לאחר ההתקלות הקטנה שלו עם ברנדון, לואי המשיך ללכת, מנסה לשמור על קור רוח.
הוא יצא איתו?
הוא ניסה להיזכר אם הארי אי פעם דיבר על ברנדון לפני כן. שום דבר לא עולה לראשו.
הוא מביט מסביב החנות ומוצא את הארי באזור הירקות, מביט בקייל. ברור שהוא יעשה את זה.
הוא מסתובב שהוא רואה את לואי ומחייך בעדינות.
"היי, לו. מה לקח לך כל כך הרבה זמן?" הארי שואל. לואי מושך בכתפיו ונותן לו את הסל שביקש. הארי מודה לו.
"אתה בסדר? אתה נראה כאילו הרגע ראית רוח רפאים." הארי מצחקק. לואי בולע את רוקו לפני שהוא עונה.
"אתה מכיר ברנדון אחד?" הוא שואל,
מתעסק בידיים שלו. הארי מפיל את הסל שהחזיק, התכולה נשפכת לרצפה. "שיט . אה... למה אתה שואל?" הארי שואל,
כורע על ברכיו כדי להרים את הפריטים שנשפכו. "טוב, הבחור הזה פשוט בא ואמר את שמו ושאתה יצאת איתו?" לואי אומר. היה שקט.לואי מצחקק במבוכה. "זה טיפשי נכון? אני סליחה, פשוט טעיתי..."
"הוא צודק. ברנדון מאטה. האקס שלי." הארי מגחך, כעס נראה בעיניו.
"ה-הוא האקס שלך?" שואל לואי בעיניים פעורות. הלסת של הארי מתהדקת והוא מהנהן בזעף.
"הארי! כמה כיף לראות אותך כאן!" שני הבנים מסתובבים ומוצאים לא אחר מאשר ברנדון עומד שם, חיוך על שפתיו.
לואי מתחיל לזמזם את Its a Small World בשקט. הארי מסתכל עליו בכעס ולואי רק מחייך בתגובה. ברנדון מחייך בלי לדעת מה פשר המבטים בין השניים.
"אז זה האחד שהתחלת לצאת איתו? בכנות? אני חושב שאתה יכול להשיג הרבה יותר טוב מזה. אני לא מאמין שבחרת את האדם הכי גרוע שיש." הוא צוחק. הארי מרים גבה.
"טוב, הוא לא הכי גרוע. בכל זאת יצאתי איתך. אני חושב שאתה הכי גרוע שיש." הארי משיב. לואי פולט צחוק כשפניו של ברנדון מאדימות.
"זה יהיה חבל אם כולם ידעו שאתה שוכב עם כזה... מעריץ."
"איך ידעת שאני..." לואי בא לשאול אבל אלינור קטעה אותו.
"לו, מצאתי את הדבר החמוד והקטן- אה אני מפריע למשהו?" אלינור עומדת מול השלישייה.
"לא, אל. בדיוק הלכנו." הארי אומר, תופס את זרועו של לואי וגורר אותו החוצה מהחנות, הילד הקטן יותר נותן לברנדון מבט כועס לפני שהדלתות נסגרו מאחוריהן.
אלינור נושפת, משלבת את זרועותיה ברגע שהתיישבו במכונית.
"אכפת לך לספר לי מה קרה עכשיו?" היא שואלת. לואי מהנהן בהסכמה. הארי נאנח.
"ברנדון הוא האקס שלי. הוא בגד בי. הוא זין, וזה כל מה שאני רוצה להגיד עליו." הארי עונה במהירות. לואי מושיט יד ותופס את ידו, לוחץ אותה בעדינות.
"זה בסדר." אומר לואי ומחייך אליו חיוך קטן.
"אתם חמודים עד מוות, תפסיקו." אלינור זועקת, נופלת על המושב מאחור בצורה דרמטית.
