות הבמה. אתה בטח לואי, נכון? ואלינור שם גם?"
"כן אני כאן" אלינור עונה, מעיפה מבט בלואי.
"אוקיי! מצויין! אז זה מה שאתם הולכים לעשות מחר. במופע אתם הולכים למצוא עובד במה ולהגיד לו שדיזי ווילסון ביקשה לראות אותכם. הם יודעים למה אתם מתכוונים. הם יקחו אותכם לתוך האינצטדיון ואני אחכה לכם שם. זה בסדר?"
"כן זה נהדר" אלינור ממלמלת, ידיה רועדות.
"אני תוהה למה הארי נתן לכם את הכרטיסים האלו. בטח עשיתם עליו רושם גדול." היא אומרת ואלינור נופלת חזרה למיטה בנשימה מוגזמת.
"ובכן. תודה רבה לך. נפגש מחר." אומר לואי.
"אין בעיה מתוקים. ערב מקסים." היא מנתקת.
שניה חולפת עד שאלינור שוברת את הדממה.
"אני באמת רצינית עכשיו. אתה מחבב אותו?"
איזו מין שאלה זאת הייתה...
"אל כמובן..."
"לא לואי, אני מתכוונת , האם אתה מחבב אותו? אני תמיד חשבתי שאתה מחבב אותו אחרת מאחרים... היה לך קשר יותר עמוק , אני לא יודעת .... איתו" היא נסוגה.. מסתכלת למטה.
"מאיפה הגיעה אלינור הזונה למסקנה כזאת נבונה ?"
"לואי אני הייתי פאקינג רצינית" היא נוהמת.
לואי לא ידע מה להגיד. הוא לעולם לא חשב על זה בדרך הזאת. הוא רק חשב... הוא היה מעריץ רגיל.
"אני..." הוא הסתכל למטה לידים שלו. "בכנות אל? אני חושב שיש משהו שם. אני לא אומר שאני כמו מעריץ שרק רוצה להגיע למיטה איתו. אני בכנות.. לא יודע אל"
השניים ניהיו שקטים לכמה שניות.
"אני רק רוצה לוודא. בגלל שאם זה נכון והוא באמת רוצה אותך אני לא רוצה שתשחק איתו."
ײַ
" מה אם הוא סתם מתעסק איתי?""אז עדיף שהוא יהיה מוכן להופעה. לא אכפת לי אם הוא סלבריטאי. אם הוא מתעסק איתך אני אפוצץ אותו" היא אומרת ולואי מחייך.
" בגלל זה את החברה הכי טובה שלי" לואי לוחש, רוכן לחבק אותה. וככה הם נשארו, פשוט היו בחברת השני.
YOU ARE READING
fanboy || hebrew (larry stylinson)
Fanfictionלואי מעריץ את הסלבריטאי העולמי הארי סטיילס. הסיפור מתורגם וכל הזכויות הולכות ל @larryafhbu