"מלכת דרמה." לואי ממלמל כשאלינור מורחת יד על מצחה ומעמידה פנים שיש לה בעיות נשימה.
"חשבתי שהתואר הזה שייך לך." הארי עונה. לואי מתנשם ומשלב את זרועותיו על חזהו.
"אני לא אוברדרמטי". לואי אומר. הארי מצחקק ויוצא מהחניון של החנות, נוסע חזרה לדירתו של לואי.
"אתה בטוח?" שואלת אלינור, מתיישבת בחזרה וחוגרת את חגורת הבטיחות.
"כן. אלוהים, למה כולם נגדי!" אומר לואי בקול גבוה.
"דרמה קווין." אומרים אלינור והארי ביחד. לואי מגלגל את עיניו ומדליק את הרדיו. מיד, שיר ישן של הארי, מה שעושה אותך יפה, מתחיל להתנגן.
הארי בא להחליף תחנה, ולואי מטיח את שתי ידו על ידו של לואי.
"את חסרת ביטחון! לא יודעת בשביל מה!" לואי צועק. הארי מסמיק, זז לכבות את הרדיו כשאלינור מושכת את זרועו לאחור. "כל השאר בחדר יכולים לראות את זה! כולם מלבדך!" אלינור מצטרפת.
"זה כל כך מביך." הארי אומר על המוזיקה. לואי ואלינור ממשיכים לשיר, גורמים לסומק בלחיו של הארי להכהות.
כשהשיר מסתיים לואי מצחקק בשקט ואלינור ממשיכה לזמזם את הקצב.
"זה היה השיר הראשון שהוצאתי." מהארי ממלמל, מתקרב לדירה של לואי.
"אנחנו יודעים זה כ"כ ישן!! אנחנו מתים על זה"
הארי עושה פרצוף מבולבל. לא מבין למה המעריצים כ"כ אוהבים את קולו הישן והילדותי.
"אתה לא מבין. זה עניין של מעריצים". אלינור משיבה, יוצאת מהמכונית כשהוא חונה.
"ובכן, אני מנסה ללמוד. פשוט יש לכם יותר מדי דברים כדי שאנסה אפילו להבין! כאילו, מה זה סמאט?" שואל הארי. לואי פולט צחוק רם כשהוא עוקב אחריהם אל דלת דירתם.
"תשאל את אלינור, היא ממש טובה בלכתוב אותם." אומר לואי. הארי מביט לעבר אלינור לעזרה והיא רוכנת ללחוש את ההגדרה באוזנו.
"אנשים כותבים את זה?! עליי?!" הארי צורח, "ואנשים קוראים את זה?!" אלינור מהנהנת בחיוך.
"למעשה יש לי כמה שכתבתי ללואי במחשב הנייד שלי." היא אומרת ופותחת את הדלת. הארי רועד .
"פסיכופתים". הוא ממלמל בשקט.
"החבר שלך שם היה חובב מטומטם של סמאטים." אומרת אלינור. לואי מצחקק, מתנפל על הספה.
"קראת את הדברים האלה?" שואל הארי.
"כן אבל רובם היו, כאילו, סטר, אז לא כל כך אהבתי את זה."
"סטר?"
"סטרייטים." הארי מגלגל את עיניו ומתיישב ליד לואי, מניח את ראשו על כתפו.
"אתה מוזר." הוא ממלמל.
"תגיד לי משהו שאני לא יודע."
אלינור הולכת למטבח לקחת כוס מים לפני שהיא יושבת על הספה מול השניים ושמה סרט אקראי.
הם יושבים יחד, מרוצים מהחברים והמאהבים שלהם סביבם ללא אכפתיות למה שצפוי לקרות.
YOU ARE READING
fanboy || hebrew (larry stylinson)
Fanfictionלואי מעריץ את הסלבריטאי העולמי הארי סטיילס. הסיפור מתורגם וכל הזכויות הולכות ל @larryafhbu